LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bedreigingen van impact

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
anoniem3
Berichten: 85
Lid geworden op: 19 jul 2005 17:46

Bedreigingen van impact

Ongelezen bericht door anoniem3 »

Ik roep dit forum op om gezamelijk een vuist te maken tegen bedreigingen van impact. Die man gaat maar door ondanks dat hij gebanned is! Ook buiten dit forum misdraagt hij zich, onlangs is hij nog door twee boswachters aangehouden wegens schennispleging!

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Bedreigingen van impact

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Alhoewel deze beschuldiging van anoniem3 totaal niets uitstaande heeft met aandelenlease, is deze posting van anoniem3 wel typerend voor de wijze waarop deze opnaaier de feiten onvolledig en verdraaid weergeeft. Dat geeft toch wel te denken over het waarheidsgehalte van zijn postings inzake Dexia.

Voor wie echt is geïnteresseerd en de loze kreten van anoniem3 op waarheid wil controleren, gaat als volgt te werk om volledig op de hoogte te komen:

www.burgernetwerk.nl -> zoeken -> search: 430a -> overtreding Art 430a ->wetgeving en jurisprudentie -> voorbeeld 1 -> krantenartikelen en/of -> blootcase.

Als u deze moeite hebt gedaan, bent u volledig "in the picture".

Ik merk hierbij nog op dat ik naturist ben, lid van NFN en ALB en hiervan volstrekt geen geheim maak!

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Bedreigingen van impact

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 18 Sep 2005 10:40 door anoniem3

Ik roep dit forum op om gezamelijk een vuist te maken tegen bedreigingen van impact. Die man gaat maar door ondanks dat hij gebanned is! Ook buiten dit forum misdraagt hij zich, onlangs is hij nog door twee boswachters aangehouden wegens schennispleging!

Deze poging om iemand te demoniseren is feitelijk een bedreiging en we weten allemaal wat de gevolgen daarvan zouden kunnen zijn.

wie of wat is anoniem3 ??
Geplaatst op 31 Aug 2005 12:26 door anoniem3

Hevig verontwaardigd waren wij toen we vernamen dat PAL bestuurders langdurig op vakantie waren terwijl wij ondanks dat we overal op moeten beknibbelen toch geld doneren. Waar ben je geweest Piet op de Bahama's?
Geplaatst op 18 Sep 2005 10:55 door anoniem3

Ik doe een oproep aan dit forum om gezamelijk een vuist te maken tegen prietpaat van JH. Die figuur zit als een spin in het web en loopt overal op te reageren met korte nietszeggende berichtjes. Hij heeft al meer dan 2000 onbenullige postings op dit forum geplempt!
zo geraffineerd dat je het af en toe met hem eens moet zijn..
Geplaatst op 16 Sep 2005 22:36 door anoniem3

Mensen er moeten geen ruzies zijn op dit forum, alle neuzen dezelfde kant op!
verbeter de wereld...
Geplaatst op 20 Jul 2005 15:47 door anoniem3

Het valt me de laatste tijd op dat als iemand bekend maakt gebruik te gaan maken van de schikking er onmiddelijk een paar fanaten op zijn of haar nek springen om hem of haar de grond in te boren. Ze worden ervan beschuldigd voor dexia te werken, een profiteur te zijn, ze laten anderen de hete kastanjes uit het vuur halen enz.

Hierbij doe ik een oproep voor wat meer verdraagzaamheid op dit forum. Laat iedereen in alle vrijheid een keuze maken.
idaho look a like ?
Geplaatst op 19 Jul 2005 17:55 door anoniem3

Ik heb op dit forum altijd beweerd dat ik misleid was omdat ik dacht te sparen, mijn tussenpersoon was de schuld etc. Binnenkort sluit ik het leasehoofdstuk af doordat ik instem met de schikking. Ik weet het is laf maar toch heb ik behoefte om hierbij eenmalig en anoniem de waarheid te vertellen.

Ik wist vanaf het begin dat het ging om beleggen met een hoog risico maar dat deed iedereen in die tijd, wie zijn geld op de bank liet staan was gewoon een dief van eigen portemonee. Ik heb bewust gegokt en verloren, dankzij de schikking kom ik er nog goed mee weg.
juist ja !

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Bedreigingen van impact

Ongelezen bericht door Idaho »

idaho look a like ?
Een look a like misschien, maar niet Idaho, overigens zal je dit wel bij de TROS na kunnen vragen denk ik.

