LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kortgeding tegen Dexia

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
*
Berichten: 287
Lid geworden op: 29 jan 2005 10:02

Re: kortgeding tegen Dexia

Ongelezen bericht door * »

Oke ik ben overtuigt.

Ik ga voor zekerheid kiezen!
Ik sta mijn inleg af!
Ik ga nog een flink bedrag bij betalen!
Die BKR-registratie blijft voorlopig!
Ik zie af van mijn al mijn rechten!

Kost wel wat maar dan ben je ten minste wel een realist! Ik stem er mee in dat ik belazerd ben! Ik teken om deze oplichting te legaliseren! Jippie!!!!!


Maar feaks, op een of andere manier spreekt procederen mij toch meer aan.
Kweet ok nie 't komt..............

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: kortgeding tegen Dexia

Ongelezen bericht door faeks »

Je goed recht, zeker doen! Wat voor de een de juiste weg is, hoeft dat voor de ander niet te zijn. Toch?

Martinvdm

Re: kortgeding tegen Dexia

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Het is helemaal geen optie voor mij om toe te geven aan Dexia...

Dit betekend dat de mensen NOG een keer een koude douche krijgen. Zal toch zeker niet !!

Ik hoop alleen dat Dexia de rechtspraak niet zo kan manipuleren dat ze alsnog de gedupeerden voor de 2e keer kun duperen...

Groet,
Martin

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: kortgeding tegen Dexia

Ongelezen bericht door Hans A »

Ook een vreemde opmerking van deze rechter.
Anders dan Beursklacht betoogt, is (nog) geen sprake van een voldoende eenduidige en uitgekristalliseerde jurisprudentie van bodemrechters waarin (de diverse typen van) effectenlease-overeenkomsten consequent als overeenkomsten van koop op afbetaling en huurkoopovereenkomsten worden gekwalificeerd.
De rechtbank Amsterdam heeft anderhalf jaar geleden ZELF al een lijst opgesteld van producten die hiervoor in aanmerking komen!
Weet zo'n rechter dat niet?
http://www.eegalease.nl/nieuws_stichtin ... php?nid=29

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: kortgeding tegen Dexia

Ongelezen bericht door Elias »

Of "zo'n rechter" dat wel of niet weet zullen we nooit te weten komen als we ons einddoel niet voor ogen houden. Je hebt nu eenmaal objectieve rechters en minder-objectieve rechters; het zijn net mensen !

Duidelijk is wel, dat hij slechts oordeelt over datgene wat hij voor zijn neus krijgt.
Dat dient dan ook uitputtend, volledig en onderbouwd te zijn, zodat zelfs een "pro-Dexia-rechter" niet anders kan dan op basis daarvan recht te spreken. Er zijn er kennelijk ( helaas ) die zelfs dan nog laten blijken maling te hebben aan gedupeerden, op een of andere manier gestimuleerd of gesteund door Dexia c.s.....
Wijkt "zo'n rechter" ondanks de voor hem liggende feiten toch af, dan stelt hij zichzelf te kijk en zou hoger beroep / Hoge Raad toch wel een oplossing bieden. Dexia c.s. kunnen dat allemaal wel uitstellen, maar eens zal het er van komen.

Gesloten