Reacties supermarkten en producenten

-    Albert Heijn: Joshino

We vinden het jammer om te horen dat het panel niet helemaal tevreden is over de smaak van onze verse Sushi Yoshino. Ook al is dit niet naar voren gekomen in onze smaakpanels, nemen we deze beoordeling uiteraard wel mee. We doen er alles aan om klanten een lekker en kwalitatief goed product te bieden.

Overigens is de gebruikte tonijn in de Sushi Yoshino vers.

-    G.Frost: Pure Asia

We betreuren de uitslag maar we hebben ook de keuring gedaan, we hebben ook twee sushi’s in de supermarkt gehaald. We vinden het product niet beter maar ook niet slechter dan de concurrenten. Het kan zijn dat er iets is fout gegaan tijdens de productie of het vervoer en dat vinden we heel jammer.

-     Jumbo (diepvries)

Wij vinden het niet alleen spijtig dat wij niet op een hogere plek zijn geëindigd maar dit verbaast ons ook aangezien we de grootste zorgvuldigheid betrachten.

In goed overleg met onze leveranciers worden de producten ontwikkeld in samenspraak met koks uit de het hogere segment en werd er over deze diepvriesvariant gezegd dat zij deze bijzonder goed konden waarderen.

Uiteraard zien wij deze uitkomst als een aanleiding om onze producten nog verder te verbeteren en we zullen dit dan ook terugkoppelen aan onze leveranciers alsmede intern de nodige tests uitvoeren. Op deze manier kunnen we Jumbo elke dag beter maken.