Ziggo
Sinds de zomer regent het klachten bij Radar over kabelbedrijf Ziggo. Klanten zitten weken zonder telefoon, ze kunnen niet op internet, of de verhuizing komt maar niet goed door bij het kabelbedrijf.
Maar de meeste klachten krijgt Radar over de klantenservice. Door lange
wachttijden is de klantenservice slecht te bereiken. Als je ze al te
pakken krijgt doen ze loze beloftes en de problemen worden vaak niet
opgelost.
Antoinette Hertsenberg mocht een hele dag een kijkje nemen
achter de schermen bij Ziggo. Wat is daar nou het probleem? En
belangrijker: hoe gaat Ziggo de problemen oplossen?
Deel je ervaringen, stel vragen en discussieer met andere leden over dit onderwerp.
Laatste reacties
254Sinds de zomer regent het klachten bij Radar over kabelbedrijf Ziggo. Klanten zitten weken zonder telefoon, ze kunnen niet op internet, of de verhuizing komt maar niet goed door bij het kabelbedrijf. Maar de meeste klachten krijgt Radar over de klantenservice. Door lange wachttijden is de klantenservice slecht te bereiken. Als je ze al te pakken krijgt doen ze loze beloftes en de problemen worden vaak niet opgelost. Antoinette Hertsenberg mocht een hele dag een kijkje nemen achter de schermen bij Ziggo. Wat is daar nou het probleem? En belangrijker: hoe gaat Ziggo de problemen oplossen? Maandag 27 oktober in Radar. 20.30 uur, Nederland 1
Probleem heet volgens mij Casema, oftewel oude wijn in nieuwe zakken. Is nooit wat geweest en zal nooit wat worden. Uit de combinatie van een ronduit onbeschofte klantenservice, ondeskundige monteurs die leugens verkondigen om hun eigen straatje schoon te vegen en een administratieve chaos is een soort trieste karikatuur van een oud Sovjetbedrijf ontstaan. Er is volgens mij maar een oplossing... Weg met het monopolie van Ziggo, open die kabel!
Men vraagd ons op vrij willige basis te reageren hoe ZIGGO zijn klanten bediend en of er een verbetering na de hoop ellende bij het startem van hun reorganisatie. Daar kan ik en met mij velen constateren dat men gewoon maling hebben aan hun klanten.Tijden van wachten is zeker niet korter geworden eerder langer en als men een aan de lijn krijgt weer geen goed antwoord. Verstoringen moet men zelf maar uitdocteren of ,zoals altijd , ga eerst kijken of de buren ook die storing heeft .😡Wij hadden bv een mailprobleem zij waren ermee bezig,op teletekst geen melding dus weer bellen (25 min). En dat is echt geen uitzondering,klachtenbrief schrijven:na drie weken een antwoord daar werd je ook niet wijzer van.Sorry is een veel gehoorde of te lezen woord maar het zegd .nx 😲ops: ZIGGO kan wel pochen van 3 en een half miljoen aansluitingen maar men kan ze niet aan.Hoeveel medewerkers bv zitten er bij de beruchte callcenter of zitten ze thuis met een doorschakeling. Wij ''kregen'' in Alphen aan den Rijn de mogelijkheid om eem digtaledecoder te kopen voor 15 euro.Dit als tegemoet koming van de verhoging vamn de tv tarief.Inschrijving op gestuurd nooit geen antwoord gehad,uiteindelijk maar naar de bus gegaan want die stond ze uit te delen.Wel een antwoord gekregen via de mail,voor de 24e okt. zou ik hem krijgen,hij moet nog steeds komen. 😲ops: Ach ik kan nog wel even doorgaan,geef mij maar een ander terug,een kleine organisatie maar met veel minder verstoringen.En zijn er nog betere want ZIGGO heeft teveel macht in handen gekregen. W.ZWarts