LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oosting was er eerder achter

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
painter
Berichten: 383
Lid geworden op: 31 dec 2003 11:58

Oosting was er eerder achter

Ongelezen bericht door painter »

Ik weet niet of u het al weet, maar DE heer Oosting had dit driekwart jaar geleden ook al voor elkaar maar toen wilden de heren dexia niet deugen.
Waarom nu wel, de heren dachten toen dat ze sterk stonden en gingen niet akkoord met de eventuele schikking, welnu ze hebben het laatste half jaar alle rechtzaken verloren en plots gaan ze wel met ongeveer dezelfde voorwaarden akkoord, dit is wel erg vreemd en HET LIJKT WEL OF HET VOOR ELKAAR MOET VOOR DE EUROPESE VERKIEZINGEN ER ZIJN ,als dit niet riekt naar de corruptie van de hoge heren zoals de heer Zalm en Donner die de schikking ons door de strot wilden drukken, dan weet ik het niet meer HET IS ZE GELUKT, DE BANKEN HEBBEN HUN BESTE BEDOELINGEN LATEN ZIEN EN DE GEDUPEERDEN MOETEN NIET ZEUREN EN SNEL AKKOORD GAAN,

Rob Hoegstra
Berichten: 169
Lid geworden op: 01 okt 2004 17:29

Re: Oosting was er eerder achter

Ongelezen bericht door Rob Hoegstra »

Jij hebt het verhaal begrepen als één van de weinigen. Compliment :D

painter
Berichten: 383
Lid geworden op: 31 dec 2003 11:58

Re: Oosting was er eerder achter

Ongelezen bericht door painter »

up

painter
Berichten: 383
Lid geworden op: 31 dec 2003 11:58

Re: Oosting was er eerder achter

Ongelezen bericht door painter »

Waarom reageerd hier niemand op

vr gr

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Oosting was er eerder achter

Ongelezen bericht door Pieter »

Huidige schikking voorstel is nog minder dan het Oosting voorstel.
Duisenberg heeft geen acht geslagen op het geen wat in het Oosting rapport staat.
Overigens was toen nog niet bekend dat Wck vergunning van toepassing was en dat aandelen hoogstwaarschijnlijk niet gekocht waren.

Mvg,
Pieter

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Oosting was er eerder achter

Ongelezen bericht door aert0001 »

Geplaatst op 01 Mei 2005 00:18 door painter


--------------------------------------------------------------------------------

Waarom reageerd hier niemand op

vr gr

Naar boven

---------------------------------------------------------

omdat je gewoon gelijk hebt! er valt niets te reageren.

Ton

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Oosting was er eerder achter

Ongelezen bericht door anne_ »

Painter, wij gaan wel zeuren en gaan niet snel akkoord. Dit is een HEREN overeenkomst om de imagoschade van de banken te beperken, en om het justitiele apparaat niet te overbelasten. Wat het met de gedupeerden doet zal iedereen die rond de tafel heeft gezeten een worst wezen.

Als je de schikking op een bepaalde manier bekijkt is het een zwaktebod.

Gr. Anne.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Oosting was er eerder achter

Ongelezen bericht door aert0001 »

Anne :wink:

goede uitleg,

Ton

PP
Berichten: 153
Lid geworden op: 17 nov 2003 21:17

Re: Oosting was er eerder achter

Ongelezen bericht door PP »

We hebben hier te maken met een instantie die in eerste aanleg niet heeft geweten wat ze net de aankoop van legio in huis heeft gehaald en vervolgens deze miskoop op de lessees heeft willen verhalen en op het uiterste nog alles binnen wil halen wat er te halen valt! Mensen trap er niet in! Wederom haal ik ons grote voorbeeld Piet naar voren. Wat heeft hij altijd gezegd?
Zijn er aandelen gekocht? Nooit bewezen!
Zorgplicht? Nooit bewezen!
Dexia heeft geen poot om op te staan.
Kijk naar hun eerste eisen en wat daar nu nog van over is!
Onderuit halen die hap!
Wij staan vele malen sterker dan ienand ooit kan bevroeden!

Groetjes
PP

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Oosting was er eerder achter

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Laten we hopen dat rechters in Nederland inderdaad onafhankelijk zijn..

zie ook http://forum.trosradar.nl/?url=forum/vi ... hp?t=28983

DEX-AEGO
Berichten: 76
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:48

Re: Oosting was er eerder achter

Ongelezen bericht door DEX-AEGO »

ikwaseenbeetjedom,

Ik denk dat Donner dit uit maakt of ze onafhangelijk zijn.
De tijd zal het leren.



Dex-Aego

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Oosting was er eerder achter

Ongelezen bericht door trudy »

Geplaatst op 01 Mei 2005 10:09 door DEX-AEGO


--------------------------------------------------------------------------------

ikwaseenbeetjedom,

Ik denk dat Donner dit uit maakt of ze onafhangelijk zijn.
Dit zou niet moeten mogen kunnen. Rechters behoren boven de politiek te staan. Helaas ben ik ook niet meer voor 100% zeker wat betreft onafhankelijkheid van rechters. De tijd zal het ons leren.

Gaan we komende rechtzaken verliezen, dan zegt dit genoeg.

johan 1
Berichten: 112
Lid geworden op: 24 mei 2004 11:53

Re: Oosting was er eerder achter

Ongelezen bericht door johan 1 »

Hebben we nu door met welk tuig we te maken hebben?
Bankiers en politicie gaan over lijken voor hun gelijk, sie hier het resultaat.

komt er nog aktie?

