Reactie: Online.nl
Naar aanleiding van onze uitzending op 22 december 2014 over de problemen bij Online.nl heeft de provider onderstaande reactie gegeven.
'Afgelopen week hebben we vernomen dat er een aantal klachten over Online.nl zijn binnengekomen. Dit betreuren wij ten zeerste. Wij streven er naar om een goede service te leveren voor onze klanten. Helaas is dit niet in alle gevallen gelukt. Dit willen we uiteraard zo goed mogelijk oplossen. Daarom hebben we naar aanleiding van uw uitzending een speciale webpagina geopend waar klanten met hun klacht terecht kunnen: www.online.nl/radar
Door een sterke toename in het aantal nieuwe klanten, was er sprake van
personele onderbezetting op ons call center. Dit heeft helaas geleid tot
langere wachttijden dan wij zelf willen voor onze klanten. Afgelopen weken
hebben we versneld nieuwe callcenter agents aangenomen en getraind. De
bereikbaarheid van het call center is hiermee weer hersteld.
We willen de klanten vragen om hun individuele klacht via deze speciale webpagina aan ons kenbaar te maken. Op die manier komen de klachten via een centraal punt bij ons binnen en zullen we per individueel geval hier zo snel mogelijk een passende oplossing voor proberen te vinden.
Nogmaals onze oprechte excuses en we zullen alles in het werk stellen om dit naar tevredenheid op te lossen.'