LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zelfvertrouwen

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
dejongh1
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 okt 2003 13:23

Zelfvertrouwen

Ongelezen bericht door dejongh1 »

Hertsenberg wilde samen met de SLV en Dexia de Duisenbergregeling verkopen aan de kijker/gedupeerde.Als dit niet zo was,dan had zij dit schorem nooit in haar programma uitgenodigd.Inplaats hiervan had zij deskundigen/advocaten uitgenodigd om de kijker enkele samenvattingen,van gewonnen rechtszaken door de gedupeerden,te laten zien om zo de kijker meer zelfvertrouwen te geven om zodoende zelf te gaan procederen tegen Dexia.
Waarom behandelt Tros Radar de volgende 2 belangrijke punten niet?
1)Zij laat geen samenvattingen van rechtszaken zien.
2)Zij geeft geen belangrijke informatie aan de kijker dat Dexia kan schaden.Bv.aankopen van aandelen bij Euronext,vergunningen etc.
Ik kan tot geen andere conclusie komen ,dat Tros Radar handelt in
het voordeel van het bankwezen en de overheid(Zalm) en dat Hertsenberg de kijker/gedupeerde zit te bedonderen!En dit allemaal ,zodat overheids-instanties(DNB,AFM etc) niet voor aap staan.

Praise the Lord for kapitalisme;it feeds the rich and buries the poor.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Zelfvertrouwen

Ongelezen bericht door Idaho »

TROS Radar is niet in het leven geroepen om Dexia te schaden en samenvattingen van rechtzaken......wat wil je daar dan mee, je kunt alle uitspraken op PAL lezen. Voor de mensen die dat forum niet bezoeken en toch graag op de hoogte blijven is een beetje eigen initiatief misschien wel op z'n plaats.

TROS Radar signaleert en bericht over hetgeen ze signaleren en wat betreft de aandelenlease problematiek hebben ze al aardig wat overhoop gehaald zou ik zeggen.
Het liefst zouden de meesten hier graag zien dat er iedere dag wel ergens een programma te zien zou zijn die over Dexia zou gaan, natuurlijk onzin, zo'n beetje de enigen die dit nog interessant vinden zijn wij zelf, ik kan me niet voorstellen dat de rest vd Nederlanders het zo langzamerhand nog een biet kan interesseren, dus scoren doet het ook al niet in de zin van kijkcijfers.

Het zal me overigens niet verbazen als TROS Radar tzt nog wel een uitzending zal wijden aan aandelenlease. Ze houden het vast wel in de gaten, denk je ook niet?

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Zelfvertrouwen

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

600 duizend gezinnen idaho.. 600000 !!!

+ familie + buren + kennissen is toch wel meer dan 'onzin' en 'een beetje' !!

Overigens denk ik dt de invloed van dexia verder rijkt dan wij weten.. wellicht tot aan de TROS toe ? Waarom zouden ze alleen naar ons toe dreigen.. je weet met wat voor lieden we te maken hebben.. die bedreigen alles en iedereen om winst te vergaren.

dejongh1
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 okt 2003 13:23

Re: Zelfvertrouwen

Ongelezen bericht door dejongh1 »

Beste Idaho,
Tros Radar zal de volgende uitzending ook wel weer besteden aan de Duisenbergregeling.DE SLV en Dexia worden opgetrommeld om weer in het programma te verschijnen en een glas champagne te drinken op de goede afloop.Zodoende worden er 600.000 mensen bewust bedonderd door Tros Radar!
Laatst gewijzigd door dejongh1 op 10 sep 2005 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.

dejongh1
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 okt 2003 13:23

Re: Zelfvertrouwen

Ongelezen bericht door dejongh1 »

In ieder geval heeft Hertsenberg er een nieuw zwembad aan overgehouden.Cadeautje van Dexia?

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Zelfvertrouwen

Ongelezen bericht door Idaho »

Tros Radar zal de volgende uitzending ook wel weer besteden aan de Duisenbergregeling
Beste deJongh 1,
Het is inderdaad zeer goed mogelijk dat de Duisenberg schikking als onderwerp wordt gekozen, de redaktie zal uitgaan van de laatste ontwikkelingen en feiten, dat is daar zeker 1 van.
Ik hoop niet dat je verwacht dat men uit zal gaan van de diverse insinuaties en verdenkingen die op dit forum naar voren komen, dan zouden ze zichzelf een beetje voor paal zetten en zeer ongeloofwaardig overkomen, denk je niet?

Een voorbeeld? Het zwembad vd presentatrice is bekostigd door Dexia.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Zelfvertrouwen

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Die mevrouw is volgens mij alleen een presentatrice en die verdienen goed, dus die kan dat zwembad echt zelf wel betalen.

Maar Nederland is veranderd, verandert door een kl*te bank en door een aantal politici.

Mensen zijn het vertrouwen kwijt, waarvoor dexia, idaho, zalm, donner en vele anderen verantwoordelijk zijn!

Het is alleen nog maar een land van bedrog, afpersing en corruptie
en een rechtsysteem wat niet deugt...

