LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Banken en financien

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
denmar
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 feb 2006 10:38

Banken en financien

Ongelezen bericht door denmar »

Ik ben pas klant bij de postbank en ik heb gevraagd of ik 2000 euro rood mag staan op mijn betaalrekening. De postbank heeft dit geweigerd omdat ik een registratie heb staan bij het bkr. Ik vind dit bijzonder kortzichtig van de postbank omdat dit gaat over een aandelenlease van dexia en hun moeten toch beter weten hoe dit in elkaar steekt. Dexia is door mijn advocaat gedagvaard hierover en de rest is jullie wel bekend. Ik vind het de taak van de postbank om ook naar iemands vermogen te kijken voordat ze een krediet weigeren. Nu zal u wel denken van wat moet die man dan met dat krediet als die nog spaargeld heeft, ik vind het makkelijk als ik bv iets koop in de winkel dat ik gewoon even het bedrag ineens kan pinnen zonder me af te moeten vragen of het saldo toereikend is. Ik zal hun nog benaderen met een brief hierover maar als ze bij hun standpunt blijven ga ik wel naar een andere bank.
Laatst gewijzigd door denmar op 12 feb 2006 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.

N0TENKRAKER
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 feb 2006 21:13

Re: Banken en financien

Ongelezen bericht door N0TENKRAKER »

Iedereen doet net of het BKR een soort strafmaatregel is maar bedenk goed dat deze instantie in het leven is geroepen om mensen te beschermen tegen zichzelf.
Het is maar goed dat deze instantie er is anders zou het een rotzooitje worden in Nederland.

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: Banken en financien

Ongelezen bericht door Belegger+ »

en hun moeten toch beter weten hoe dit in elkaar steekt.

daarom juist.....


B+

burning inside
Berichten: 117
Lid geworden op: 12 dec 2005 17:52

Re: Banken en financien

Ongelezen bericht door burning inside »

@NOTETENKRAKER,dat is het nu al :roll:

@denmar,tip stort 2000euro op je betaalrek. en je probleem is opgelost :wink:

denmar
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 feb 2006 10:38

Re: Banken en financien

Ongelezen bericht door denmar »

Notekraker, je moet beter lezen, ik val het bkr niet af maar de postbank.

burning insite, op een spaarrekening krijg je rente en op een betaalrekening niet.

Mensen dit gaat om het volgende, de postbank moet ook naar iemands vermogen kijken als ze gaan oordelen. als ik bv een schuld heb bij het bkr van 10000 euro en ik heb bv 60000 euro spaargeld dan nog weigeren ze een krediet van 2000 euro.

empie
Berichten: 258
Lid geworden op: 19 sep 2005 13:46

Re: Banken en financien

Ongelezen bericht door empie »

Denmar, de Postbank was kind aan huis bij Spaarselect, ze weten daar dus precies hoe het zit.
Vraag maar eens aan de mensen die bij Leaseleed zijn aangesloten, waar hun 2e hypotheek loopt.
Laatst gewijzigd door empie op 11 feb 2006 22:04, 2 keer totaal gewijzigd.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Banken en financien

Ongelezen bericht door JH »

als ik bv een schuld heb bij het bkr van 10000 euro en ik heb bv 60000 euro spaargeld
Dan is het niet onverstandig om die schuld in te lossen. Dan ben je meteen van de BKR-notering af.

N0TENKRAKER
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 feb 2006 21:13

Re: Banken en financien

Ongelezen bericht door N0TENKRAKER »

Als je 60.000 euro op de bank hebt staan waarom loop je dan te jammeren over 2000 euro krediet.

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Banken en financien

Ongelezen bericht door faeks »

als ik bv een schuld heb bij het bkr van 10000 euro en ik heb bv 60000 euro spaargeld dan nog weigeren ze een krediet van 2000 euro.
Hoe kun je nu een schuld hebben bij BKR? Bovendien...rood staan op je girorekening, mits salarisrekening, daar hanteren ze bedragen voor die je rood mag staan, zodanig dat ik me weleens achter de oren krab! Of je zwetst of je moet er eens een briefje aan wagen. Nu is het bij de postbank wel zo, dat ze je tweede klachtenbrief pas in behandeling nemen heb ik hier ooit ergens gelezen. Op je eerste brief krijg je een standaardantwoord, pas de tweede wordt echt in behandeling genomen!

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Banken en financien

Ongelezen bericht door faeks »

burning insite, op een spaarrekening krijg je rente en op een betaalrekening niet.
Oh je ontvangt liever 3% en betaalt 10% bij wijze van spreken, dan dat je gewoon quite speelt? Hoe heb jij die 60.000 bij elkaar gekregen? Niet met een gezond verstand volgens mij!

denmar
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 feb 2006 10:38

Re: Banken en financien

Ongelezen bericht door denmar »

Het schijnt erg moeilijk te zijn om eerst goed te lezen voor sommige mensen voordat ze reageren, het aantal domme reacties valt me erg op.

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Banken en financien

Ongelezen bericht door faeks »

Geplaatst op 11 Feb 2006 21:56 door denmar


--------------------------------------------------------------------------------

Notekraker, je moet beter lezen, ik val het bkr niet af maar de postbank.

burning insite, op een spaarrekening krijg je rente en op een betaalrekening niet.

Mensen dit gaat om het volgende, de postbank moet ook naar iemands vermogen kijken als ze gaan oordelen. als ik bv een schuld heb bij het bkr van 10000 euro en ik heb bv 60000 euro spaargeld dan nog weigeren ze een krediet van 2000 euro.
@denmar,tip stort 2000euro op je betaalrek. en je probleem is opgelost
Geplaatst op 11 Feb 2006 21:56 door denmar
-----------------------------------------------------------
burning insite, op een spaarrekening krijg je rente en op een betaalrekening niet.
Je ontvangt liever 3% op je spaarrekening en je betaalt liever 10% aan rood staan op je betaalrekening, dan dat je gewoon quite speelt?Oh? Je begrijpt het niet? Slaap er dan nog maar eens een nachtje over! :roll:
Laatst gewijzigd door faeks op 11 feb 2006 23:40, 2 keer totaal gewijzigd.

FW
Berichten: 61
Lid geworden op: 22 jan 2006 11:15

Re: Banken en financien

Ongelezen bericht door FW »

Faeks jij hebt nu drie keer op een rij een ongelovelijke trap in je kruis gehad, eerst dexia toen payback en toen holla poelman. Ga eerst maar eens flink naar adem happen en bijkomen in plaats van op dit forum uitvoerig de onbenul uit te hangen!

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Banken en financien

Ongelezen bericht door faeks »

FW, ik waardeer je bezorgdheid, maar echt... maak je vooral niet druk om mij 8)

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Banken en financien

Ongelezen bericht door faeks »

ongelovelijke trap in je kruis
Ik ben eens op ongelovelijk gaan zoeken..... interessant wat je dan tegenkomt. 8)
Het is namelijk ongelooflijk.....ach die fout zal wel door velen gemaakt worden, toch? :roll:

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Banken en financien

Ongelezen bericht door Elias »

Je komt dan inderdaad nog al wat tegen, maar of het ook interessant is ... :wink:

Gesloten