LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Weer belangrijke topic op slot

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Weer belangrijke topic op slot

Ongelezen bericht door Piet »

In de topic: Wie heeft welke vergunning nodig?
staan veel interessante gegevens en informatie die ook regelmatig worden aangevuld.
Helaas heeft de redactie gemeend deze belangrijke topic op slot te zetten.
Gelukkig is er een vervolg op het forum van PAL: Stof tot nadenken. Nieuw: Bij W3D zeker OTC-opties gebruikt!

Jammer dat een eens zo goed forum van Radar zoals dat van Legio Lease bewust verziekt is/wordt door een paar relschoppers.
Jammer, maar gelukkig is er een goed alternatief.

Groeten,
Piet

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Weer belangrijke topic op slot

Ongelezen bericht door JH »

Sticky: Wie heeft welke vergunning nodig?
[ Ga naar Pagina: 1 ... 27, 28, 29 ] Okerene 421

http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=22529

Niet zo zeuren piet, dit is al bijna een jaar geleden en inmiddels is er een sticky. Wees blij dat je een eigen forum hebt, waar alleen jij het voor het zeggen hebt.
http://www.platformaandelenlease.nl/php ... c.php?t=40

Overigens denk ik dat dit forum ook de langste tijd gehad heeft, want al enige dagen worden de 5 recente topics niet meer ververst.
Laatst gewijzigd door JH op 09 okt 2005 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Weer belangrijke topic op slot

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Wat zal dat naar voor jou zijn, JH, als TrosRadar dit forum zou sluiten. Waar moeten jij en je kornuiten dan nog naartoe om de boel te verzieken? Beslist niet naar www.platformaandelenlease.nl want daar maken jullie raddraaiers en opnaaiers geen enkele kans! :lol:

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Weer belangrijke topic op slot

Ongelezen bericht door Idaho »

...
Laatst gewijzigd door Idaho op 31 okt 2005 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Joop(K)
Berichten: 325
Lid geworden op: 24 mei 2004 08:02

Re: Weer belangrijke topic op slot

Ongelezen bericht door Joop(K) »

Piet papegaait
Jammer, maar gelukkig is er een goed alternatief.
Ik moet toegeven dat www.platformaandelenlease.nl een ideaal forum is voor slaafse ja-knikkers die op voorhand vinden dat ´andersdenkenden´ allemaal Dexia vetrouwelingen zijn. Hoe komt het dan dat het forum van PAL nog maar zo´n 200 vaste gebruikers telt? Kunt u het nog volgen? Ik niet in ieder geval.
Het is mij verder ook een raadsel wat het alsmaar doordrammende groepje PALjassers überhaupt nog op dit forum te zoeken heeft.
Verwachten ze misschien dat weldenkende mensen, net als zij dat doen, de schuld van het leasedrama alleen bij anderen neerleggen :?: Of dat redelijk denkende mensen ooit zullen deelnemen aan een vuige linkse demonstratie tegen het regeringsbeleid? Nee toch zeker?

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Weer belangrijke topic op slot

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Het is mij verder ook een raadsel wat het alsmaar doordrammende groepje PAL(l)ers überhaupt nog op dit forum te zoeken heeft.
Verwachten ze misschien dat weldenkende mensen, net als zij dat doen,
Met een kleine wijziging in de Quote.(daar stond namelijk een auteursrechtelijkbeschermdevervalsing) Wie bedoel je eigenlijk met weldenkend heer Joop?
Ik hoop voor u dat u niet uzelf bedoelt, want "wel" is hetzelfde als positief. En daar valt uw bijdrage op dit forum zeker niet onder.
Dit forum is door Tros gemaakt om legiolease gedupeerden te helpen.
En daarop meneer Joop heb ik u nog niet kunnen betrappen.

leeuwtje
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 mei 2005 13:47

Re: Weer belangrijke topic op slot

Ongelezen bericht door leeuwtje »

Wanneer gooit Tros Radar het boek HVDB eens op slot. Van deze man krijgt een normaal denkend mens alleen maar kotsneigingen.

Tros Radar snel terug naar waar het allemaal om begonnen is te weten:

De oplichterspraktijken van Dexia en consorten.

Gesloten