LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beurzen stijgen door.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Beurzen stijgen door.

Ongelezen bericht door Belegger+ »

AEX nu >400, met een rendement van > 15% in 2005. (spaarrekeningen max. 3%)
Robeco (fonds) minimaal 15% up voor 2005.
Voor de AEX houd ik al langer een ontwikkeling via 500 in 2006 naar 1050 in het jaar 2012 voor realistisch.

Dit is een andere belevingswereld, dan eindeloos proberen foutieve financiele beslissingen uit de jaren 2000 en 2001 onder de aandacht van het publiek te wrijven of vergoed proberen te krijgen door de Staat.
Tijd voor een frisse wind op dit forum van kniezen, rechtzaken, treur en doem.
Dit is het ware leven namelijk, economisch herstel heet dat, groei, vertrouwen.

Het valt mij op, dat je weinigen hoort of leest, die de aandelen hebben overgenomen, of contracten hebben verlengd ! Die zitten waarschijnlijk stilletjes te genieten van uiteindelijk toch goed lopende beleggingen.

Wie natuurlijk niet genieten, in tegendeel steeds verbitterder worden, zijn die, welke de contractuele verplichtingen jegens
Dexia niet nakwamen, waarna Dexia de aandelen dwangmatig verkocht en men dus met een restschuld bleef zitten.
In feite is men dus dubbel gepakt in zo'n geval: hoog ingestapt in 2000/2001 en onder protest laag uitgestapt in bijvoorbeeld 2004.
Slechter kun je 't eigenlijk niet doen.

Het zijn natuurlijk vervelende voorbeelden en het doet pijn, maar het is wel hoe de zaak ervoor staat.

B+

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Beurzen stijgen door.

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Ja, en?????

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Beurzen stijgen door.

Ongelezen bericht door wreker »

Het valt mij op, dat je weinigen hoort of leest, die de aandelen hebben overgenomen, of contracten hebben verlengd ! Die zitten waarschijnlijk stilletjes te genieten van uiteindelijk toch goed lopende beleggingen
Volgens mij ken jij deze producten niet en weet je niet waarover je praat

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Beurzen stijgen door.

Ongelezen bericht door pluutje »

B+,

Wat je allemaal te berde brengt in je bericht is mij ook bekend!
Of het zo ook zal zijn zit in een 'wilde zak'!
Dat weet jij niet en dat weet ik niet.
Tot zover oke!

Maar waarom dit dan alweer :arrow:
Wie natuurlijk niet genieten, in tegendeel steeds verbitterder worden, zijn die, welke de contractuele verplichtingen jegens
Dexia niet nakwamen, waarna Dexia de aandelen dwangmatig verkocht en men dus met een restschuld bleef zitten.
In feite is men dus dubbel gepakt in zo'n geval: hoog ingestapt in 2000/2001 en onder protest laag uitgestapt in bijvoorbeeld 2004.
Slechter kun je 't eigenlijk niet doen.

Het zijn natuurlijk vervelende voorbeelden en het doet pijn, maar het is wel hoe de zaak ervoor staat.

B+
Allemachtig, wat ben jij voor een 'zelfingenomen figuur' die Gedupeerde mensen steeds maar hetzelfde onder de neus blijft wrijven!
Maar ja, het zal wel de aard van het 'beestje' zijn :cry:

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Beurzen stijgen door.

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Rustig toch impact, schelden helpt NIETS.

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Beurzen stijgen door.

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Sorry, Janneke. Soms komt het gebral van die bal Belegger+ me even de strot uit en maak ik achter mijn PC het "Hogervorst-gebaar" van walging.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Beurzen stijgen door.

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Als je het er niet mee eens bent, gewoon niet reageren als je je niet in kunt houden. :wink:

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Beurzen stijgen door.

Ongelezen bericht door JH »

Als je het er niet mee eens bent, gewoon niet reageren als je je niet in kunt houden
Wijze reactie Janneke52, ik ben het nu helaas met je eens, zou het toch nog goedkomen :wink: Overigens mijn verontschuldigingen voor de opmerking over koffieuurtje, het dagelijks huishouden in combinatie met werkzaamheden is ook een volledige baan.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Beurzen stijgen door.

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Waarom helaas? Als iedereen gewoon reageert zijn we het, in sommige opzichten, misschien wel met elkaar eens, toch?

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Beurzen stijgen door.

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Dat ligt bij JH nogal ingewikkeld Janneke, hij reageerd namelijk nog al wisselend van invalshoek :roll:

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Beurzen stijgen door.

Ongelezen bericht door JH »

Dan zijn we het daar wederom over eens, wisselend van invalshoek, hoe zou dat toch komen, Ad. Overigens nog gefeliciteerd met de verjaardag van je partner :wink:

Laat ik het zo stellen, dat helaas is geplaatst omdat het nu niet gebruikelijk is dat PALjassen en anti PALjassen :lol: het met elkaar eens zijn

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Beurzen stijgen door.

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Ja, hoe zou dat komen? Vertel vertel......

ahijman
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 aug 2005 19:30

Re: Beurzen stijgen door.

Ongelezen bericht door ahijman »

Laat nou toch eens iedereen in zijn waarde. Door het oplopen van de beurs ben ik inmiddels bijna van mijn restschuld af. Ik ben ingegaan op het dexia aanbod, betaal nog iedere maand mijn termijnbedrag tegen een veel lagere rente, los op die manier af en ga over 12 maanden dan toch nog met min of meer een meevaller de deur uit.

Ik weet nu al dat ik dit bericht wordt afgezeken door een aantal van jullie, maar ik ben tevreden en toch blij dat ik op het dexia aanbod ben ingegaan.

groet

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Beurzen stijgen door.

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Wat mij betreft wordt je niet afgezeken hoor. Iedereen moet doen waarbij hij/zij zich goed voelt. Succes verder :!:

leeuwtje
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 mei 2005 13:47

Re: Beurzen stijgen door.

Ongelezen bericht door leeuwtje »

Beste ahijman. Ieder moet het voor zichzelf uitmaken wat hij/zij wel of niet doet m.b.t. de leaseaffaire. Het blijft moeilijk in te schatten wat het uiteindelijke eindresultaat zal zijn. Dit kan mee of tegenvallen. Dus niet zeuren en zielig doen als het uiteindelijk tegevalt. Zit zelf ook in het leaseschuitje maar ik procedeer door.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Beurzen stijgen door.

Ongelezen bericht door Idaho »

Ad. Overigens nog gefeliciteerd met de verjaardag van je partner
Dan mag ik niet achterblijven natuurlijk, van harte met W Ad!!

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Beurzen stijgen door.

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Ook gefeliciteerd Ad en zaterdagavond veel plezier in Vlissingen :wink:

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Beurzen stijgen door.

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Dank jullie wel ook namens Wouter!! :D

rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: Beurzen stijgen door.

Ongelezen bericht door rachil »

Belegger +

Wat ben jij toch een oet l.... Hoe kan Dexia nou aandelen dwangmatig verkopen als men ze nog niet eens heeft ingekocht,je kan dan zelfs nog geen restschuld over houden.Wel even bij de les blijven Dexia waakhond.

Groeten Cor

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Beurzen stijgen door.

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Kom op JH, niet op elke slak zout leggen.
Ze zegt ook eerst dat iedereen moet doen waar ze zich zelf het beste bij voelen.

Het is toch ook zo dat je dan na die tijd niet meer moet zeuren??

Gesloten