Reactie NS HiSpeed

Het is mogelijk dat een bepaald tarief dat in eerste instantie wel zichtbaar is, op het moment van boeken niet meer beschikbaar is. 90-95% van onze klanten overkomt dit niet en krijgen direct het treinticket van hun keuze. Dat neemt niet weg dat ook wij het vervelend vinden dat het probleem zich voordoet. Natuurlijk lossen we dit zo snel mogelijk op. Wij geven graag een toelichting op de ondernomen acties.

NS Hispeed is in Nederland verantwoordelijk voor de verkoop van Internationale treintickets. In een aantal treinen is een stoelreservering verplicht. Daarom controleren wij bij boeking voor iedere klant of in de gewenste trein nog stoelen beschikbaar zijn.

In dit controleproces kan een verschil ontstaan tussen het tarief dat zichtbaar was en het tarief dat geboekt kan worden. Als dit leidt tot vragen kunnen onze klanten terecht bij onze Telefonische Internet Support Desk (0900-9296 - € 0,35 p/m).

NS Hispeed hecht veel waarde aan het klantoordeel over onze site. 80% van onze klanten geven de site een waardering van 7 of hoger. Voorafgaand aan nieuwe releases van de site organiseren wij een klantpanel om innovaties te toetsen.