LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PMA-consultancy

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Toshi
Berichten: 44
Lid geworden op: 05 okt 2003 13:49

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door Toshi »

Toshi had ook zo'n contract via PMA-consultancy.
Helaas moet Toshi ook een restschuld betalen.
Daar is Toshi niet blij mee.

Ciao Toshi.

Andrea
Berichten: 59
Lid geworden op: 20 sep 2003 12:08

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door Andrea »

Nou Toshi je bent niet de enige :roll: 8) :shock:

Andrea

Toshi
Berichten: 44
Lid geworden op: 05 okt 2003 13:49

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door Toshi »

Toshi gaat restschuld betalen en baalt daar ontzettend van 8)

Gast

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door Gast »

altijd al gedacht dat het niveau van onderwijzers niet zo hoog is

G.P. Kuiper
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 nov 2003 22:53

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door G.P. Kuiper »

Hierbij trek ik mijn oproep in.
Laatst gewijzigd door G.P. Kuiper op 15 nov 2003 09:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo GP Kuiper,

Wil je je recht halen en je geld terug krijgen heb je een advocaat nodig.

Een vliegtuig is een goed idee, maar brengt geen geld!
Alleen een rechter zal recht spreken en veroordelen, hoe kunnen we dit bereiken?
Neem contact met me op, de vereniging PAYBACK verenigt alle gedupeerden, ook de PMA gedupeerden.
Samen kunnen we tot een gemeenschappelijk doel proberen te komen, n.l. teruggave van alle geïnvesteerde en ingelegde gelden via een gerechtelijke procedure,

Mail me en we kunnen hier over praten.
PAYBACK staat voor actie, media aandacht en voor recht voor gedupeerden van aandelenlease "contracten".

Ik hoop van je te horen.
Groeten,

Piet

dootjeblauw

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door dootjeblauw »

PMA mag straks 25% van mijn schade betalen en Dexia 75%, dat staat!
de groetjes van het onderwijs
dootjeblauw

marcel

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door marcel »

Het is niet meer dan terecht om zo'n organistaie als PMA-consultancys voor de rechter te slepen; door de schijn te wekken zeer betrouwbaar te zijn en exclusief voor het onderwijs te werken zijn wij in zo'n lease-contract getrapt. Waarbij in de informatie-folders overigens nergens duidelijk bleek welke enorme risico's wij als onderwijs mensen en dus lekenbelleggers bloot gesteld zijn. Wij zijn mischien naif geweest maar in elk geval op een dwaalspoor gezet. Nieuw voorstel 50 % PMA, 50 % Dexia, uiteraard inclusief inleg en rente. Mee eens?

ad
Berichten: 194
Lid geworden op: 05 jul 2003 22:11

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door ad »

Bij de tussenpersonen niet niet zo veel geld als bij de banken.Voor je het weet zijn ze failliet en dan kun je naar je geld fluiten.

Groet,

nadia
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 jul 2003 19:58

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door nadia »

Misschien wijs om er even bij te melden dat niet alleen onderwijzend personeel via PMA een contract hebben afgesloten. PMA had ook folders in tijdschriften waaronder ouders van nu.

Jane
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 aug 2003 13:18

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door Jane »

PMA had ook folders in het tijdschrift Plus :(

jome
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 aug 2003 11:23

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door jome »

Gezien de uitspraak van de rechter valt mogelijk PMA consultancy onder de " derden " die de consument (onderwijs) verkeerd heeft geinfiormeerd. Dat betekent in het uitgesproken geval dat PMA per klant 25 % van de geleden schade zou moeten vergoeden.

Toshi
Berichten: 44
Lid geworden op: 05 okt 2003 13:49

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door Toshi »

PMA..... :cry:

Gast

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door Gast »

C.A.K. te dordrecht, ook zo'n fijne onderwijsclub.
Weleens van gehoord???

Toshi
Berichten: 44
Lid geworden op: 05 okt 2003 13:49

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door Toshi »

Toshi moet nog 93 termijnen(maanden) van ongeveer 46 euro betalen........... Er zijn er al 4 betaald.

Groetjes uit Maarssen

Toshi
Berichten: 44
Lid geworden op: 05 okt 2003 13:49

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door Toshi »

Zonde van mijn euro's :(

Toshi
Berichten: 44
Lid geworden op: 05 okt 2003 13:49

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door Toshi »

PMA consultancy :(

frysk blut

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door frysk blut »

C.A.K. Centraal Administratiekantoor uit Dordecht. De naam doet vermoeden dat het hier gaat om objectieve informatieverstrekking en administratie.
Het is echter een verkooporganisatie, die net als Fortis, Spaarbeleg Dexia en Spaar Select alleen maar aandelenlease in de maag van de onwetende consument splitste.

Die man uit Friesland, Douwe meen ik, verpakte het goed, casual gekleed en maar afgeven op de andere aanbieders. En ondertussen zakkenvullen.


Net als in dat blad "wegwijs" van hun. Alles wordt afgekraakt, behalve hun eigen rotzooi, ter eer en meerdere glorie van Geijzendorfer.

Wees dus wijs en WEG WIJS!!!

mje

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door mje »

:cry: Maart 2001 zijn wij door spaar-select benaderd om onze overwaarde van ons huis te gaan beleggen in toen nog bank labouchere Wij hebben daar een tweede hypotheek voor afgesloten.
In totaal 140.000 gulden was dat toen nog. Nu zijn wij deus alles kwijt en moeten wij maandelijks deze extra aflossing erbij betalen wan t dat werd eerst uit het depot betaald maar door de snelle koersdaling is nu het potje leeg! Er is ons toen nooit verteld dat dit risico erin zat want dan had mijn man dit nooit doorgezet. Hij en ik ook trouwens zouden dit riscio nooit gelopen hebben! Maar nu zitten wij ermee, we kunne die leasecontracten afkopen en dit kost ons dan ook weer 16.000 euro dit komt er ook nog eens boven ope, een nieuwe hypotheek afluiten met notariskosten, taxatiekosten etc.
Hiervoor kunnen wij ons verder leven voor boeten. We hadden dit gedaan om straks onze kinderen te kunnen laten studeren.
Wat moeten wij nu ondernemen? Heeft iemand raad?[/quote]

willem
Berichten: 107
Lid geworden op: 23 jul 2003 13:43

Re: PMA-consultancy

Ongelezen bericht door willem »

Wat jij moet ondernemen is zo snel mogelijk een advokaat in de arm nemen en vernietig je contract(en) en vooral niets afkopen of zgn. schuld betalen.
Ik weet neet waar je woont. Zelf heb ik een advocaat in Zwolle. Kijk op de site van payback voor meer info en wordt gelijk lid.
susses

Wil

Gesloten