Overigens....zelf vind ik niet echt dat ik op deze persoon lijk, maar iedereen moet er maar het zijne van denken.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Bedreigingen van impact

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 18 Sep 2005 11:31 door Idaho
idaho look a like ?


Een look a like misschien, maar niet Idaho, overigens zal je dit wel bij de TROS na kunnen vragen denk ik.

Overigens....zelf vind ik niet echt dat ik op deze persoon lijk, maar iedereen moet er maar het zijne van denken.
O ? Je kent anoniem3 ? !!!

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: Bedreigingen van impact

Ongelezen bericht door Belegger+ »

De enige overeenkomst tussen naturisme en aandelenlease is dat de meeste gedupeerden tot op het laatste hemd zijn uitgekleed.

B+

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Bedreigingen van impact

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Een waarheid als een koe, Belegger+ !

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Bedreigingen van impact

Ongelezen bericht door Idaho »

O ? Je kent anoniem3 ? !!!
net zo veel als jij iwebd, nl zijn/haar postings.

gerritsmit
Berichten: 40
Lid geworden op: 07 jul 2005 21:08

Re: Bedreigingen van impact

Ongelezen bericht door gerritsmit »

En dit gebeurd(e) nog op vrijwillige basis. 8)

anoniem3
Berichten: 85
Lid geworden op: 19 jul 2005 17:46

Re: Bedreigingen van impact

Ongelezen bericht door anoniem3 »

Die impact denkt door zijn lidmaatschap van NFN en ALB legaal te kunnen potloodventen!

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Bedreigingen van impact

Ongelezen bericht door pluutje »

Zeg 'annemie3' kom eens een keer met iets leuks i.p.v. dat eeuwige zelfde gezever!
Geen kip die dit nog wil consumeren!

Overigens Notenkraker kan jou pakken en zakken 'flaptroll'! 8)

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Bedreigingen van impact

Ongelezen bericht door Notenkraker »

..
Laatst gewijzigd door Notenkraker op 18 sep 2005 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.

anoniem3
Berichten: 85
Lid geworden op: 19 jul 2005 17:46

Re: Bedreigingen van impact

Ongelezen bericht door anoniem3 »

pluutje :lol: :idea: :D

pewi
Berichten: 679
Lid geworden op: 16 feb 2005 20:52

Re: Bedreigingen van impact

Ongelezen bericht door pewi »

Anoniem3
Ik roep dit forum op om gezamelijk een vuist te maken tegen bedreigingen van impact. Die man gaat maar door ondanks dat hij gebanned is! Ook buiten dit forum misdraagt hij zich, onlangs is hij nog door twee boswachters aangehouden wegens schennispleging!
Vragen om een gele kaart zou eigenlijk met rood bestraft moeten worden.
Vrgr Pewi

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Bedreigingen van impact

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 18 Sep 2005 14:07 door pluutje

Zeg 'annemie3' kom eens een keer met iets leuks i.p.v. dat eeuwige zelfde gezever!
Geen kip die dit nog wil consumeren!

en dit is nu precies de bedoeling van dexia en aan van de dexia getrouwen..

alles.. echt alles om mensen te blijven overdonderen, bedreigen en tot het laatst geld af te troggelen !!

Het zou best wel eens kunnen dat zelfs de TROS bedreigd is door dexia, altans 'gewaarschuuwd' !

Maar TROS RADAR zou TROS RADAR niet zijn als zij niet op een onverwacht moment hard terugslaat !!!

J Hopman
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 mei 2005 17:52

Re: Bedreigingen van impact

Ongelezen bericht door J Hopman »

ikwaseenbeetjedom,

Zou Tros Radar daar het lef voor hebben!! Ze hadden al veel meer kunnen doen, maar het is misschien wel zoals je zegt, dat ze niks mogen van Zalm , Dexia etc, en hun mond moeten houden anders krijgen ze met vervelende dingen te maken.

Maar je laat je als TROS RADAR toch niet bang maken, door die gasten.

Ze moeten er bovenop duiken en alles tot op de bodem uitzoeken, dan heeft Tros Radar pas karakter, en HVDB, BELEGGER + , IDAHO EN JH helpen de TROS zeer zeker mee om dit goed uit te zoeken, want die staan helemaal aan de kant van de gedupeerden, alleen zien de meeste mensen dit nog niet , maar dat komt wel.

Gesloten