Ziggo-kastje letterlijk voor de deur

ziggo_kastje_deur_780.jpg

Kabelmaatschappij Ziggo heeft een verbindingskastje pal voor de deur gezet van een nieuwbouwwoning. Volgens de monteur ‘stond het zo beschreven'.

Het kastje neerzetten was zo gebeurd, maar er weer vanaf komen blijkt een stuk moeilijker. De bewoner van de desbetreffende woning probeert al twee weken de juiste medewerker te spreken te krijgen. ‘Ik heb meerdere medewerkers gesproken, die hun best doen om bij de juiste afdeling of verantwoordelijke terecht te komen maar nog steeds zonder resultaat helaas’, aldus de bewoner.

Hij plaatste de foto op de Facebookpagina van Ziggo en dat leidde tot veel reacties:

‘In ieder geval service tot aan de voordeur’, zo reageert Jurriaan. Corine schrijft dat zij in haar nieuwbouwhuis in het begin geen tv-signaal had, ‘omdat de monteur het kastje niet kon vinden. Dat probleem zullen ze hier in ieder geval niet hebben.’

De post is veel gedeeld. Ziggo heeft inmiddels via Facebook laten weten het probleem snel op te lossen.

Update 12:00 uur: Het kastje is verplaatst. Oordeel zelf of dit een verbetering is:

Bron: De Gelderlander / Facebook

Meer over