LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Standaard brief ter opvraging van al je gegevens enz.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Marco van der Waal

Standaard brief ter opvraging van al je gegevens enz.

Ongelezen bericht door Marco van der Waal »

:arrow: Ik heb een e-mail gekregen van Tros Radar met een standaard brief die je kon sturen om bij DEXIA al je gegevens die zij hebben en brieven enz. een kopie van naar je zelf te laten sturen zodat je over alle EIGEN gegevens kunt beschikken.
:!: Ik heb die brief gestuurd en vandaag antwoord erop gekregen met een brief van DEXIA.
:idea: nu komt het.!

:shock: Naar aanleiding van uw verzoek om inzage op grond van artikel 35 wet bescherming persoonsgegevens(Wbp) in uw door ons verwerkte persoonsgegevens berichten wij u als volgt.
In uw inzageverzoek geeft u aan dat u inzage wenst in bepaalde door ons verwerkte persoonsgegevens.
Hoewel wij uw recht op inzage ex artikel 35 Wbp respecteren zijn wij op de navolgende gronden van mening dat wij ons met recht kunnen beroepen op artikel 34 sub e Wbp en derhalve niet zijn gehouden te voldoen aan uw verzoek om inzage.

Gelet op de tekst van de oproep van tros radar op haar website (www.trosradar.nl) om inzage te verzoeken bij Dexia , de voorbeeldbrief die trosradar heeft geplaatst op haar website en gelet op het feit dat wij zeer veel inzageverzoeken ontvangen die, evenals uw inzageverzoek,(vrijwel) identiek zijn aan dit tros-radar-sjabloon, kunnen wij ons niet aan de indruk onttrekken dat aldus op collectieve wijze wordt geprobeerd Dexia schade toe te brengen. Wij beschouwen uw inzageverzoek daarom als misbruik voor een ander doel dan waarvoor dit mening op deze wijze het inzagerecht wordt gebruikt voor een ander doel dan waarvoor dit gegeven. Op deze gronden dient uw belang bij inzage in uw persoonsgegevens te wijken voor ons belang bij een goede uitoefening van ons bedrijf.

Voor het geval zou blijken dat beroep op artikel 43 sub e Wbp niet houdbaar is delen wij u volledigheidshalve mede dat u ook op andere gronden geen inzage zou hebben gekregen in de navolgende verwerkingen van persoonsgegevens.

:!: Nu kan ik de hele brief wel gaan over typen maar het gaat nog wel even verder.
hier geef ik nog even de andere punten aan die er in staan.:
Beleggersprofiel
Aankoopbewijzen
Kredietwaardigheid
Bandopnamen
In al deze punten komt het er op ongeveer dezelfde manier naar boven dat je gewoon niets krijgt van hun.

Waar moet dat heen in deze wereld met die oplichters.?

Hoe nu verder????
Ik wil alles weten over mijzelf zo hoort dat toch ook !??

Gast

Re: Standaard brief ter opvraging van al je gegevens enz.

Ongelezen bericht door Gast »

Wat is belangrijker:elkaar helpen of de grond in boren?

Gepost door Bericht
Janneke52


Geplaatst op 01 Nov 2004 16:25 door Janneke52


--------------------------------------------------------------------------------

Denk daar eens over na allemaal.

Gesloten