LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door Pieter »

'Half oktober adverteren we gezamenlijk, betaald door Dexia, paginagroot met de schikking. Half november leggen we de schikking voor aan het gerechtshof met de vraag of dit algemeen verbindend kan worden verklaard. Het hof gaat de schikking toetsen en onderzoeken en zal mensen horen. Dat wordt nog een heel spektakel. Als het hof dan uitspraak doet, komt er dus een gerechtelijk stempel op de regeling. Niemand zal achter de tralies verdwijnen maar het recht heeft wel degelijk zijn loop gehad.'
Ach gutties, Lemstra wist toen nog niet dat Payback de stichtingen gaat dagvaarden en een spaak in de wielen van SLV/EL/Dexia gaat steken.
Met excusses dat Lemstra hier even op een verkeerd been staat.

Mocht Lemstra en consorten de algemeen verbindend verklaring eerder op de rol zetten als hierboven vermeld, dan is daarmee aangetoond en boven water gekomen dat Lemstra cs dan toch een wolf in schaapskleren blijkt te zijn, welke een wolfpact heeft gesloten met Dexia door het WCAM verzoek versneld in te dienen. Mocht dit scenario werkelijkheid worden dan treed machting 2 van www.slv-nee.nl in werking.

'Half oktober adverteren we gezamenlijk, betaald door Dexia, paginagroot met de schikking.
Waarom wordt hiervoor niet de ruim 4 miljoen euro aangewend die SLV/EL heeft ontvangen aan de donaties?
Kosten indicaties voor een halve pagina advertentie bij één dagblad is €26.000,- bv http://www.pay-back.nl/documenten/Adver ... 5Print.jpg

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback
Laatst gewijzigd door Pieter op 01 okt 2005 03:37, 5 keer totaal gewijzigd.

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Ad, waarom meld je dit geval van ergerlijke discriminatie en voortdurende beledigingen aan jouw adres niet eens aan www.gaykrant.nl ? Misschien dat die TrosRadar kunnen bewegen om hier een einde aan te maken!

Groet,

Notenkraker

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door JH »

Als dat gebeurt dan zal Tros Radar dit forum zeer zeker naar de achtergrond verplaatsen :wink: Bij Banken en Financien hopelijk,

Overigens is Ad heel goed in staat voor zichzelf op te komen.

dejongh1
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 okt 2003 13:23

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door dejongh1 »

Beste Willems,
Een jaar geleden stond Dexia er zo slecht voor, dat ze waarschijnlijk
3 miljard euro zouden moeten uitbetalen aan de gedupeerden.Toen kwam duisenberg met de Duisenbergregeling en nu kan Dexia nog 1 miljard euro binnenhalen.Dat is een totaal verschil van 4 miljard euro.Dexia
heeft dit o.a. te danken aan de SLV en Tros Radar.Dexia kan ook met een bepaald percentage van deze uitbesparing aardig wat vriendjes in de Tweede Kamer kopen ,zodat er geen parlementair onderzoek komt.

Het is goed dat je weer terug bent Willems.We hebben je gemist.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door aert0001 »

Geachte Heer Willems,

wederom een prachtig scherp staaltje inzicht, dit zal u wederom niet in dank worden afgenomen,

perfect!!

T 8) n

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door Elias »

Inderdaad Willems.

De vuist blijft groter en harder worden.

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Willems, welkom terug. Weer een scherpe analyse van de streken van Dexia en haar trawanten, onze zogenaamde "belangenbehartigers de stichtingen Leaseverlies en Eegalease.

Groet,

Notenkraker (let op de n in het midden!) vh impact

Martinvdm

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Is deze meneer Willems (wiens bijdrage ik enorm waardeer en zeer zeker in vergelijking met sommige forumfiguren) ook een gedupeerde of heeft hij een andere rol (lees: juridische rol) in deze leaseaffaire...?

Groet,

Martin

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door Elias »

Willems,
Maar wat zeer erg is vind ik, dat de mensen met een zogezegde restschuld van ongeveer 3000/4000€, hoewel zij nooit enige werkelijke schuld zouden kunnen hebben, gezien de manipulatie van de aandelen, toch nog deze suggestieve schuld moéten aanvaarden om tot rust te kunnen keren.
Ik geloof nooit dat zij van die beoogde rust kunnen genieten.
Vergis je niet Willems.
Ook in deze "klasse" quote 1 wordt wel degelijk geprocedeerd !
Al speel ik maar kiet of een klein verlies ( kosten hoger beroep) aan het einde van de rit van de rechtsgang. Ik ga ervoor.

Mijn "winst", mocht het als "eagaleaser" toch nog tegen zitten?
In ieder geval NIET quote 2 !. Bovendien ben ik niet van plan nog eens 15 jaar lang aan die boevenbende te betalen.

En met een Duisenbergfooi van een paar honderd Euro ( let wel: Misschien korting op een kleine restschuld) laat ik me niet omkopen. Dan loop ik met eergevoel liever een paar weken achter de vuilniswagen.

Groet,
Elias.

dejongh1
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 okt 2003 13:23

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door dejongh1 »

Beste Willems,
You are totally right.Thats my boy.For Christ sake don't leave us.What
would we do without you?

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door JH »

Geplaatst op 01 Okt 2005 15:33 door Martinvdm


--------------------------------------------------------------------------------

Is deze meneer Willems (wiens bijdrage ik enorm waardeer en zeer zeker in vergelijking met sommige forumfiguren) ook een gedupeerde of heeft hij een andere rol (lees: juridische rol) in deze leaseaffaire...?
Als je zo nieuwsgierig bent naar de persoon willems, gebruik dan de zoekmogelijkheid, simpel de naam willems intypen en je kunt genoeg over hem vinden.

