LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie is PAL?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door Willems »

Pluutje,/Impact,

Croosjes heeft altijd geopereerd als een "stoorzender" hier op het forum voor Dexia. Jij gelooft in zijn handeltje, maar het is allemaal suggestief om bezig te zijn en goed beloop van het forum constant te storen. Nu, met dat handeltje valt nogal mee, vroeger kwam hij aandragen met menu's van vijf gangen en bovendien met bereidingswijze van alle gangen. Er was een "canard à l'orange" die niet van stoppen wist, dag in dag uit.
Veel mensen zeggen geen aandacht aan besteden, maar inmiddels wordt het forum wel beschadigd. Ik laat hem allang in zijn eigen waarde, geen discussie, en overslaan. Dat zijn die dingen, waarmee je moet leren leven, maar nu dat hij mensen als Piet aanvalt, dan moet hij ook verwachten dat hij s t r o n t p o t over zijn hoofd zal krijgen totdat hij wat respect laat zien!

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door croosjes »

Willems enz., hoe gaat het met jou rechtszaak en de uitbuiting van de regering zoals jij dat omschrijft in de woorden die jij noemt op dit forum? Piet is toch sinterklaas in Nederland hij geeft informatie gratis weg? Maar vraagt wel een gift lijkt de kerk(rom) wel? Maar hij zorgt niet voor oplossingen voor gedupeerden met een lage restschuld? Hij klaagt over leaseverlies maar is hij beter een fin.verslag zal nooit ter goedkeuring aangeboden worden inverband dat Pal dat niet verplicht is?
Fouten kunnen gewoon gemaakt worden niemand is daar verantwoordelijk voor bij PAL, hij is nog erger dan de voorganger dan PAYBACK hij was zelfs SEC. ? Volgens mij is het zijn eigen belang €80.000
Dat hem doet doorzetten en niet het belang gedupeerden.

willems, En niet schelden maar beleefd de dingen verwoorden want het is zondag vandaag. En geen antwoord van het bandje wat je altijd afspeelt en geen herhalingen van dingen.


Vrgr.Andre

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door Willems »

Croos,
Mijn rechtzaken ga je absoluut niets aan!. Jij mag het schelden noemen, maar noem het met gelijke munt terugbetalen, dikwijls beneden mijn waardigheid, maar toch effectvol en Croos geloof mij ik bepaal dat !! Dat jij weer flink aan het ellebogen bent om de high lights van dit forum te halen, was te verwachten! Jouw tactiek met jou handeltje werkt niet, terwijl Piet dagelijks de rijpe laaghangende fruit met bakken binnen haalt, hetgeen je geweldig stoort. Croos de caravan lijkt in versnelling te komen en jij bent zeker niet de man die het tegen gaat houden. Wij houden jou goed in de gaten en als het moet gaan wij genadeloos tegenaan! Waar blijft Duisenberg? Of is hij nu al zijn vingers aan ruiken of ze stinken ? Of komt hij niet meer?
Croos jij staat nu erbij met jouw suspect handeltje als de koopman van Venetië die keukels had willen verkopen voor candy-drop.
Het is te hopen, dat je niet weer overschakelt op Canard à l'orange, want deze keer zullen wij zelf het door jouw strot doorpersen totdat je wat respect opbrengt!

JOOST1
Berichten: 364
Lid geworden op: 05 jul 2003 21:18

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door JOOST1 »

CROOS NOG MAAR EENS HET IS MEER DAN NIET MEER ALS

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door pluutje »

Croosjes,
schadeloosstelling
Voor wie. :?:

sannie
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 feb 2004 10:14

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door sannie »

croosjes wie heeft het hier over herhalen van dingen????? :idea: :idea:

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door Willems »

Sannie,
Hij zal zeggen dat het niet waar is! Puur dementie!!

