LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarschuwing

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Waarschuwing

Ongelezen bericht door croosjes »

Brabant,als je echt een gedupeerde bent informeer dan en roep niet zomaar wat.En als je het niet wilt even goede vrienden en trouwens ik ben ook een gedupeerden hoor maar mijn proces wordt betaald door een rechtsbijstandsverzekering ARAG.



vrgr.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Waarschuwing

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

croosjes, het is ronduit schandalig dat jij een TROS RADAR forum misbruikt om over de ruggen van dexia-slachtoffers geld te verdienen en om één bepaalde advocaat te promoten.
Als je er nu nog meerdere op je lijstje had staan.. maar dit is echt een grof schandaal en door en door brutaal en intens gemeen naar mensen toe die het gezien hun financiele situatie extra moeilijk hebben !

Brabant
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 jan 2005 23:32

Re: Waarschuwing

Ongelezen bericht door Brabant »

Hallo

Croosjes Ik vraag regelmatig informatie hoor hier op het forum,en ook prive aan Piet Koremans.
Daardoor heb ik weer wat hoop gekregen.
Het enige wat ik wil zeggen dat je niet op zo,n forum moet linken naar een advocaat en dat ze dan ook nog met een andere provider moeten gaan bellen,dat hoord bij mlm marketing daar is een ander forum voor.
Hier moeten gedupeerde goede info kunnen krijgen zonder bijzaken.
Dat is mijn mening.


Met vriendelijke groet Brabant

jll
Berichten: 453
Lid geworden op: 10 feb 2004 21:34
Contacteer:

Re: Waarschuwing

Ongelezen bericht door jll »

Klaas en anderen,

Het beste is om zelf een oordeel te vormen door sites te bezoeken. Als tegenhanger van PAL kun je kijken op de site van de keurig in de KvK ingeschreven vereniging Schadeloos-Stelling van Croos:

http://www.schadeloos-stelling.nl/

Vergelijk de schat aan informatie hierop eens met de sobere site van PAL:

http://www.platformaandelenlease.nl/

Oordeel zelf!

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Waarschuwing

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Vereniging Croosje: zie bij verenigingen
Schadeloosstelling kan de kosten van de advocaat,leningen,hypotheken,aandelenlease enz. niet zelf financieren.
Daarvoor hebben wij een Sponsor nodig. Maar die Sponsor wil er ook wat voor terug hebben.
Zij willen dat wij mensen laten overschakelen naar onze sponsor.
Onze sponsor wil Uw belfactuur overnemen zodat U en vele andere goedkoper gaan bellen.
Meer info vindt U onder Inschrijving.

Schadeloosstelling krijgt pas sponsorgeld als er veel belfacturen worden overgeschreven naar onze sponsor.
Schadeloosstelling krijgt als bonus €7,50 per overgeschreven klant erbij.


Daarom stelt Schadeloosstelling als eis dat:
- U uw belfactuur laat overschrijven naar onze sponsor en ook actief er mee te blijven bellen.
- Dat U zich laat inschrijven bij onze vereniging.
- En u bent verplicht leden te werven voor de vereniging.Het aantal dat U moet werven zijn:
20 Agenten (zijn actieve mensen die een netwerk uitzetten) of 40 bellers. Dit is om in aanmerking te komen voor een gratis advocaat.
Al de sponsor inkomsten van de vereniging Schadeloosstelling :
- 70% voor gedupeerden,advocaatkosten enz.
- 30% voor organisatie van Schadeloosstelling
Maar als we te kort hebben aan die 70% om schulden af te betalen dan kunnen we ook nog is onze organisatie inkomsten gebruiken om schulden van gedupeerden aftebetalen.
(Dit zal altijd zo blijven bestaan ook na wisseling van het bestuurdersfuncties.)
Laatst gewijzigd door Janneke52 op 08 feb 2005 15:44, 2 keer totaal gewijzigd.

