LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Weet iemand de beste manier om van Dexia af te komen?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
empie
Berichten: 258
Lid geworden op: 19 sep 2005 13:46

Re: Weet iemand de beste manier om van Dexia af te komen?

Ongelezen bericht door empie »

Ik nodig FW uit voor het feestje!

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Weet iemand de beste manier om van Dexia af te komen?

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Nu is er dat zogenaamde saamhorigheidsgevoel hoe zielig en armlastig wij gedupeerden zijn, maar dat draait om als men individueel weet te winnen.
Waar haal jij dit nu weer vandaan? Het lijkt tamelijk veel op projectie
(als je niet weet wat dat inhoud wil ik je dat nog wel uitleggen) zielig en armlastig zijn we niet echt, (Janny heb ik begrepen)en ik in ieder geval niet. Opgelicht zijn we wel. en afgeremd door een stelletje hufterige stichtingen die bléren dat ze het zo goed met ons voorhebben.
Dat wil ik zelf wel bepalen.
De benamingen die jij en je vriend steeds hebben voor gedupeerden, laat enkel zien wat voor aso'gedachtengoed jullie vertegenwoordigen.
En als je denkt hiermee enig respect af te dwingen, kan dat alleen maar bij dexia zijn.
En daar mogen jullie hardstikke trots op zijn.

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Weet iemand de beste manier om van Dexia af te komen?

Ongelezen bericht door wreker »

Hoelang zal het deze keer duren, voordat die DEXIA-RAT zijn berichten verwijdert?

D. Idaho
Berichten: 247
Lid geworden op: 03 jan 2006 12:01

Re: Weet iemand de beste manier om van Dexia af te komen?

Ongelezen bericht door D. Idaho »

zielig en armlastig zijn we niet echt
Gedraag je dan ook zo!

Opgelicht zijn we wel. en afgeremd door een stelletje hufterige stichtingen die bléren dat ze het zo goed met ons voorhebben.
Dat wil ik zelf wel bepalen.
Die hufterige stichtingen hebben er wel voor gezorgd dat jij hier nog steeds je ongelovelijke onzin kan neerplempen. Jullie hebben inmiddels zo hard tegen elkaar lopen schreeuwen dat jullie zo fantastisch zijn in jullie strijd tegen...ja tegen wat eigenlijk?.......oja zo'n beetje de hele Nederlandse maatschappij......dat je je niet eens meer beseft dat het TROS radar en SLV geweest zijn die de druk zodanig opgevoerd hebben dat er nu inderdaad een paar honderdduizend mensen bijzonder blij zijn met hun schikking.
Maar.....onee dat is waar ook, die mensen laten zich opnieuw belazeren door die boze bank en z'n trawanten te weten SLV, Eegalease, Consumentenbond en VEB.

Maar goed, houden jullie je nu maar bezig met die beerput, waarvan de deksel wel erg zwaar moet zijn, want het wil jullie maar niet lukken om dat ding te lichten en terwijl je daarmee bezig bent geniet je heerlijk van je BKR-notering, die een groot aantal stomme schikkers aan zich voorbij hebben laten gaan, wat een stel sukkels he?

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Weet iemand de beste manier om van Dexia af te komen?

Ongelezen bericht door anne_ »

paar honderdduizend mensen bijzonder blij zijn met hun schikking.
Dit betwijfel ik sterk, ken jij de cijfers?

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Weet iemand de beste manier om van Dexia af te komen?

Ongelezen bericht door wreker »

Ik heb geen BKR notering en ben ook niet armlastig.En voor de rest, wacht tot mijn verhaal af is.

D. Idaho
Berichten: 247
Lid geworden op: 03 jan 2006 12:01

Re: Weet iemand de beste manier om van Dexia af te komen?

Ongelezen bericht door D. Idaho »

Het is schikken of procederen Anne, dus tel maar uit.

