LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie zich hier achter??

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Wie zich hier achter??

Ongelezen bericht door Piet »

Geplaatst op 07 Aug 2005 22:50 door *
Vooral de laatste weken wordt dit forum bedolven onder een constante stroom van berichten die beledigend, kwetsend, frustrerend, enz. richting gedupeerde zijn. Verder ook bergen berichten met chatgedrag en onderling geruzie.
Ook roepen deze lieden op om maar te betalen en dat je blij moet zijn met de "schikking".

Ik kan mij voorstellen dat er wat kwaai jongens zijn die voor de gein hier de boel eens flink komen opjutten.
Dit gaat echter van de vroege morgen tot diep in de nacht (zeg maar bijna 24 uur per dag) en zeven dagen per week door!
Het zijn constant de zelfde pseudoniemen die je terug ziet.
Het zal voor een ieder duidelijk zijn dat er in nederland niemand te vinden is die zoveel tijd hieraan wil en kan besteden! Zo iemand zou het forum constant in de gaten moeten houden, zelfs tijdens het eten, als hij in bad gaat, bij het boodschappen doen, avondje uit, enz. Dat is dus onmogelijk!!!
Zelf tijdens zijn werk zou zo iemand constant op het forum moeten zitten, tenzij.............dit zijn werk is!!!!!!!!!!!!!!!!
Het lijkt er steeds meer op dat er een compleet team is opgezet met de opdracht informatie uitwisseling via dit forum onmogelijk te maken.
Naast de gerechtelijk weg zijn al vele smerige trucs uitgehaald en het gaat er steeds meer op lijken dat hier meer dan simpele pesterij aan de hand is.
Deze figuren zijn de laatste tijd overduidelijk bezig om topics die bedreigend zijn voor dexia op slot te krijgen. Ook volgen de berichten elkaar steeds sneller op en gaan ook bepaalde pesodniemen steeds vaker op elkaar reageren. Opzet in teamverband lijkt mij!
Dit loopt de laatste tijd zo geolied dat duidelijk is dat hier niet sprake is van kwaai jongens maar eerder van een professioneel team.

Hopelijk is TROSRADAR in staat dit een halt toe te roepen en mogelijk zelfs in staat te achterhalen wie of wat hier achter zit (al zullen de meesten onder ons wel hun vermoedens hebben ondanks dat dit niet als onderdeel van de Duisenberg-regeling is vermeld).

Een ding is duidelijk: WIJ MOETEN GESTOPT WORDEN
geen rechtzaken meer
geen berichten in de media meer
tegenwerking vanuit de regering
en nu ook een poging dit forum op te blazen

Wie en wat zit hier allemaal achter???

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Wie zich hier achter??

Ongelezen bericht door trudy »

Ik moet ook zeggen dat het steeds erger wordt. Hoe meer Dexia in de s h ... komt, hoe meer trollen de boel komen verzieken.

Betrap mezelf erop dat ik nog maar weinig zin heb hier nog iets te melden. Als meerderen er zo over gaan denken, en die indruk heb ik, dan heeft Dexia inderdaad haar zin weer eens een keer doorgedrukt, zoals met zoveel dingen.

Bij mij is in ieder geval de lust totaal vergaan.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Wie zich hier achter??

Ongelezen bericht door JH »


ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Wie zich hier achter??

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Ach complottheörién. Het zou kunnen.
We hebben nu eenmaal met een nieuw soort van communicatiemiddel te maken, waarin iedereen zijn zegje kan doen. Het is eigenlijk jammer dat dit met aliassen zo anoniem is.
Als iedereen gewoon onder zijn eigen naam met open vizier, zijn stellingen zou beargumenteren. zou het misschien wat zinniger zijn allemaal. Zolang je met, als je wil 20 aliassen kunt reageren, zullen er steeds meer van die prachtige bijdragen van de pestkoppen treiteraars, of zo je wil trollen op openbare fora komen.
Uit verschillende rechtszaken is wel gebleken dat Dexia dit forum leest.
Of ze het ook beinvloeden zal de toekomst misschien uitwijzen.
Verder staat het een ieder vrij om te reageren, of niet te reageren.
Helaas het is niet anders

waar zijn staat is zijn/haar bedoeld natuurlijk.

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: Wie zich hier achter??

Ongelezen bericht door cornelis »

Aliassen of niet er zijn genoeg fora's waar men deze "belangtelenden"
niet tegenkomt.
Er is maar één reden waarom deze "belangstellenden" hier aanwezig zijn en dat is om de boel in opdracht van wie dan ook, te verzieken en ons te ontmoedigen.

Wie weet heeft Zalm wel een stel "belangstellenden" ingehuurd want dat de hoge heren smerig bezig kunnen zijn weten wij allemaal.

Ik weet zeker dat er in opdracht van de tegenpartij dit forum word verziekt.
Want ik kan me niet voorstellen dat er iemand zo gestoord is om zich te verdiepen in deze kwestie als die iemand er geen belang bij zou hebben.

Het is allemaal zo doorzichtig als wat en geeft ons de overtuiging om door te gaan met de strijd.
Want je moet wel goed gek zijn om zoveel tijd aan dit forum te besteden als je er geen belang bij heb.


