LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Na al die jaren nog een schuld? GESPLITST

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
ik heb gelijk
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 jun 2009 13:24

Ongelezen bericht door ik heb gelijk »

19 jaar lekker wippen en kindjes maken. Gescheiden en weer kindjes maken en maar lenen. Mevrouw misschien heeft u uw opvoedkundige taak niet helemaal goed gedaan.

Daarom is de jeugd verrot ze denken dat ze alleen maar rechten hebben !

Wat voor hulp wilt u nu hebben ? Ga eens met uw zoontje naar een kliniek meneer Lubbers had het destijds goed.

Heropvoed kampen voor ontspoorden jeudige criminelen. Wat een mentaliteit zeg heeft u om hier te komen klagen.

Of had uw zoon verkering met een publieke dame die hem geld aftroggelde ? In dat geval is hij dus te goed van vertrouwen geweest en dus verantwoordelijk voor de lening.

Hopelijk heeft hij zijn lesje geleerd en betaalt 4000 euro terug aan de bank. Probleem opgelost. Druk hem op het hart geen vrouwen te vertrouwen die het niet zo nauw nemen met mannen.
Laatst gewijzigd door ik heb gelijk op 07 jun 2009 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.

mijntje
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jun 2009 19:35

Re: Na al die jaren nog een schuld? GESPLITST

Ongelezen bericht door mijntje »

Deze reactie van ik heb gelijk slaat nergens op.
Ik vraag me af wat voor een mentaliteit u eigenlijk heeft,om over iemand te oordelen. zo heb IK mijn kinderen niet opgevoed. blijkbaar hebt u geen opvoeding genoten.om met mensen zo om te gaan en ik denk niet dat u op dit forum thuishoort.
u bent gewoon asociaal bezig.
Radar is een forum voor de consument.
Blijkbaar geniet u ervan om mensen voor het hoofd te stoten en zou ik toch echt even een psychiater raadplegen die u kan helpen om zich normaal te uiten.
en ik wens u veel leesplezier en vermaak

ik heb gelijk
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 jun 2009 13:24

Re: Na al die jaren nog een schuld? GESPLITST

Ongelezen bericht door ik heb gelijk »

19 jaar lekker wippen en kindjes maken. Gescheiden en weer kindjes maken en maar lenen. Mevrouw misschien heeft u uw opvoedkundige taak niet helemaal goed gedaan.

Daarom is de jeugd verrot ze denken dat ze alleen maar rechten hebben !

Wat voor hulp wilt u nu hebben ? Ga eens met uw zoontje naar een kliniek meneer Lubbers had het destijds goed.

Heropvoed kampen voor ontspoorden jeudige criminelen. Wat een mentaliteit zeg heeft u om hier te komen klagen.

Of had uw zoon verkering met een publieke dame die hem geld aftroggelde ? In dat geval is hij dus te goed van vertrouwen geweest en dus verantwoordelijk voor de lening.

Hopelijk heeft hij zijn lesje geleerd en betaalt 4000 euro terug aan de bank. Probleem opgelost. Druk hem op het hart geen vrouwen te vertrouwen die het niet zo nauw nemen met mannen.

U klinkt niet echt goed met dit commentaar uw zoon leest toch ook kranten en/of kijkt televisie. Een beetje rare daad hoor om maar kindertjes op de wereld te zetten, zonder verantwoordings gevoel.

Zo te lezen komt uw zoon uit een asociale omgeving.

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Na al die jaren nog een schuld? GESPLITST

Ongelezen bericht door mar42 »

Slaat idd kant nog wal het bericht over dan maar kindjes maken op je 19de en dan nergens voor opdraaien :? :?

Er staat duidelijk in het verhaal dat hij ten eerste zijn verantwoordelijk goed heeft genomen en dat hij gewoon zijn schuld afbetaald dus dat slaat werkelijk nergens op.

ten tweede kunt u deze vraag ook eens stellen op www.gratisadviseurs.nl daar zitten juristen die u een antwoord daarop kunnen geven wat te doen. :wink: :wink: :wink:

ik heb gelijk
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 jun 2009 13:24

Re: Na al die jaren nog een schuld? GESPLITST

Ongelezen bericht door ik heb gelijk »

Waarom krijgt hij dan nu een aanmaning ?

