LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aansluiten bij vereniging

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
hannah
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:13

aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door hannah »

Beste mensen,

Ook ik ben een gedupeerde van Dexia. Ik zit december 2003 met een restschuld.
Mijn vraag is: kan iemand mij advies geven over het aansluiten bij een vereniging. Ik heb gelezen over: Stichting Eagalease, Stichting Leaseverlies, of de vereniging Payback. Heeft iemand hier ervaring mee en bij welke vereniging kan ik me het beste aansluiten, wil ik mogelijkerwijs nog wat van mijn geld terugzien?
Reacties van harte welkom,

Groetjes Hannah

jan2

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door jan2 »

nooit van gehoord.

Dus

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door Dus »

Op welke wereld heb jij gezeten?
De eerste vraag die jij je moet stellen is of jij daadwerkelijk gedupeerd bent. M.a.w.: ligt de schuld van jouw schuld bij een misleidende voorlichting, of kende jij de risico's en heb je die geslikt met de huidige situatie als gevolg?

Dit om een onderscheid te maken tussen gedupeerden en profiteurs.

Als je tot de conclusie komt dat je een gedupeerde bent, dan kan je hier op sympathie rekenen, en kan je je aansluiten bij 1 van de verenigingen die jij hebt genoemd. Voor meer informatie moet je maar op hun sites kijken.

Ieneke

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door Ieneke »

Ik dacht dat ik half onnozel was dat ik met LL in zee ben gegaan.
Maar er zijn nog onnozeler mensen, zitten met een contract aan hun kont nog steeds te snurken.

hannah
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:13

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door hannah »

Beste gast,

Ik vraag niet of je ongezouten je mening wilt geven over het feit dat ik laat zou reageren, ik vraag om advies en dat heb ik dus nog steeds niet gehad. Als ik schrijf dat ik een gedupeerde ben, dan ben ik dat, dan hoef ik dat inhoudelijk niet meer uit te leggen, lijkt mij.
Aan een reactie als zitten te slapen heb ik ook weinig.
Ik heb dus nog steeds geen antwoord op mijn vraag gehad.
Beter laat dan nooit lijkt mij, en ik begreep dat dit een forum was waarbij je elkaar adviezen kunt geven, hier heb ik dus niks aan.

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door Albert »

Dag Hannah,

Misschien kan ik je een beetje op weg helpen. Wat voor een soort plan heb je b.v. Winstverdriedubbelaar of.......... ben je gehuwd en/of woon je geregistreerd samen ? i.v.m. aanmelding Eegalese etc.

Groet,

Albert.

Karin
Berichten: 354
Lid geworden op: 02 jul 2003 19:33

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door Karin »

Hannah,

wanneer ben jij op het lumineuze idee gekomen om eens een kijkje te gaan nemen op dit forum?
Je bent ook goed op de hoogte over de registratieprocedures.

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door Albert »

Hannah,

Aan zulke opmerkingen heb je dus niets.

Albert

Karin
Berichten: 354
Lid geworden op: 02 jul 2003 19:33

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door Karin »

Het lijkt me overigens dat je voor een nieuwkomer een behoorlijk agressieve toon aanslaat.
Die toon is alleen weggelegd voor de oude rotten in vak; die kennen elkaar.

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door Albert »

Karin ga even ergens anders heen.

Bedankt. 8)

Karin
Berichten: 354
Lid geworden op: 02 jul 2003 19:33

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door Karin »

Albert,

Zal ik doen, zodra ik hier genoeg van heb.

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door Albert »

Hannah als je wilt kun je me een e-mail sturen, even op het envelopje klikken en je hebt mijn adres: [email protected] dan kijk ik wel of ik je advies kan geven.

Heeft op dit forum weinig zin.

Groet voor Hannah en Karin, :D :wink:

Albert
Laatst gewijzigd door Albert op 22 jul 2003 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Anna

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door Anna »

Ja wou ik ook al ff zeggen. Die wijsneus!

Karin, ik weet niet of jij het weet, maar niet alle gedupeerden hebben de beschikking over internet, laat staan een pc. Ik ken ze in ieder geval wel en weten echt niets over wat er hier gaande is op dit forum.

Zij moeten het ook allemaal zelf uitzoeken dus sta niet altijd gelijk klaar met je oordeel. Geef die persoon even de kans wil je?

Hannah, blijf maar vragen hoor, er zijn er altijd wel die jou wel verder wilen helpen.
Succes ermee!

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door Pieter »

Vorige jaar Maart is de beruchte uitzending van Tros Radar geweest.

Wij zijn er pas in decmeber 2002 achter gekomen dat we opgelicht waren. Hoe dat kwam? We dachten dat we save zaten in een goede belegging die goed was uitgelegd door de adviseur. Uit deze droom werden we wreed wakker geschud toen Dexia bericte dat we FF maar €453,- p/m maar moesten gaan betallen omdat het geld op was en de rente niet meer betaald kon worden. Onze bek viel open.Afbeelding

Hoeveel contracten heeft Dexia uitstaan? En hoeveel zijn er aangemeld bij SLV/EL? Honderduizende contractanten zullen op dezelfde manier er pas achter komen nadat de onheilstijdingbrief op de deurmat valt en dan pas realiseren zij zich dat zij in het zelfde schuitje zitten als wij.

Hannah hier een paar linken naar Stichtingen en verenigingen,
www.leaseverlies.nl
www.eegalease.nl
www.stichting-gesp.nl
www.pay-back.nl

Mvg Pieter

Anmereto
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 jul 2003 13:48

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door Anmereto »

Karin,

Wat een hooghartig kreng ben jij zeg :!: :!: Of heb je zelf het wiel uitgevonden. :evil: :twisted: :roll: :roll:

Gast

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door Gast »

Pas maar op voor Albert :D :D :D :shock: :shock:
Geplaatst op 17 Jul 2003 22:16 door Sonja


--------------------------------------------------------------------------------

sterkte Albert,

Ik voel met je mee!!
Je Sonja.

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door Albert »

Hoi Gast,

Sonja is gewoon een goede bekende van het forum :lol: :lol: en voor de rest doe je maar hoor. :roll: :roll: Als je mij wilt kwetsen, moet je van goede huizen komen.

Succes,

Albert :wink: :wink:

Gast

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 28 Feb 2003 17:49 door Lassie/Meisje


--------------------------------------------------------------------------------

Albert,

Je weet dat ik altijd het beste met je voor heb..

Groetjes van je

Meisje

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door aert0001 »

Zo is dat wel hoor, zoals Pieter zegt, en precies zo ik ken zelf zo als ik even nadenk zeker 5 mensen uit mijn directe omgeving die van al deze dexiaanse zaken totaal geen weet hebben. En zij leven nog steeds in geluk en voorspoed, totdat straks het kwartje ook voor hen valt, en dan hoop ik maar dat ik inmiddels zoveel informatie heb dat ik wat voor hun kan doen, zodat hun in ieder geval al die onzekerheid en ellende bespaart blijft. Tot die tijd hoop ik maar dat de beurs blijft stijgen.

Ton

Gast

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door Gast »

Albert en over Paula maar te zwijgen. :roll: :roll: :roll:

Gesloten