LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Weer bericht van dexia

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
painter
Berichten: 383
Lid geworden op: 31 dec 2003 11:58

Weer bericht van dexia

Ongelezen bericht door painter »

Ondanks dat ik niet heb gereageerd op de afrekening die ik van dexia heb gehad en de dreiging dat ik binnen 10 dagen moet betalen, heb ik weer een uitleg gehad over de duisenbergregeling en dat ik weer kon reageren op het aanbod.
Ik vind dit toch wel een vreemde zaak, ik denk dat ze de bui een beetje zien hangen dat de WCam niet bindend word verklaard, zo proberen ze een aantal mensen die nog eventueel twijfelen over te halen om toch te reageren.

Ze kunnen van mij ploffen en in de stont zakken, aan deze criminelen betaal ik geen cent meer, ook al zal de rechter mij veroordelen om nog een enig bedrag te betalen zal mijn advocaat melden dat ik wil zitten in de gevangenis om zo mijn geldstraf uit te zitten, daarna zal ik alle kranten in de cel bellen hoe of de vork in de steel zit.

VR GR

rust
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 jan 2004 21:39

Re: Weer bericht van dexia

Ongelezen bericht door rust »

contracten, die zijn allang rechtsgeldig vernietigd, dat dexia daar haa neus voor ophaalt is hun probleem.

Het is nu wachten tot dexia tot terugbetaling overgaaat.

ondertussen neem ik een biertje en een worst.

straks komt de dode duisenbergvloot.

Ferne
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 mei 2006 08:49

Re: Weer bericht van dexia

Ongelezen bericht door Ferne »

Vandaag naar mijn advocaat geweest en ik zie de toekomst weer zonnig tegemoet. Hard tegen hard ! :D

rust
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 jan 2004 21:39

Re: Weer bericht van dexia

Ongelezen bericht door rust »

ik heb een tijdje niet gepost op het forum, ik was gebanned, hoe is de spririt nu onder de gedupeerden, geloven we er nog in dat dexia ons ons geld terug gaat betalen?

Dat de aandelen niet op naam per contract gekocht zijn ljkt me wel duidelijk, anders had dexia dit al lang laten zien.

wat wordt er achter onze rug bekokstoofd met die zogenaamde belangen verenigingen zoal lease verlies consumentenbond etc. farizeeers zijn het.

Martinvdm

Re: Weer bericht van dexia

Ongelezen bericht door Martinvdm »

hoe is de spririt nu onder de gedupeerden, geloven we er nog in dat dexia ons ons geld terug gaat betalen?
Nog steeds goed en strijdvaardig...Dat Dexia ons terug gaat betalen daar geloof ik nog steeds in..

Jouw verhaaltje op een ander topic heb ik ook gelezen maar is mij erg onduidelijk. De materie is te diepgaand !! Wat ik wel eruit op maak is dat Dexia niet alle aandelen heeft gekocht en dat is voor mij voldoende.

Groet,
Martin

denmar
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 feb 2006 10:38

Re: Weer bericht van dexia

Ongelezen bericht door denmar »

Ik heb dit ook weer gehad en ik denk er ook zo over zoals u het verword ,painter. m.v.g.

Gesloten