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: Oosting was er eerder achter

Ongelezen bericht door cornelis »

Dit zou niet moeten mogen kunnen. Rechters behoren boven de politiek te staan. Helaas ben ik ook niet meer voor 100% zeker wat betreft onafhankelijkheid van rechters. De tijd zal het ons leren.

Gaan we komende rechtzaken verliezen, dan zegt dit genoeg.

Dan kan heel de wereld zien hoe corrupt het in nederland is bedoelje toch?

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Oosting was er eerder achter

Ongelezen bericht door pluutje »

Als je de schikking op een bepaalde manier bekijkt is het een zwaktebod.
En maar zeggen; Dexia acht zich niet schuldig!
Aan mijn hoela! Waarom dan toch een tegemoetkoming van 400.000.000,= ?
Het bedrog licht er dik bovenop!!!
De Gedupeerden zijn gelukkig wakker genoeg om deze foefjes te doorzien.

:wink:

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: Oosting was er eerder achter

Ongelezen bericht door Captain-America »

Ondanks dat het niets met Dexia cs te maken heeft, geeft het bericht in de krant over en van de Nederlandse bank, en hiermee de Nederlandse overheid, goed weer hoe men over de burger denkt.

Nu geeft men eindelijk toe dat de Nederlandse gulden te laag (te zwak zo men wil) is omgeruild voor (opgegaan in) de Euro.
Gevolg, de financiele wantoestand, inzake dat alles extra duurder is geworden in Nederland et cetera. Zoals het artikel verder vervolgd was het enkel gunstig voor de export.

Je vraagt je dan toch werkelijk af waarom de Nederlandse overheid na deze bekentenis niet komt met de een of andere maatregel ter compensatie van dit onrecht wat elke Nederlandse burger is aangedaan.

Helaas, helaas, hier word niet, ook niet door de journalist die dit artikel schreef...op in gegaan. Enfin wij hebben wel gezien hoe de media objectief, de weinige te goeden te na, omgaat met de haar (ooit) zo belangrijk gebleken taken...
Laatst gewijzigd door Captain-America op 01 mei 2005 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.

tabjane
Berichten: 66
Lid geworden op: 02 jan 2004 13:43

Re: Oosting was er eerder achter

Ongelezen bericht door tabjane »

Gisteren zag ik een stukje op de TV hoe Nederland, in verband met euthanasiebeleid, werd afgeschilderd in de VS. Echt niet te geloven hoe men in Amerika (lees de westerse wereld) over ons denkt! De Nederlandse ambassadeur deed zijn uiterste best om de naam van Nederland in dezen enigszins te zuiveren.

Is het misschien een idee om het aandelenleaseschandaal ook ter ore van de Amerikanen (en hun bloedadvocaten) te brengen?
Ik geloof er niks van dat mensen als Zalm, Donner , Duisenberg hier blij mee zullen zijn: Als men daar de waarheid en de leugen van onze leiders wereldkundig maakt, dan krijgt hun carriere natuurlijk een knauw.

Wie heeft een ingang in The USA?

painter
Berichten: 383
Lid geworden op: 31 dec 2003 11:58

Re: Oosting was er eerder achter

Ongelezen bericht door painter »

Ik ben er erg bang dat we aan het kortste eind gaan trekken want de rechters willen niet overwerkt raken door een paar lastige gedupeerden die niet horen willen maar voelen, Zalm zei vorige week nog dat de bemiddeling misschien wel zou mislukken"de Rat", allemaal blufpoker hij wist al lang dat het bekonkelt was en wilde nog even de peilingen weten hoe de mensen er over dachten.
We zijn op zijn hollands gezegd gewoon ge.naaid en zullen denk ik niks meer winnen en de kosten van de advocaten nog als extra kosten kwijt raken.
Ze kunnen dan ook nog een trap onder je ballen geven en zeggen, "eigenschuld dikke bult" want je wou niet schikken.

Dank je wel Zalm, Duisenberg Donner, drexia en vooral de niet onderzoekende en op sensatie beluste media.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Oosting was er eerder achter

Ongelezen bericht door aert0001 »

Beste Painter,

ik denk gewoon niet dat je gelijk hebt, ik denk dat we door dit idiote voorstel juist net dat tikje hebben gekregen om nóg wat fanatieker NEEN te roepen, ik weet wie er aan het kortste eindje gaat trekken van de twee, ik zeg niets, maar wij zijn het NIET,

Dit voorstel is een begin, héél klein en misérapel, maar het is een begin!

Ton

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Oosting was er eerder achter

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Hoi Ton, ben het met je eens hoor, dat die schikking heel wat te wensen overlaat. Maar ik ben heel benieuwd hoe jij dit ziet (vraag van resp. Pieter en ondergetekende):
Kan dit zogenaamde compromis schadelijk voor een objectieve rechtsgang worden? Rechters zullen dit compromis kunnen gaan gebruiken als richtlijn in hun uitspraken, terwijl in zeer veel gevallen juist een volledige schadeloosstelling gerechtvaardigd is.
Of is er direct geen rechter meer te vinden die objectief vonnist en altijd dit (of het volgend) schikkingsvoorstel in gedachten zal houden?

Gesloten