D. Idaho
Berichten: 247
Lid geworden op: 03 jan 2006 12:01

Re: Weet iemand de beste manier om van Dexia af te komen?

Ongelezen bericht door D. Idaho »

Oja, daar moeten nog de mensen vanaf die destijds ingegaan zijn op dat Dexia aanbod. Hou je nog makkelijk een paar honderdduizend schikkers over.
Maak in godsnaam niet de fout door te denken dat dit forum of enig ander forum inzake aandelenlease, representatief is voor het aantal schikkers danwel mensen die procederen.

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Weet iemand de beste manier om van Dexia af te komen?

Ongelezen bericht door wreker »

Maak ook niet de fout te denken dat Idaho de waarheid spreekt.

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Weet iemand de beste manier om van Dexia af te komen?

Ongelezen bericht door anne_ »

Ja Idaho, dat is een makkelijk antwoord. Soms heb je geen keus en moet je procederen. Dat is nog geen reden om gedupeerden de nek om te draaien die de keus van procederen moeten maken. Ook met het hete hangijzer van een BKR registratie.

Het is ook geen kwestie van armlastig of zielig zijn het is gewoon het rechtvaardigheidsgevoel ( mooi scrabble woord ) wat bij velen parten speelt.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Weet iemand de beste manier om van Dexia af te komen?

Ongelezen bericht door JH »

De beste manier om van die dexiaschoften af te komen is om met die duisenbergregeling akkoord te gaan. Maar ja, dan moet er helaas eerst betaald worden en aangezien er door de belangencluppies steeds wordt geroepen betaal niet zitten de mensen nu met een bkr-notering zodat zij niets meer kunnen lenen.
Helaas zulllen zij nog jaren aan dexia vastgeketend zitten en als er wellicht licht aan de horizon gloort dan weten die dexiaschoften wel weer iets te bedenken waarmee het helaas weer bewolkt wordt.
De enige remedie is om die gore dexiaschoften te laten kreperen en hopen dat zij op de een of andere manier gestraft zullen worden.
Dexia is net zo iets als de vogelgriep. 8) en om besmetting te voorkomen is alles geoorloofd :wink:

N0TENKRAKER
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 feb 2006 21:13

Re: Weet iemand de beste manier om van Dexia af te komen?

Ongelezen bericht door N0TENKRAKER »

En waarom zou je niet door procederen? Bij PAL kost het maar 500 euro.

Laat je niet gekmaken door de duivelsbergregeling en stop met betalen.

PAL is Neerlands hoop in bange dagen.

N0TENKRAKER
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 feb 2006 21:13

Re: Weet iemand de beste manier om van Dexia af te komen?

Ongelezen bericht door N0TENKRAKER »

Is het ophokken van de gedupeerden niet een te zware maatregel?

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Weet iemand de beste manier om van Dexia af te komen?

Ongelezen bericht door wreker »

Ophokken van de leaseoplichters lijkt mij de beste oplossing.
Laatst gewijzigd door wreker op 13 feb 2006 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Weet iemand de beste manier om van Dexia af te komen?

Ongelezen bericht door faeks »

Dit is de 6e wijziging, kan het niet verwijderen op de een of andere manier...maar dit stond er:

Ik geloof niet in procederen omwille van rechtvaardigheid, het samen zijn we sterk principe of enig ander principe. Een ieder die dat kan heeft geen opgroeiende kinderen meer, zit er financieel iets warmer bij dan de gemiddelde, heeft dus iets extra's in de knip. Kan in ieder geval doorleven. Degenen die ik ken en die geschikt hebben (buiten het forum) zijn er zeer gelukkig mee. Hebben ooit betaald op advies van slv (en dat moest dan wel tot je mogelijkheden behoren), hebben nu niet het probleem dat ze door BKR niet meer kunnen schikken. Want als dat niet het geval was (daar legt Dexia de lat echt te hoog, met dat eerst terugbetalen) dan zouden er veel meer gedupeerden schikken. Ik kan niet schikken omdat ik buiten de regeling val, procedeer om tenminste ooit misschien nog iets terug te zien, maar geloof me, als ik kon schikken dan deed ik het gisteren nog. Dat is ook mijn probleem met pal en payback etc. Omwille van het principe, omwille van het samen zijn we sterk gevoel, nog een langere martelgang ondergaan? Ik vind dat niet reëel. Schikken is een reële optie en als dat niet kan, is het eigenlijk heel jammer. Ik schrik me dus een hoedje dat degene die procedeert de schikker aanvalt, en de schikker degene die procedeert...
Zou het niet gewoon zo zijn dat een ieder vanuit zijn eigen achtergrond doet wat hem of haar het beste lijkt? En dat dat dus prima is! Maar ja, wie ben ik....
Laatst gewijzigd door faeks op 14 feb 2006 00:23, 6 keer totaal gewijzigd.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Weet iemand de beste manier om van Dexia af te komen?

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Ik schrik me dus een hoedje dat degene die procedeert de schikker aanvalt, en de schikker degene die procedeert...
Zou het niet gewoon zo zijn dat een ieder vanuit zijn eigen achtergrond doet wat hem of haar het beste lijkt? En dat dat dus prima is! Maar ja, wie ben ik....
Zover ik het kan constateren zijn hier op dit forum alleen schikkers bezig de procederende aan te vallen op een zo langzamerhand misselijkmakende manier. Met een arrogantie die ongelovelijk aan het worden is. waarvan ik zeg BAH.

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Weet iemand de beste manier om van Dexia af te komen?

Ongelezen bericht door faeks »

Zover ik het kan constateren zijn hier op dit forum alleen schikkers bezig de procederende aan te vallen op een zo langzamerhand misselijkmakende manier.
Dat denk ik niet. Ik kan me de toorn van o.a. Impact goed herinneren toen ik schreef dat ik dat schikken helemaal zo slecht nog niet vond...en van Lourens....

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Weet iemand de beste manier om van Dexia af te komen?

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Word eens wakker feaks. Tijden veranderen en meningen ook.
Je kunt niet steeds terug vallen op wat ooit is gezegd.
Door discussies veranderen meningen, daar zijn discussies voor. Alleen bij sommigen blijft het steeds maar dezelfde riedel, afgeven op de harde knokkers omdat ze ooit iets over het hoofd zagen, terwijl dat evengoed de eigen inbreng had kunnen(moeten) zijn. en de slv etc verheerlijken omdat die clubs voor zo velen iets positiefs deden.
Nou niet voor mij in iedere geval..

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Weet iemand de beste manier om van Dexia af te komen?

Ongelezen bericht door faeks »

Door discussies veranderen meningen, daar zijn discussies voor.
Dat was bij mij ook het geval. Maar dat mocht niet hier.....
Ik vind SLV waardeloos, maar ken mensen die blij zijn achteraf met hun advies!! Ik vind belangenclubs zoals Payback en in iets mindere mate PAL vaak ook waardeloos, maar er zijn, zo lees ik hier, veel mensen die blij zijn met hun advies. Ik vind leaseleed waardeloos, maar ik ken mensen die blij zijn dat ze daarbij aangesloten zijn. Ik vind de schikking waardeloos, maar ken mensen die blij zijn met de schikking. Ik ken niemand die op dit moment echt blij is met procederen.
Ik procedeer, maar zou liever schikken! Het is dus allemaal waardeloos!
Oh tot slot, ik vind Dexia waardeloos, ken gelukkig ook niemand die daar blij mee is. Want voor degenen over wie ik het hierboven heb is noch Payback, noch PAL, noch SLV, noch de schikking, noch Leaseleed waardeloos. Het is dus heel persoonlijk! Voor iedereen anders!

Swartjes

Re: Weet iemand de beste manier om van Dexia af te komen?

Ongelezen bericht door Swartjes »

Die verleasers zijn erg goed in klagen.

Gesloten