LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat is samen zijn we sterk??

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Wat is samen zijn we sterk??

Ongelezen bericht door Elias »

Ach Idaho,
als je zelfs geen verstekeling bent: dat veilige, behoudende gevoel, vol begrip, saamhorigheid en het "samen zijn we sterk"-gevoel , krijg je ook pas als je inderdaad aan boord bent....... 8)

Idaho, stuurman zonder diploma's aan de wal.

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Wat is samen zijn we sterk??

Ongelezen bericht door faeks »

Elias, laten we vooral de discussie blijven voeren. Blijf hem met iedereen voeren! Met degenen die het wel met je eens zijn en ook met degenen die het niet met je eens zijn. Ik denk dat we elkaar ergens zelfs wel begrijpen, maar die schikking an sich (die nogmaals niet voor iedereen gunstig is) kan voor een aantal wel gunstig zijn! Ik kan dat niet anders zien. Opgedrongen schikken, daar heb ik geen goed woord voor over, immers dat ligt niet in de lijn van de betekenis van het woord schikken! Schkkken is voor mij dat beide partijen water bij de wijn doen. Hoeveel water en hoeveel wijn? Dat is aan beider zijde voor iedereen zelf te bepalen, of het nog smaakvol is. Mijn angst is nu, nu ik móet doorprocederen, dat rechters ooit in het verlengde (maar dat roep ik ook al sinds feb) van de schikking gaan vonnissen. Ik sta best sterk. Laat me hier er niet over uit waarom, maar in meerdere opzichten dan eegalease! Tóch heb ik er geen goed gevoel over. En het hosannah en himmelhoch jauchende gejuich over procederen, dat zie ik nu eenmaal niet zo!!!

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Wat is samen zijn we sterk??

Ongelezen bericht door Elias »

Gelukkig,
maar dan moeten we toch in ieder geval naar dat "samen staan we sterk"-gevoel en dat is toch - ondanks misschien een paar (menselijke) tekortkomingen - wat m.i. PAL en andere behartigers aan de dag leggen.

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Wat is samen zijn we sterk??

Ongelezen bericht door anne_ »

En het hosannah en himmelhoch jauchende gejuich over procederen, dat zie ik nu eenmaal niet zo!!!
Eerlijke mening vanuit Zeeland, ik ook niet, zie het met angst en beven tegemoet. Ik moet wel net als jij, en zal zo vreselijk blij zijn als deze ellende voorbij is.

Gr. Anne.

PS. wat een overpeinzing..... al niet teweeg kan brengen :wink:
Laatst gewijzigd door anne_ op 05 dec 2005 23:22, 1 keer totaal gewijzigd.

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Wat is samen zijn we sterk??

Ongelezen bericht door faeks »

Elias, dat samen sterk is maar heel betrekkelijk blijkt uit de reacties op mijn topic, zie ook pal forum.....

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Wat is samen zijn we sterk??

Ongelezen bericht door Elias »

Wat onverlet maakt, dat - door Dexia daartoe gedwongen - procederen tot op heden de beste speerpunt in de keiharde strijd is.

Stel je je zo niet op, dan wordt je bij voorbaat ondergesneeuwt in deze "rechtsstaat" en keer op keer zoet gehouden en misleidt.
Gelukkig dus dat een 25.000 er zo over denken, 50.000 ware nog beter :!:

Klokkeluiders die een voor een op komen draven worden een voor een neergemaaid als in een te slechte oorlogsfilm. Een leger tegelijk dwingt rechtvaardige overwinning, respect en onderhandeling af.

De Dexia-voetjes zouden wat sneller de grond weer raken....

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Wat is samen zijn we sterk??

Ongelezen bericht door Notenkraker »

faeks, waarom zet jij je boosheid niet opzij en post je weer gewoon in het forum van PAL? Dat kan echter alleen met je eigen IP en dat is voor mij ook het geval. Dat ik in dit forum via een proxy ben heeft alleen te maken met mijn eeuwigdurende ban van Radar, waar ik toch niet om maal! :lol:
Ik ben er nooit op uit geweest om jou te beledigen. Alleen kan ik niet velen dat er propaganda wordt gemaakt voor de Duisenbergregeling. In jouw eigen situatie ligt het misschien in jouw ogen op dit moment anders, maar later ben je misschien wel dankbaar dat je niet KON schikken.