Martinvdm

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Zal ik zeker doen...

Maar eerst 'partytime'...

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Ik raad iedereen aan de items in dit topic die langer zijn dan twee regels eens te lezen, want die zijn naar mijn mening erg interessant.

Kortere stukjes gewoon overslaan, want die zijn meestal door dexia eierbulten of gewone zichzelf vervelende pestkoppen
(ja, ze bestaan nog !) geschreven.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door Piet »

“Onze” Gerrit en Marion (gerritsmit)

En ze leken zo eerzaam en doorsnee gedupeerden in b.v. de topic Het was stikken of schikken.
Mijn vrouw en ik hebben besloten om te schikken. We hebben een gezamelijke restschuld van ietsje minder dan 7000 euro.

Dit bedrag is voor ons te overzien en afbetaald in een te overzien tijdsbestek.
Wat wij willen is rust in ons leven na al die tijd in deze onzekerheid te zitten.
Niemand kan ons garanderen dat al deze rechtzaken binnen afzienbare tijd afgewikkeld gaan worden en de uitslag van de rechter is ook niet zeker.

Waarschijnlijk zullen jullie mij gaan afkraken omdat wij dit besloten hebben. Ik hoop dat jullie respect hebben voor mijn beslissing.

Gerrit en Marion
Janny, dank je voor je lieve reactie.

De laatste tijd is er sprake van een harde discussies en zelfs intimidatie (in mijn ogen tenminste) op dit forum.
De stichtingen zetten harde woorden neer om mensen over te halen om hun weg te volgen.

De gedupeerden, die ja en nee hebben gezegd, komen hierdoor lijnrecht tegenover elkaar te staan terwijl we juist op 1 front moeten vormen.
Veel vrienden van mij hebben "ja" gezegd en zijn zeer gedemotiveerd om op dit forum hun gevoelens en persoonlijke situatie te vertellen.

Voor velen het schikkingsvoorstel is een uitweg waar, dankzij SLV, dankbaar gebruik van gemaakt gaat worden.

Gerrit en Marion
Dit forum is niet meer overzichtelijk door de vele onzin onderwerpen. Mensen die met een telefoonmodem werken moeten overal doorheen spitten en dat kost veel tijd en geld.

Ik was trouwens wel geschokken van alle bedreigingen die hier geuit zijn afgelopen week. Volgens mij zou den de betrokken personen het hier niet bij moeten laten zitten.

Welterusten,

Gerrit en Marion
En wie vinden we terug in het forum Gezondheidszorg in de topic :De poortwachtersfuctie van een huisarts.
Juist, gerritsmit en wie heeft deze topic geopend en volgeschreven met intelectuele postings.....HvdB

Hallo , daar zijn we weer!!!

Gelukkig hebben “onze” Gerrit en Marion nu hun ware gezicht laten zien.

Groeten,
Piet

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Ik raad iedereen aan de items in dit topic die langer zijn dan twee regels eens te lezen, want die zijn naar mijn mening erg interessant.

Kortere stukjes gewoon overslaan, want die zijn meestal door dexia eierbulten of gewone zichzelf vervelende pestkoppen
(ja, ze bestaan nog !) geschreven.

Feydakin
Berichten: 204
Lid geworden op: 25 jul 2005 09:01

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door Feydakin »

Ikwaseenbeetjedom


Geplaatst op 18 Sep 2005 11:34 door Ikwaseenbeetjedom


--------------------------------------------------------------------------------

19 van de 41 eegalease-sters of eegalease-ers hebben het idee dat ze niet hebben mogen stemmen of ze hebben het verkeerd begrepen.

Slechts 4 hebben ja gestemd.

Alle chatters ten spijt, ik blijf het zeggen :

Is me dat even een zuivere stemming geweest !!

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Fijn dat je het met me eens bent Feydakin.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door JH »

Geplaatst op 02 Okt 2005 03:18 door Ikwaseenbeetjedom


--------------------------------------------------------------------------------

Ik raad iedereen aan de items in dit topic die langer zijn dan twee regels eens te lezen,
ibebd, je weet toch onderhand wel dat de gelegenheidsgedupeerde niet eens in staat is om goed te lezen, alleen het ontwaren van meerdere cijfers achter de komma dat is leesbaar voor hen. :lol:

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Het valt mij op dat de aktie "Leaseverlies is kritiek op schikking beu" ongeveer van hetzelfde is als de aanhoudende akties van idaho, jh, belegger+, Feydakin, note!kraker.

Alles bedoeld om de mensen die nog twijfelen nog onzekerder te maken en alsnog te trachten bij die mensen nog de laatste centjes af te pakken.

want dexia heeft volgens mij helemaal geen recht op dat geld:

http://forum.trosradar.nl/?url=forum/vi ... hp?t=32287

http://forum.trosradar.nl/?url=forum/vi ... hp?t=33235

Waarom wil dexia, dit keer met de hulp van SLV alweer alle rechtzaken opschorten of stoppen en de Wcam gaan gebruiken om diegene die nog niet hebben betaald te dwingen om te betalen?
Waarom is SLV overstag gegaan en is SLV nu plotseling dexia zo behulpzaam.. ik kan er geen logica in ontdekken.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Dat zien de aliassen die jij noemt niet Iwebd, ze hebben een ander gefilterd zichtsveld dan wij.

Zij vinden dat wij niet konden lezen!!!!

En wij vinden dexia geen een lieve schikkende bank!!!!

Gesloten