Gast

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door Gast »

Willems pas op voor oplichters die mensen via dit forum een advocaat proberen aan te praten. Vaak zijn dit zelf advocaten of ze zijn aangesloten bij PAL payback of croosjes telecom en proberen een graantje me te pikken. Dit zijn zeer zielige figuren die hier dag en nacht op dit forum mensen bang proberen te maken. Wie de kranten leest weet beter : dexia is bang!!! Alle rechtzaken zijn stopgezet en dexia is aan de vaseline en zwaar uitgewoond. Binnenkort worden alle contracten collectief gecancelled omdat ze de boel genaaid hebben en iedereen krijgt dan zijn geld terug. Let goed op welke mensen vaak posten op dit forum want dat zijn vaak de grootste boeven!!!

PP
Berichten: 153
Lid geworden op: 17 nov 2003 21:17

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door PP »

He Piet,

We wisten het natuurlijk allang maar zo'n bevestiging middels alle mailtjes dat jij de enige en echte aandelenleasekraker bent moet toch wel goed doen, of niet dan?
En wat croosjes betreft; how low can you go!!

Groetjes,

PP

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door croosjes »

pluutje,voor iedereen.
vrgr.Andre

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door impact »

Croosjes, kan jij niet ergens anders proberen de zaak op te lichten? Of ga anders je salamanders maar voeren.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Impie en anderen

Dit is echt onmogelijk , deze man is manisch.

Liefs Ad

leeuwen
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2003 20:09

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door leeuwen »

Zo, de mail naar Radar is verzonden met het verzoek die Croosjes in het grote VERGEETBOEK onder te brengen zodat wij geen last meer van hem hebben!!! Het zal wel niet veel uithalen want die vazallen van Dexia komen steeds weer met een andere schuilnaam het forum verzieken. Het enige wat we kunnen doen is: NEGEREN!!!!! dan is de lol er gauw vanaf. Als Radar dan ook ingrijpt en geen goeie topics op slot doet, dan moet het lukken.
Groetjes,
Ineke

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door impact »

Roep alsjeblieft de duivel niet op!

jnt
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 feb 2004 00:04

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door jnt »

Ik heb onze door die Croseman gehoonde Piet nog nooit een e-mail gestuurd die hij onbeantwoord heeft gelaten en iedereen weet hoeveel elektronische post en telefoontjes hij krijgt. Een integer man die altijd klaar staat om iemand te helpen. Dus wie aan hem komt, krijgt met mij (en zoals blijkt met zeer veel anderen) te maken. Daarom nog maar een keer

WWW.PLATFORMAANDELENLEASE.NL

leeuwen
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2003 20:09

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door leeuwen »

WWW.PLATFORMAANDELENLEASE.NL

De enige echte!!!!!!!

Gr. Ineke

Richard Jansen
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 feb 2005 17:45

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door Richard Jansen »

Pluutje,

Ik ben inderdaad terug. Is een beetje stomme vraag van je, je kan toch met eigen ogen zien... Oh, nee, dat was ik vergeten: je bent met Dexia in zee gegaan. Ja, dan ben je blind afgegaan op het mooie smoelwerk van de verkoper. Doe ik ook altijd als ik naar Beun de Haas ga voor een nieuwe auto.

Maare, in plaats van een idioot antwoord misschien een normaal antwoord op de vraag?

Richard

PS: Pluutje: Wie heeft het over terug? Dat heet internet. Leuk, kan je het ook bekijken en zelfs reageren vanuit het buitenland, zelfs vanuit een zonnig klimaat.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door pluutje »

Richard Jansen,

Bedankt voor je reactie van waar dan ook!
Ben weer helemaal op de hoogte.
Natuurlijk ben jij slim. :)

Niet te vaak reageren want dan moet ik elke keer antwoorden. :lol:

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door croosjes »

leeuwen,trosradar weet wie ik ben en weet ook dat ik maar onder één naam en één ip adres aanwezig ben.


vrgr.Andre

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door impact »

Dat is in jouw geval voor ons al erg genoeg, Croosjes, want jij bent er slechts op uit om je eigen bankrekening te spekken en gedupeerden op het verkeerde been te zetten.

Gesloten