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Waarschuwing

Ongelezen bericht door Karel »

Redactie TROS Radar,

Ik denk dat ik namens vele spreek als ik u vriendelijk verzoek om op deze topic een slotje te doen.
Wat dhr. Croosjes op deze topic aan onzin, onduidelijkheid en niet ter zake informatie verstrekt - eigenlijk alleen maar suggestieve opmerkingen maakt - strekt aan het ongeloofelijke.
Andere topics worden door u snel om zeep geholpen met de mededeling dat er chatgedrag plaats vindt en deze totale en complete onzin, waar niemand baat bij vindt, laat u maar door sudderen.
Wat dat betreft is de redactie weinig consistent!

Brabant
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 jan 2005 23:32

Re: Waarschuwing

Ongelezen bericht door Brabant »

Hallo

Beste Mensen ga hier AUB niet op in dit is echt bedrog van de bovenste plank.Veschrikkelijk zeg.
Jil ben jij Croosjes zelf ofzo??
Zoek je eigen klanten.Hou op met mensen belazeren AUB.
Zoals ik al zei ben ik zelf ook onafhankelijk vertegenwoordiger in de telecom,maar dit soort praktijken vind ik schandalig,het slaat echt nergens op.
Er staat ook totaal geen info op jullie site helemaal niks alleen maar onzin.
Ik hoop dat Radar hier in de uitzending eens aandacht aan gaat geven.
En de site van Piet Koremans die is erg goed er staat veel info op en je hoeft er niet voor te betalen Piet dank u,en een grote pluim voor u.
Croosjes en Jil Ik vind dit echt niet kunnen wat jullie doen jullie willen geld verdienen over de rug van de gedupeerde en er zelf beter van worden BAH BAH.

Met vriendelijke groet Brabant

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Waarschuwing

Ongelezen bericht door Hollander »

Jil ben jij Croosjes zelf ofzo??
Brabant, als je nu eens doet wat Jil voorstelt, namelijk de sites van croosjes en pal vergelijken, dan zou je de ironie van de opmerking van Jil wel snappen.

Of je bent echt zo dom dat je denkt dat het bericht van Jil positief is voor croosjes .... nou, dan heb ik niks te zeggen. Tegen domheid valt niet te praten.

Zeg eens eerlijk: heb je die twee sites vergeleken?

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Waarschuwing

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Hollander, DAAROM heb ik hem geplaatst!! :x :shock:

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Waarschuwing

Ongelezen bericht door impact »

Croosjes, wat wil je nu eigenlijk suggereren? Ik heb hiervoor geschreven
"ALS Piet er iets aan overhoudt enz." En niet DAT.
Maar ik snap het wel. Jou zit het oplichten in het bloed en je kunt niet begrijpen dat anderen, zoals Piet, dat niet doen.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Waarschuwing

Ongelezen bericht door pluutje »

[/quote]Geplaatst op 03 Feb 2005 14:24 door pluutje


--------------------------------------------------------------------------------

Andre Croosjes,

Word toch eens wakker! De Gedupeerden die allemaal reageren hebben geen hekel aan jou ''Persoonlijk'' maar aan je SYSTEEM!

Jaap Bakker
Berichten: 202
Lid geworden op: 06 dec 2004 17:56

Re: Waarschuwing

Ongelezen bericht door Jaap Bakker »

Ook zo'n waanzinnige topic !!

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Waarschuwing

Ongelezen bericht door impact »

Jaap Bakker, je hebt volkomen gelijk. Het is inderdaad een "waanzinnige topic". Leg jij het dan maar eens afdoende uit aan topic-starter H. Klaas en aan Croosjes. Misschien heb jij wel de benodigde overtuigingskracht en didactische gaven in huis om die dwaallichten op andere gedachten te brengen?

renske
Berichten: 32
Lid geworden op: 15 nov 2003 16:18

Re: Waarschuwing

Ongelezen bericht door renske »

Niet meer reageren op reacties van Croosje en H Klaas, dan stoppen ze vanzelf wel, of komt H Klaas wel weer onder een andere naam, zien we snel genoeg toch!