Dus de "belangstellenden" hebben er belang bij om te verzieken,of ze zijn harstike gestoord gek.

In het eerste geval is het alleen maar positief voor ons,want dat geeft aan dat de tegenpatij radeloos begint te worden
In het tweede geval hebben we niets van hen te vrezen.
Want er lopen meer gekken rond dan er vast zitten.


Jerome Deltour
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 jul 2005 21:57

Re: Wie zich hier achter??

Ongelezen bericht door Jerome Deltour »

Piet, keer op keer laat je blijken het het niet met de moderators eens te zijn omdat ze de verkeerde topics op slot zetten, de verkeerde meningen dulden etc. Wanneer open je je eigen forum?

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: Wie zich hier achter??

Ongelezen bericht door cornelis »

Jerome Deltour.

Waar bemoei jij je mee,zeker grote belangen hier op het forum.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Wie zich hier achter??

Ongelezen bericht door JH »

jerom geeft zijn mening tenminste op een beschaafde manier, cornelis :wink: Daar kun jij een voorbeeld aan nemen

Adne
Berichten: 133
Lid geworden op: 07 aug 2005 14:08

Re: Wie zich hier achter??

Ongelezen bericht door Adne »

Misschien kan de Tros redactie de leukste stukjes van dit forum eruit halen en er een komische film van maken. Met in de hoofdrollen 1 of 2 acteurs, die net zoals op dit forum 40 of meer aliassen kunnen vertolken.

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: Wie zich hier achter??

Ongelezen bericht door cornelis »

JH

Zit dicht bij de waarhied kan ik wel merken.
En over beschaafd gesproken ga je schamen kun je nog wat van me leren

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Wie zich hier achter??

Ongelezen bericht door JH »

Misschien kan de Tros redactie de leukste stukjes van dit forum eruit halen en er een komische film van maken
Wellicht een optie met de naderende komst van Talpa :wink: Worden de kijkcijfers voor de publieke omroep weer gehaald. 8)

Adne
Berichten: 133
Lid geworden op: 07 aug 2005 14:08

Re: Wie zich hier achter??

Ongelezen bericht door Adne »

edit
Laatst gewijzigd door Adne op 16 nov 2005 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Wie zich hier achter??

Ongelezen bericht door Janny »

Voor wie het gezegde

*Drukking van de melk geeft boter*

kent, weet dat juist door verdrukking de waarheid zuiverder naar boven komt.

dus al die mensen die vervelend doen, zorgen er alleen maar voor dat we sterker en strijdvaardiger worden. dus zijn zelfs die negatieve bijdragen ,positief voor ons.

Met open viezier verder en hou je taai

Janny

AvB
Berichten: 67
Lid geworden op: 26 jan 2004 09:45

Re: Wie zich hier achter??

Ongelezen bericht door AvB »

Hallo,

Kwam net per ongeluk op een ander forum,en......wie tref ik daar?
Is het toeval of zijn er werkelijk mensen die de boel verzieken op meerder forums.Laten we elkaar helpen en informeren op deze forum,daar is het tenslotte voor bedoelt ! gr AvB

hansop
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2005 12:38

Re: Wie zich hier achter??

Ongelezen bericht door hansop »

nou wie trof je daar? Zeker meneer Jo Hopmans, die op een ander forum ook al een complottheorie heeft over minister de Geus die persoonlijk een vriendje van Jo heeft afgekeurd en de vernieling in heeft geholpen. En dat nadat Jo persoonlijk door minister Zalm de afgrond in is geschopt.
Die verkeren in hoge kringen. :lol:

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Wie zich hier achter??

Ongelezen bericht door JH »

AvB, zeker op het forum van de vakantieparken geweest. Hoe schandalig duur Center Parcs is ? :wink:

AvB
Berichten: 67
Lid geworden op: 26 jan 2004 09:45

Re: Wie zich hier achter??

Ongelezen bericht door AvB »

Hallo,
Even laatste reaktie,want dit soort mensen is het aandacht niet waard....
nee niet in centre parcs....voel je je betrapt !!!!!
van AvB

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Wie zich hier achter??

Ongelezen bericht door JH »

welnee ik voel me niet betrapt. Ieder forum is bedoeld om meningen te geven. Gelukkig hebben we de vrijheid van meningsuiting.
Net zoals een ieder meent te moeten klagen en zeuren en te beschimpen.

rust
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 jan 2004 21:39

Re: Wie zich hier achter??

Ongelezen bericht door rust »

hansop

Geplaatst op 28 Jul 2005 09:02 door hansop


--------------------------------------------------------------------------------

Maar als je nog NOOIT problemen hebt gehad, en het gaat 1 keer een beetje mis, maar dat wordt heus wel hersteld, waarom dan zo zitten af te geven op de belastingdienst? Fouten gebeuren overal, en naar mijn idee bij de belastingdienst erg weinig (zeker gelet op de enorme omvang van hun 'klanten'bestand). Ik vind het allemaal erg overtrokken.
En bij jou mag het dan goed ingevuld zijn, dat geloof ik graag. Maar als ik hier verhalen zie over mensen die ZELF geen adreswijziging bij de gemeente doorgeven en allerlei andere domme fouten maken, dan lijken mij verwijten aan de belastingdienst erg sneu.

Naar boven

Gesloten