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Zelfvertrouwen

Ongelezen bericht door Idaho »

Mensen zijn het vertrouwen kwijt, waarvoor dexia, idaho, zalm, donner en vele anderen verantwoordelijk zijn!
Kun je misschien aangeven waar mijn verantwoording ligt in dit geheel?

dejongh1
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 okt 2003 13:23

Re: Zelfvertrouwen

Ongelezen bericht door dejongh1 »

RTL Z 8 sept. j.l.;" Meer winst voor Dexia Bank".
Dankzij de SLV heeft Dexia meer winst kunnen maken.Als de SLV Dexia
voor de rechter had gedaagd dan was Dexia failliet gegaan.
Dexia had dan minstens 3 miljard euro uit moeten betalen aan de gedupeerden.De Belgen hadden vlug voor deze uitbetaling hun geld bij Dexia bank België weggehaald.Dan had Dexia niet meer aan haar verplichtingen kunnen voldoen en was failliet gegaan!

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Zelfvertrouwen

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Jij maakt jezelf medeschuldig, Idaho, door voortdurend als "advocaat van de duivel" te pleiten voor het aanvaarden van de Duisenberg-regeling door de gedupeerden. Een regeling, die voor praktisch elke gedupeerde ongunstiger zal uitpakken dan de uitslag van een door de rechter te wijzen vonnis. De enige die echt profiteert is schurkenbank Dexia, waarvoor jij door het vuur schijnt te gaan.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Zelfvertrouwen

Ongelezen bericht door Idaho »

Jij maakt jezelf medeschuldig, Idaho, door voortdurend als "advocaat van de duivel" te pleiten voor het aanvaarden van de Duisenberg-regeling door de gedupeerden
Wat ik doe is mijn mening geven oa over de Duisenberg schikking, dat heeft niets te maken met "advocaat vd duivel".

Voor vele twijfelaars is het misschien wel ok dat er ook eens een ander geluid te horen is op dit forum, men kan achteraf altijd zeggen, nou die schikking hoeft voor mij niet.

Iemand die voor deze schikking is, wordt hier gelijk uitgemaakt voor "Dexiaan", "Troll", "zwakkeling" en zo zullen er nog wel meer benamingen zijn.

Volstrekte nonsens natuurlijk en geeft alleen maar aan dat de mensen die deze opmerkingen maken, zich op een of andere manier niet zeker van zichzelf voelen.
Als je zo zeker van je zaak bent, dan laat je mensen die willen schikken, gewoon schikken en denk je bij jezelf, ach die arme drommel komt er straks bekaaid af.

Maar nee, altijd maar weer deze groep omlaag halen, het zegt een hoop.......

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Zelfvertrouwen

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Idaho, met je laatste bericht zet je jezelf te kijk. Wie is er nu juist een van degenen die alleen maar pro-geluiden over de schikking produceert? Juist, jijzelf. Dan moet je verwachten dat je tegenwind krijgt.

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Zelfvertrouwen

Ongelezen bericht door HvdB »

Notenkraker heeft er alle belang bij dat er niet geschikt wordt. Hij is namelijk een ronselaar van PAL.

Als hij zijn gelijk niet krijgt dat gaat hij gelijk schelden en bedreigen.

Het is een raadsel dat de TROS hem nog toelaat op dit forum.

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Zelfvertrouwen

Ongelezen bericht door Notenkraker »

En ja hoor, daar is-ie weer!

HvdB, de Hufter van de Bank.

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Zelfvertrouwen

Ongelezen bericht door HvdB »

Kijk mensen....hier komt de ware aard van het beestje weer boven gedreven. Pas op met dit figuur want voor u het weet gaat hij u en uw familie bedreigen.

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Zelfvertrouwen

Ongelezen bericht door Notenkraker »

:lol: :lol: :lol: HvdB :lol: :lol: :lol:

Een miserabel Huftertje van de Bank !!!

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Zelfvertrouwen

Ongelezen bericht door Idaho »

Idaho, met je laatste bericht zet je jezelf te kijk. Wie is er nu juist een van degenen die alleen maar pro-geluiden over de schikking produceert? Juist, jijzelf. Dan moet je verwachten dat je tegenwind krijgt.
Natuurlijk ben ik pro, zoals jij anti bent, maar maakt mij dat een Dexiaan,Troll, Loser, of wat dan ook?

Overigens ik ben pro schikking voor een bepaalde groep mensen, ik kan me voorstellen (ook al meerdere malen gezegd) dat deze schikking voor een hoop mensen, zeker diegenen die gestopt zijn met betalen en nu dus niet meer kunnen schikken omdat ze het geld nu niet meer kunnen ophoesten, een moeilijke zaak wordt.

Deze groep is nu overgeleverd aan de rechterlijke macht en een groot deel van deze mensen krijgen hun geld en waarschijnlijk dus meer dan de "schikkers", terug.
Of dat na aftrek vd proceskosten ook nog zo is, zal moeten blijken.

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Zelfvertrouwen

Ongelezen bericht door HvdB »

Hierboven kan u zien wat voor een zielepoot deze Notenkraker is.

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Zelfvertrouwen

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Het lachen zal Dexia en deze HvdB nog wel vergaan.

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Zelfvertrouwen

Ongelezen bericht door HvdB »

Ik lach helemaal nergens om. Het is gewoon schandalig dat jij hier je gang kan gaan.

Gesloten