Renske.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Waarschuwing

Ongelezen bericht door croosjes »

Impact en allemaal, iedereen heeft een ik( :twisted: ) van binnen Piet dus ook .””Zelfverrijking””, maar ik heb deze al een hele tijd aan de kant gezet. Dus ik heb ook geen last van dwaal lichten, misschien wordt het tijd dat de kern van PAL hun waan beelden op zij zetten en door gaan met het gewone leven en hiervan blijven genieten. In plaats van als een nachtkaars uit gaan. Want de waarheid achter haalt zich altijd, de tijd zal het leren. Blindelings volgen van een persoon is lopen in een doolhof.


Vrgr.Andre

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Waarschuwing

Ongelezen bericht door Hollander »

Toen de site van croosjes net in de lucht was stond er over de verdeling van het geld:
"- 70% voor gedupeerden,advocaatkosten enz.
- 30% voor organisatie van Schadeloosstelling
(Dit zal altijd zo blijven bestaan ook na wisseling van het bestuurdersfuncties.) "


Kortom: dit blijft ALTIJD hetzelfde.

Inmiddels is er een zinnetje bijgekomen op de site van croosjes:
"Maar als we te kort hebben aan die 70% om schulden af te betalen dan kunnen we ook nog is onze organisatie inkomsten gebruiken om schulden van gedupeerden aftebetalen."

Boeiend hè? Eerst zal die verdeling ALTIJD hetzelfde blijven, zelfs na wisseling van bestuursleden, en nog voordat er een ander bestuur is wordt de verdeling alweer veranderd.
Veranderen van waar het geld heen gaat kan dus best wel. Alleen moet het bestuur het goedvinden. En wie zit er in dat bestuur dat beslist in welke zakken het geld dient te verdwijnen? .... Precies!

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Waarschuwing

Ongelezen bericht door croosjes »

Hollander,jij leest het zoals jij het wilt begrijpen en zo kan iedereen het op verschillende manieren uitleggen.En trouwens op een andere site staat weer dat alle provicie geschonken wordt aan de vereniging ten behoeve van de gedupeerden: lees hieronder:




""Croos schenkt al zijn inkomsten aan de vereniging en zal zich volledig inzetten voor de aandelenlease gedupeerden en mee werken aan een financieel gezonde vereniging.""


vrgr.Andre

Jaap Bakker
Berichten: 202
Lid geworden op: 06 dec 2004 17:56

Re: Waarschuwing

Ongelezen bericht door Jaap Bakker »

50% van het forum is in uw handen en de Tros kan niets doen, zeggen ze.

Vanavond was er een item over massale zelfmoord per internet bij Netwerk.

Iets voor jou (jullie) misschien ?? Hoewel het dan wel stil wordt op het forum, maar dat geeft niet :twisted:

Blijven beledigen is niet menselijk meer. Een geintje is leuk maar dit vereist andere maatregelen.

h.klaas
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 jan 2005 00:31

Re: Waarschuwing

Ongelezen bericht door h.klaas »

Op zich is het geen enkel probleem als hulpverleners een inkomen hebben aan het werk. Ik werk tenslotte ook voor geld bij mij baas en doe dat ook niet voor niks. Maar ga niet verkondigen dat je voor niks werkt en of vrijwiliger bent dan verhul je de waarheid. In tegenstelling tot PAL geeft Croosjes wel aan dat er bij hem wel geld voor hem overblijft.

H, Klaas

Jaap Bakker
Berichten: 202
Lid geworden op: 06 dec 2004 17:56

Re: Waarschuwing

Ongelezen bericht door Jaap Bakker »

Houten Klaas jij werkt wel alleen verkeerd snap je, je maakt mensen niet enkel zwart maar je hebt jezelf helemaal teruggebracht tot onder nul.

Hoelang wil je op deze manier doorgaan om mensen te beschadigen, totdat je een houten klaas bent.

Gesloten