Reactie Youfone

Naar aanleiding van onze uitzending heeft Youfone de volgende reactie gegeven:

Vanavond besteedt Tros Radar aandacht aan Youfone. Radar  wijst ons  - volledig terecht -  op klachten over de klantenservice en een aantal facturatie issues.  Het gaat om enkele tientallen problemen op een totaal van enkele tienduizenden tevreden klanten.

Youfone erkent deze problemen en heeft inmiddels maatregelen getroffen. Het merendeel van de problemen is te wijten aan aanpassingen in ons computersysteem, die in de afgelopen maanden hebben plaatsgevonden. Deze modificatie was nodig om het lage kostenniveau van Youfone te kunnen waarborgen richting de eindgebruikers.

Het grootste gedeelte van de veroorzaakte problemen hebben wij direct kunnen oplossen. Ook hebben we de bereikbaarheid van onze klantenservice per direct verbeterd.

Wij compenseren klagende klanten


Wij compenseren klagende klanten

Klanten kunnen klachten die naar hun mening niet of niet goed  zijn opgelost mailen naar [email protected]. Meld hierin altijd uw 06-nummer, naam en postcode. Wij stellen alles in het werk om de ingediende  problemen binnen 48 uur af te handelen. Het e-mailadres [email protected] zal tot het eind van deze week actief blijven.

De klachten van de klanten die zich bij Tros Radar hebben gemeld,  hebben wij voor het overgrote deel direct opgelost. Indien er sprake is van een financiële  compensatie, bevestigen wij dat het daarmee gemoeide bedrag reeds is overgemaakt naar de desbetreffende rekening van de klant. Verder krijgen alle klanten met een gegronde klacht ouder dan 20 dagen een wellness-arrangement aangeboden.

Wij betreuren het veroorzaakte ongemak. Wij vertrouwen er echter op dat de gesignaleerde problemen zich niet meer voordoen in de toekomst.De goedkoopste met de hoogste klanttevredenheid

Youfone  doet  er alles aan om haar klanten optimaal van dienst te zijn. Wij hebben de ambitie niet alleen de goedkoopste aanbieder te zijn, maar ook de hoogste klanttevredenheid te behalen. Wij zijn Tros Radar erkentelijk voor het onder de aandacht brengen van genoemde klachten.