LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Piet verdient een standbeeld.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
janssendelimpens
Berichten: 71
Lid geworden op: 15 okt 2004 16:33

Re: Piet verdient een standbeeld.

Ongelezen bericht door janssendelimpens »

Ik heb mijn mening al eerder geuit en ken Piet niet en ben ook geen gedupeerde gelukkig!Wel weet ik uit mijn vrienden en kennissenkring,dat zij Piet c.s.een zeer warm hart toedragen en veel heel veel steun hebben aan zijn informatie op deze side.Ik weet dat deze groep van mensen,als alle ellende achter de rug is zich persoonlijk tot Piet en zijn collega's zullen wenden en van hun waardering openlijk zullen laten blijken.
janssendelimpens

Wendela
Berichten: 39
Lid geworden op: 21 jan 2005 19:51

Re: Piet verdient een standbeeld.

Ongelezen bericht door Wendela »

Geplaatst op 07 Nov 2004 12:31 door janssendelimpens


--------------------------------------------------------------------------------

Beste "Hari"

Dank voor uw reactie,waarvan de strekking mij duidelijk is.
In ons geval (eega's) is het zo dat aantoonbaar is,dat door mijn vrouw volledig zelfstandig (eigen bankrekening etc.)de overeenkomst tot stand is gekomen.Emotioneel gezien komt het dan hard aan:zij heeft helaas al jaren een W.A.O.-uitkering (60 plusser).Het merkwaardige wat zich bovendien voordeed is,dat zij geen lening kreeg bij de bank voor de aanschaf van meubels,vanwege haar inkomen (uitsluitend W.A.O.)tenzij ik daarvoor meetekende.De lening (WVD) was kennelijk geen probleem
Hierboven schrijft u dat u geen gedupeerde bent.
Geplaatst op 28 Jan 2005 14:23 door janssendelimpens


--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb mijn mening al eerder geuit en ken Piet niet en ben ook geen gedupeerde gelukkig!
Niet dat het mij wat uitmaakt hoor.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Piet verdient een standbeeld.

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

leasebak, heeft dat clubje van jou, die www.leaseverlosserstang.nl al wat opgeleverd, of ben je er nu achter dat wij weten dat het zakkenvullers zijn? Kick je er op nu de inkomsten achter blijven, om dan maar de draak te steken met mensen die zich wel inzetten voor de dexia-slachtoffers ?

Avondrood, is die luides eraf gedonderd door TROS RADAR en ben je er nu weer in andere gedaante? Of gewoon zijn tweede of derde ik?

Hebben jullie echt nog niet door dat dexia een aflopende zaak is? Zielig hoor!

dagwaarde
Berichten: 60
Lid geworden op: 27 jan 2005 22:37

Re: Piet verdient een standbeeld.

Ongelezen bericht door dagwaarde »

ik help het je hopen, ikbeneenbeetjedom

echt waar

maar ik ben nog lang niet overtuigd

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Piet verdient een standbeeld.

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Ik ook niet over de dagwaarde,
van het avondrood op het eind van de dag.
Wanneer de Mist verschijnt in Lange slierten,
Om weer opnieuw verwarring te zaaien.


Liefs Ad

Gesloten