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Na al die jaren nog een schuld? GESPLITST

Ongelezen bericht door mar42 »

jij spoort echt niet ik heb gelijk :twisted: :twisted: :twisted: denk dat je jezelf eens na moet laten kijken en gaa ook eens naar hans anders ofzo voor een bril dan kan je lezen wat er staat :twisted: :twisted:

Sommige mensen denken werkelijk dat ze op alle plaatsingen op dit forum negatief kunnen reageren zonder te lezen wat er werkelijk staat

ik heb gelijk
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 jun 2009 13:24

Re: Na al die jaren nog een schuld? GESPLITST

Ongelezen bericht door ik heb gelijk »

Ik spoot best alleen was ik toen iets ouder en mijn kinderen hebben allemaal (2) een Academische titel behaald en een prachtige baan :wink: :lol:

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Na al die jaren nog een schuld? GESPLITST

Ongelezen bericht door mar42 »

boeiend fijn voor je dat jpuw kinderen een academische opleiding hebben gevolgd ook dit antwoord raakt kant nog wal.
Een ieder bepaald zelf op welke leeftijd je kinderen neemt of dit nu jong of oud heeft er niks mee temaken.
En by the way daar gaat de vraag helemaal niet om hoe oud of hoe jong je moet zijn om aan kinderen re beginnen :? :?

ik heb gelijk
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 jun 2009 13:24

Re: Na al die jaren nog een schuld? GESPLITST

Ongelezen bericht door ik heb gelijk »

oeiend fijn voor je dat jpuw kinderen een academische opleiding hebben gevolgd ook dit antwoord raakt kant nog wal.
Een ieder bepaald zelf op welke leeftijd je kinderen neemt of dit nu jong of oud heeft er niks mee temaken.
En by the way daar gaat de vraag helemaal niet om hoe oud of hoe jong je moet zijn om aan kinderen re beginnen Confused Confused

Het gaat om een stukje eigen verantwoordelijkheid in dit leven. Je kunt niet alle fouten afschuiven op de banken..lees de maatschappij als jezelf geen verantwoordelijkheid draagt.

Specsavers iets voor je misschien :wink:

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Na al die jaren nog een schuld? GESPLITST

Ongelezen bericht door mar42 »

2 dexia lease contracten.ze hadden een miniuminkomen. maar afijn de relatie werd beeindigd en mijn zoon draaide voor de lening op en hij verhuisde en heeft nooit meer wat van dexia gehoord maar wel van de lening dus hij nam aan dat het bedrag van dexia bij de lening in zat.
hij is inmiddels getrouwd en heeft een gezin. ze zijn in 2007 vehuisd .
maar vorige week kregen ze ineens bericht via een of ander kantoor dat ze maar even de restschuld plu aanmaningskosten wilden voldoen binnen 2 dagen wat blijkt in 2007 was er op hun vorige adres een deurwaarder geweest en aanmaningsbrieven hier hebben ze nooit wat van gehoord en nu ineens dit.
Ze hebben gebeld met het betreffende kantoor en ze moesten maar even een regeling over het te betalen bedrag (plusminus 4000 euro) treffen.
zoals je hier kunt lezen staat er dat hij zijn verantwoording na beeindiging relatie heeft genomen en zijn lening gewoon heeft terug betaald en dat hij nooit meer wat heeft gehoord van de dexia en na aangang van de lening die tegelijk was met dexia nooit iets van dexia heeft gehoord en hij het vermoeden had dat in de aflosing van de lening zat, en als dexia dan na zoveel jaar niks van zich heeft laten horen via overzichten of acceptgiro's dan kan je de verantwoording niet bij hem neerleggen.

:wink: :wink: Ik heb een bril en kan goed lezen hoor

ik heb gelijk
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 jun 2009 13:24

Re: Na al die jaren nog een schuld? GESPLITST

Ongelezen bericht door ik heb gelijk »

eplaatst op 08 Apr 2008 17:14 door mar42
Als je schuldhulpverlening hebt aangevraagd hoef je niks te doen en mag je ook niks meer doen dat doet schuldhulpverlening voor je die maken afspraken met de schuldeisers en daar hoef jij je niet druk om te maken en mag je dan ook niks meer aflossen dat moet je aan hun overlaten, en wat betreft Solveon die dreigen altijd daar zijn ze goed in.

