LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PMA-consultancy

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
connie

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door connie »

Hallo
Ook ik kan me niet voorstellen dat PMA consultancy vrij uit kan gaan met deze zaak. Het is een schande !

connie

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door connie »

ik wens een ieder die een triple effect heeft en waarbij de echtgeno(o)te / geregistreerd partner niet heeft meegetekend succes bij hun strijd tegen Dexia. Hebben zij nu echt een kans ? ( zie info leaseverlies )
Zijn de eerste scheuren nu echt zichtbaar ??

Toshi
Berichten: 44
Lid geworden op: 05 okt 2003 13:49

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door Toshi »

Dankzij PMA betaal ik nog 84 termijnen (46 euro per betaling) van de 97 aan Dexia en consorten :(

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Connie,

De scheuren worden steeds meer zichtbaar, bij uitspraken over zorgplicht wordt de restschuld kwijtgescholden en vaak een gedeelte van de inleg terugbetaald door dexia.
In de huurkoop gevallen wordt dexia in alle gevallen in het ongelijk gesteld.

Alle uitspraken hierover zijn te vinden op www.platformaandelenlease.nl
Eindelijk gloort er hoop aan de horizon en ik heb er alle vertrouwen in dat wij het gaan winnen.

Groeten,
Piet

connie

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door connie »

Dank je voor het advies gast.
Je kan tegenwoordig niet voorzichtig genoeg zijn!

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door impact »

Last onder dwangsom voor Private Money Advice Ltd

Woensdag, 29 december 2004

AFM - De Autoriteit Financiële Markten (AFM) maakt op grond van artikel 48m, eerste lid, Wet toezicht effectenverkeer (Wte 1995), bekend dat zij op 14 juli 2004 een last onder dwangsom heeft opgelegd aan:

Private Money Advice Ltd. ('PMA', tevens handelend onder de naam Private Money Advise, www.privatemoneyadvise.nl ), tot 5 juni 2004 blijkens het handelsregister van de Kamer van Koophandel gevestigd op Hofplein 20, 3032 AC te Rotterdam en thans gevestigd Tudor House, Green Close Lane, LE11 5AS te Loughborough, Verenigd Koninkrijk.
De last onder dwangsom is opgelegd omdat niet is voldaan aan een informatieverzoek van de AFM (overtreding van artikel 29, tweede lid jo eerste lid sub p Wte 1995).
De AFM heeft PMA een informatieverzoek gedaan, omdat redelijkerwijs kan worden vermoed dat PMA handelt in strijd met de bij of krachtens de Wte 1995 gestelde regels.

© Nederlands Juridisch Dagblad.

michael67

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door michael67 »

Is deze PMA uit het juridisch dagblad wel PMA consultancy. Volgens mij betreft het een heel ander bedrijf dan het PMA uit Nieuwerkerk aan de IJssel!

Gesloten