Reactie: de Dak- en Schoorsteenspecialist
Naar aanleiding van de uitzending van Radar op 21 november 2016 over de Dak en Schoorsteenspecialist, heeft het bedrijf de onderstaande reactie gegeven.
'Het betreurt ons ten zeerste, in uw programma te verschijnen, met klachten over door ons uitgevoerde werkzaamheden.
Goed uitgevoerd werk met daarbij behorende tevreden klanten, staan bij ons hoog in het vaandel.
Wij zullen er dan ook alles aan doen, om ook in de toekomst, ons personeel nog beter op te leiden en te begeleiden, teneinde onze kwaliteit te kunnen blijven waarborgen.
Nota bene: een, van de door U opgesomde klachten, heeft voor een medewerker van ons al consequenties gehad.
Overigens is het ook zo, dat onze voorkeur geniet, dat klachten bij ons gemeld worden, zodat we deze kunnen oplossen en wij er tevens op kunnen toezien, door welke van onze medewerkers, klachten veroorzaakt worden. Slechts dan kunnen wij hiertoe maatregelen treffen.'