Reactie: GlasGarage

Met veel belangstelling hebben wij uw uitzending op maandag 25 oktober jl. over schadesturing en ruitschadeherstel bekeken. Het is ons streven zo transparant mogelijk te zijn voor onze klanten (consumenten, verzekeraars en leasemaatschappijen) en daar schort het nog wel eens aan in onze branche. Daarom juichen wij uw aandacht hiervoor toe. Zoals u heeft geconstateerd zijn wij de voordeligste van ‘de grote drie’ autoruitketens in Nederland.

In uw uitzending zijn ook stellingen geponeerd waarover wij graag de discussie zouden zijn aangegaan maar helaas zijn wij daar op voorhand niet over geïnformeerd of voor uitgenodigd. Ze komen niet overeen met de praktijk danwel geven ze een onvolledig beeld van de werkelijkheid. Zo herkennen wij bijvoorbeeld de geschetste theorie van de ‘verzekeringsparadox’ niet in ons dagelijks werk.

Daarnaast worden in uw uitzending bedrijven in een adem genoemd die sterk verschillende diensten en services aanbieden. De vergelijking van die bedrijven verdient naar onze mening dan ook meer nuance.

Mede door uw reportage zullen wij de consument meer informatie verschaffen over onze dienstverlening, kwaliteitsborging en garantie zodat deze een beter beeld krijgt van onze goede prijs-prestatieverhouding.

Met vriendelijke groet en veel succes met uw programma,

directie GlasGarage