LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vereniging Payback dreigt vertrekkende leden met incasso

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Kronenberg
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 aug 2008 12:41

Vereniging Payback dreigt vertrekkende leden met incasso

Ongelezen bericht door Kronenberg »

Ruim een jaar geleden heb ik schriftelijk mijn lidmaatschap vereniging Payback opgezegd. De aandelenlease affaire was voor mij voorbij, en ik had geen belang meer in het lidmaatschap.
Nu een jaar later begint Payback te dreigen met een incassoprocedure. Ik moet mijn lidmaatschapgeld van 20 euro nog betalen. Ik heb nogmaals contact gezocht met Payback maar ik krijg antwoord.
De dreigende taal van vereniging Payback doet me denken aan de incasso brieven Dexia. De belangenvereniging Payback die opkomt voor haar leden, zou toch beter moeten weten. Ik heb inmiddels begrepen dat ik niet de enige ben, die met de agressie van Payback te maken heeft!

zwiebertje
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 aug 2007 21:31

Re: Vereniging Payback dreigt vertrekkende leden met incasso

Ongelezen bericht door zwiebertje »

Die brief had ik ook gekregen,moest nog 40 euro betalen
voor het jaar 2007 anders volgde er een incassoprocedure
Dit terwijl ik in 2006 mijn lidmaatschap had opgezegd

Dit zegt dus genoeg over deze club :x

coño
Berichten: 140
Lid geworden op: 08 feb 2008 21:26

Re: Vereniging Payback dreigt vertrekkende leden met incasso

Ongelezen bericht door coño »

Ja hoor PAL. Leuk geprobeerd!

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Vereniging Payback dreigt vertrekkende leden met incasso

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Zeer de moeite waard om in dit verband te lezen:

http://www.ad.nl/economie/2938944/Contr ... engen.html

Edward H
Berichten: 17
Lid geworden op: 31 mar 2008 10:39

Re: Vereniging Payback dreigt vertrekkende leden met incasso

Ongelezen bericht door Edward H »

Ook ik heb een aanmaning gekregen, mijn lidmaatschap was in 2005 beeindigd en nu 4 jaar later willen ze nog een €40- van mijn hebben.

Waar gaat dit over? wat is dit voor´n club?

oudshoorn
Berichten: 78
Lid geworden op: 05 jul 2006 09:47

Re: Vereniging Payback dreigt vertrekkende leden met incasso

Ongelezen bericht door oudshoorn »

Ook ik heb een brief gekregen en 40 euro betaald. Ik weet niet meer of ik het opgezegd had, maar wist ook niet dat ik nog automatisch lid word in het volgende jaar en voor zover ik weet heb ik ook geen brief ontvangen of ik nog lid wilde blijven.

Ik leef zo zuinig, koop niet makelijk een broodje en dan nog 40 euro betaald voor iets wat mij niets heeft geleverd in de afgelopen jaren.

Ik ga nu heel heel goed opletten waar ik lid nog ben.
Gelukkig is de nieuwe wet in de maak, dan kan men niet meer automatisch mensen een abonnment aansmeren, wat je vergeet te stoppen.

pa12
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 feb 2009 00:42

Re: Vereniging Payback dreigt vertrekkende leden met incasso

Ongelezen bericht door pa12 »

ik kreeg al een tijdje regelmatig een herinnering. inmiddels in termijnen betaald en krijg telkens een mailtje terug met de betaling en ze melden hoe en voor welke datum ik moet opzeggen. incasso berichten heb ik niet ontvangen. misschien dat ik die niet krijg omdat ik mijn rekeningen na een aantal herinneringen gewoon betaal en het niet laat aankomen op een incasso.
vgr pas

Gesloten