Tegen Idaho wil ik alleen nog opmerken dat, als ik de kapitein op dat denkbeeldige schip zou zijn, ik je eerst kennis zou laten maken met de "kat met negen staarten", je daarna eens verfrissend zou laten kielhalen en je tot slot zou afzetten bij de kannibalen op een afgelegen eiland. :lol:

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Wat is samen zijn we sterk??

Ongelezen bericht door Elias »

waar ook niet per ongeluk een schat lag begraven... :lol:

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Wat is samen zijn we sterk??

Ongelezen bericht door faeks »

Notenkraker, ik post bij pal niet meer sinds het badmutsgedoe! Ik vind dat ik toen niet goed behandeld ben door een aantal Pallers. Er werd gezegd dat ik geen ban had, toen ik die wel bleek te hebben, was het niet de moeite dat hier recht te trekken op het trosforum. Inmiddels went het in een kwaad daglicht geplaatst te worden, dus ik kom daar niet meer om te posten! Ik heb echt het idee dat ik daar niet kan zeggen wat ik denk! Die eeuwigdurende ban heb ik hier ook blijkbaar, daar maal ik netzomin om. Het is hooguit een beetje lastig soms :wink:
W.b. die Duisenbergschikking....ik denk daar anders over dan jij. So? Dat is geen propaganda, dat is gewoon een andere mening hebben dan jij. En volgens mij mag dat!
Wat we later vinden weet ik niet, misschien zal ik ooit blij zijn dat ik niet kon schikken, misschien komt er een tijd dat jij baalt dat je niet geschikt hebt. De tijd zal het leren. Is voor ons allebei afwachten!!

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Wat is samen zijn we sterk??

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Hier word ik nu blij van :) :) :)

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Wat is samen zijn we sterk??

Ongelezen bericht door Notenkraker »

faeks, ik verkeer in de gelukkige omstandigheid dat ik helemaal niets heb te winnen bij een schikking. De restschuld van mijn vrouw was al nihil door de stijging van de beurs. De advocaat is allang betaald. De zaak ligt gereed voor vonnis en de uitspraken zien er voor eegaleasers gelukkig veelbelovend uit. In mijn geval heb ik dus niets te verliezen en alleen maar te winnen. De inleg bedoel ik daarmee!
Dat gedoe met die badmuts vond ik ook wat overdreven. Waarom stuur je niet gewoon een mailtje met je excuus? We hebben allemaal wel eens een dag dat een verkeerd woord de druppel is, die de emmer doet overlopen en eigenlijk is het sop in dit geval de kool echt niet waard. Ik wilde wel dat ik nog een badmuts nodig zou hebben want ik ben bijna zo kaal als een biljartbal. Heeft anders ook zijn voordelen: luizen hebben het op mijn kop slecht. :lol:

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Wat is samen zijn we sterk??

Ongelezen bericht door pluutje »

luizen hebben het op mijn kop slecht.
De kapper ook!
Besparing in 10 jaar minstens 2500,= Euro! :D
Elk nadeel heeft een voordeel! :idea:

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Wat is samen zijn we sterk??

Ongelezen bericht door Idaho »

Tegen Idaho wil ik alleen nog opmerken dat, als ik de kapitein op dat denkbeeldige schip zou zijn, ik je eerst kennis zou laten maken met de "kat met negen staarten", je daarna eens verfrissend zou laten kielhalen en je tot slot zou afzetten bij de kannibalen op een afgelegen eiland.
Yep, jij lijkt me wel een type wat kan genieten van lijfstraffen. Helaas zal je nooit kapitein op dat denkbeeldige schip zijn.
Misschien dat je kapitein vd bereboot kan worden, maar ook dat schuitje zal dan spoedig zinken. :wink:

Gesloten