LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanbod wel getekend kans verkeken?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Akb
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 dec 2003 23:58

Aanbod wel getekend kans verkeken?

Ongelezen bericht door Akb »

Ben maandag bij de advocaat geweest en ben er achter dat wij in begin 2003 op advies van onze adviseur het aanbod van Dexia als ja hebben getekend en nu een finale kwijting hebben tegen Dexia en de tussenpersoon.
Rest mij dus niets dan betalen!? Of heeft iemand nog een goed idee en heeft niemand van jullie dit aanbod getekend?
en kan ik dit niet op de een of andere manier teniet doen?

Alle advies is welkom en als ik nu onder protest betaal en Dexia wordt in hun ongelijk gesteld kan ik dan nog ergens aanspraak opmaken?

Groetjes,

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Aanbod wel getekend kans verkeken?

Ongelezen bericht door croosjes »

akb,iedereen zegt er wat over maar een rechter heb ik er nooit een oordeel over gehoord het is maar dat je het weet.En hoe kom je hier achter juist AANVALLENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!

christian
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 dec 2003 20:59

Re: Aanbod wel getekend kans verkeken?

Ongelezen bericht door christian »

Hallo Akb,

ik ben eegalease en heb in febr.2003 vernietigingsbrief gestuurd naar Dexia. Dit werd niet geaccepteerd. Prima doe er mee wat jullie willen. In dec.2003 liep mijn contract af en thuis werd het toch wat onrustiger. Half dec.2003 de drie opties gekregen en gekozen voor betaling onder protest. Mijn vrouw heeft deze ook ondertekent. Stom want ik had al een vernietigingsbrief gestuurd, maar het heeft me nooit zo bezig gehouden. Dit leek me de beste keuze na het lezen van de nodige stukken op dit forum. Een paar dagen daarna las ik op dit forum dat de eerste zaken door Dexia verloren zijn gegaan onder de noemer huurkoop. Dit geldt dus voor eegalease. Heb vanaf dat moment niets meer gedaan en betaald. Kreeg vandaag de tweede herinneringsbrief dat ik moet betalen maar heb gisteren net op de eerste brief gereageerd. Ik denk dat ik als eegalease wel sterk sta en als ze het geld van mij (€2700) willen hebben dan doen ze dit maar via de rechter. Als ik nu betaal en ik krijg gelijk zal ik het waarschijnlijk ook via de rechter terug moeten vorderen dus. Ik wacht gewoon af en rek de tijd totdat er meer uitspraken worden gedaan.
Vr. gr. Christian

B Suikerbuik
Berichten: 55
Lid geworden op: 01 aug 2003 20:55

Re: Aanbod wel getekend kans verkeken?

Ongelezen bericht door B Suikerbuik »

Doe met Payback mee aan het proces tegen het onder dwang tekenen.
Als jullie het met een club van ongeveer 40 man samen betalen en een proces opzetten waar enkele van jullie het voortouw nemen is deze zaak te winnen.
Winnie Zorgdrager zag er geen probleem in omdat het tekenen op onrechtmatige wijze word afgedwongen.
Denk er eens over na en probeer met Payback dat proces te winnen dan doen jullie baanbrekend werk voor vele die zoals het er naar uit ziet weer niets doen.
WE MOETEN IETS GAAN DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Robin
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 sep 2003 08:36

Re: Aanbod wel getekend kans verkeken?

Ongelezen bericht door Robin »

Wie is er inmiddels lid van Pay-back en weet meer over een eventuele procedure om het aanbod nietig te verklaren ??

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Aanbod wel getekend kans verkeken?

Ongelezen bericht door Albert »

Over welk aanbod heb je het Robin ?

Albert

Robin
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 sep 2003 08:36

Re: Aanbod wel getekend kans verkeken?

Ongelezen bericht door Robin »

Over het aanbod van Dexia die ik heb getekend !!

Carla Hedel
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 okt 2003 00:58

Re: Aanbod wel getekend kans verkeken?

Ongelezen bericht door Carla Hedel »

Hallo Akb

Ik heb verkeerd gehandeld met het Dexia-aanbod, maar heb het toch voor elkaar gekregen dat ik mijn restschuld van € 14.000.-- in 100 termijnen "mag" betalen. Er komt alleen per maand € 5.-- aan kosten bij. Ik heb eind november getekend en in de brief met het aanbod van Dexia stond dat ik geen procedures meer zou mogen starten tegen Dexia.
Ik ben wel lid van de SLV, maar ik had het idee dat we volkomen in de kou werden gelaten, daarom heb ik uiteindelijk maar getekend.
Mijn vraag is nu: Is het mogelijk dat we toch een rechtzaak kunnen beginnen omdat Dexia wel wist dat ze mogelijk fout zat.
Mogelijk dat er op dit forum een eerlijk persoon zit die hier zijn of haar mening op kan geven.
Groetjes, Carla

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Aanbod wel getekend kans verkeken?

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Carla,

Wacht af wat het resultaat is van de processen die PAYBACK met een aantal gedupeerden en een advocatenkantoor aanspant.

De mensen die het dexia aanbod hebben geaccepteerd moeten afzien van juridische acties. Wij willen dat de rechter dit vernietigt zodat iedereen alsnog een rechtszaak tegen dexia kan beginnen.
Vanavond in Tros Radar aandacht voor dit onderwerp.

PAYBACK is er ook voor jou!

Groeten,
Piet

ronaldo
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2004 10:42

Re: Aanbod wel getekend kans verkeken?

Ongelezen bericht door ronaldo »

zou u mij kunnen zeggen waar ik mij moet aanmelden omtrent het geval van lease dexia ,aangezien ik ook een gedupeerde ben ,weet ik de weg niet om mijn recht ook op te eisen .
is mijn verzoek,kunt u mij wegwijs maken welke wegen ik moet bewandelen en kunt u mij ook de telefoonnummer doorgeven waar ik kan bellen.
bij voorbaad dank.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Aanbod wel getekend kans verkeken?

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Ronaldo,

Ga naar www.pay-back.nl kijk rond om te zien wat wij doen. Lijkt het je wat, meldt je aan.

Je vragen kun je dan stellen via [email protected]

Succes en groeten,
Piet

Carla Hedel
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 okt 2003 00:58

Re: Aanbod wel getekend kans verkeken?

Ongelezen bericht door Carla Hedel »

Beste Piet,
Ik heb je vanavond gezien bij Tros Radar. Hopelijk krijgt pay-back het voor elkaar dat ook de mensen die getekend hebben en hebben afgezien van juridische stappen toch onder dit contract :shock: uitkunnen.
Mijn zegen heb je.
Groetjes Carla

Gesloten