Dus betaal nu niks meer aan Solveon voordat het geregeld is met de schuldhulpverlening.
Naar boven

wille


Geplaatst op 09 Apr 2008 13:45 door wille
Ja inderdaad misschien is het wel handig om jou e-mail te krijgen.
Het is toch vreemd dat mijn rekeningen geblokkeerd zijn en de onkosten van het internet bankieren gaat gewoon door. Had de ABN-Amro dit niet kunnen stop zetten het is toch geblokkeerd?
Naar boven

mar42


Geplaatst op 10 Apr 2008 07:53 door mar42
Hoi Wille,

Dit is mijn emailadres marleen etc.

Je moet je internetbankieren zelf stop zetten ondanks dat je rekening is geblokeerd.
Naar boven


Sja ook al in de schuldhulpverlening. En maar lenen :roll: :oops: en maar zeggen het is niet mijn schuld. Schulden maak jezelf lieverd :idea:

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Na al die jaren nog een schuld? GESPLITST

Ongelezen bericht door mar42 »

wat wil je hiermee zeggen ik heb gelijk :? :?

ik heb gelijk
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 jun 2009 13:24

Re: Na al die jaren nog een schuld? GESPLITST

Ongelezen bericht door ik heb gelijk »

Weet ik niet maar je lijkt me een aardig persoon :oops:

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Na al die jaren nog een schuld? GESPLITST

Ongelezen bericht door mar42 »

:? :? :?

als ik mensen een advies kan geven zal ik dit zeker niet laten :wink: :wink:

ik heb gelijk
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 jun 2009 13:24

Re: Na al die jaren nog een schuld? GESPLITST

Ongelezen bericht door ik heb gelijk »

Dat zeg ik toch je bent aardig maar niet alles is zo wat mensen zeggen.
Niet iedereen is aardig je kunt niet alle schuld aan de banken geven.

Er is ook een stukje eigen verantwoording in het leven toch of niet ?

P.S. als je slim bent dan haal je je e-mailadres weg van dit forum. Stalking etc.

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Na al die jaren nog een schuld? GESPLITST

Ongelezen bericht door mar42 »

P.S. als je slim bent dan haal je je e-mailadres weg van dit forum. Stalking etc
weet niet meer waar dit staat :oops:

ik heb gelijk
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 jun 2009 13:24

Re: Na al die jaren nog een schuld? GESPLITST

Ongelezen bericht door ik heb gelijk »

Ik geloof je helemaal Mar je hebt me een lesje geleerd en ik weet nu dat ik helemaal geen gelijk heb.

Ik sla mezelf niet op mijn borst maar met een grote mepper op mijn rug.

Doe ik het zo beter :lol: :lol:

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Na al die jaren nog een schuld? GESPLITST

Ongelezen bericht door mar42 »

je hoeft je van mij niet te slaan hoor dat is nergens voor nodig wilde je alleen duidelijk maken dat sommige mensen te impulsief reageren op berichten, en ik zal dat zelf ook best wel eens gedaan hebben :wink: :wink:

maar in ieder geval vind ik het wel stoer van je om hier toch te vermelden dat je ook anders had kunnen reageren en daar kan je jezelf wel een schouderklop voor geven :wink: :wink: want dat doen niet veel mensen

ik heb gelijk
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 jun 2009 13:24

Re: Na al die jaren nog een schuld? GESPLITST

Ongelezen bericht door ik heb gelijk »

Dank je wel ik ben soms impulsief maar niet echt gemeen ! Ik verwijder mijn account zo meteen. Wens je een fijne toekomst en heel veel geluk lieve Marleen.

:wink:

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Na al die jaren nog een schuld? GESPLITST

Ongelezen bericht door mar42 »

:oops: :oops:
Dank je ik heb gelijk een ook jij een fijne toekomst gewenst en dat de wereld weer wat rooskleuirger word :wink: :wink:

Gesloten