LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Willems »

BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Vanaf het begin zat Dexia goed fout. Toen al in april 2001, had ik hen een minnelijke schikking voorgesteld op grond van een hausse product in een baisse situatie, waarbij uitsluitend en alleen restschulden mogelijk was. Maar kennelijk stamt, deze conservatieve Bruneel af van dat soort mensen, die denken en leven, uitsluitend bewust van status normen. Bekommernissen van de mensheid deert hem niet, omdat…… daar ligt toch een fortuin om op te rapen!!
Bruneel rekent op status en macht, die voortvloeit uit de hiërarchisch samenleving; echter deze brutale lepe zwendel, in al zijn facetten, weegt niet op tegen de toegift van de erkende macht en daarom niet ongestraft voorbij kan gaan. Na elke beurshausse komt er een baisse en indien dan onbewuste instappers ten onrechte gelokt worden door pure misleiding en bedrog, dan is dit op zichzelf reeds voldoende om Dexia en Bruneel voor eeuwig aan de schandpaal te nagelen.
Nu dat de klonten uit de soep uitgeschept worden, is het niet meer relevant hoe Bruneel wenst te reageren. Relevant is, dat de druk meedogenloos gemaximaliseerd dient te worden, dat hij begint met terugbetalen van wat hem niet toekomt. De rede of redenen waarom hij ook AEGON erbij wilt halen, is zijn ei, gedupeerden waren er niet bij, wat zij nu willen is inzet terug om te beginnen en de rest volgt!
Net als Bruneel, pleit Marc Dutroux ook onschuldig, hij zou degene zijn geweest, die de levens van de meisjes gered zou hebben, echter wat nu telt is, dat hij levenslang moet gaan zitten. De wielrenner Steve Bruylandts werd op epo betrapt en kreeg vier jaar schorsing: “Wat epo”, zei hij, “was een beetje choco en vier jaar is broodroof” alsof een ritzege geen broodroof zou zijn t.o.v. zijn mederenners!!
Er waren te veel grove overtredingen geweest, die nu geen ruimte meer biedt aan Bruneel om zich hoe graag hij het ook zou willen om zich alsnog heilig te verklaren. Ook ziet AFM in, dat het de hoogste tijd wordt, dat de deksel van de beerput af moet. Bruneel is er tegen en het wordt opgevat als een belediging omdat Bruneel nog steeds leeft in een achterhaalde wereld van klasse en status: een wereld waarbij bepaalde sociale klasse aan de macht wordt gehouden en een andere sociale klasse ontnomen wordt van de instrumenten van macht. Zo functioneerde ook in het onderwijs en bij het gerecht in de barre tijden!
Neem bv. de aandelen van KPN (van Zalm), nagenoeg failliet en toch als WVD verkocht als betrouwbaar en solide, de koersenberekening, de verhulde negatieve marketing psychologie in de kranten advertentie etc. allemaal stuk voor stuk voldoende om zo’n
overeenkomst naar de vuilnis emmer te verwijzen. Maar Bruneel is een gokker en als Bankier een machtig figuur, echter het nadeel is wel, wanneer je betrapt wordt, zeker wanneer je anderen brutaal had geïntimideerd en afgeperst, onder de voet probeert te lopen, dan moet je wel kunnen beseffen, dat wanneer je struikelt, val je verdriedubbeld. (vraag maar aan Saddan Hoessein van Irak).
Kennelijk is nu het geheel rond, de stukken passen netjes in elkaar, maar dat is voor een volgende keer!!
Laatst gewijzigd door Willems op 24 jul 2004 18:22, 2 keer totaal gewijzigd.

Michiel Luidens

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Willems, in plaats van te gokken had u uw geld beter op een spaarrekening kunnen zetten.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Willems »

Het gaat je aan, wat ik met mijn geld doe! Heb je geen vrouw of vriend ga er mee spelen dan nagaan wat anderen met hun geld doet!
Jij heb zelf nooit één cent belegd, veranderd van naam op dit forum zoals het je goed uitkomt en doet alsof je gedupeerd ben. Nu probeer je hier op het forum op talrijke manieren de scepter te zwaaien. Het wordt de hoogste tijd dat je ontmaskerd wordt en aan de schandpaal genageld. M.a.w. je bent gewaarschuwd!
Laatst gewijzigd door Willems op 23 jul 2004 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door kwast »

Het gaat je aan, wat ik met mijn geld doe! Heb je geen vrouw of vriend ga er mee spelen dan nagaan wat anderen met hun geld doet!
:mrgreen:

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Willems »

Pure lafaard zonder eigenwaarde:Joost van Egmond, Meaner, Michiel Luidens, Henriëtte Jonas, Kwast, hoelang denk je dit vol te houden onderkruipster!.

geldweg
Berichten: 171
Lid geworden op: 23 jul 2004 12:41

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door geldweg »

Is wel erg zielig om Bruneel met Dutroux te vergelijken.

Bruneel klaaft Aegon aan om de simpele reden dat Aegon de producten via oa. LL en SS aan de man heeft gebracht. Bij de overname van Labouchere door Dexia was eea nog niet duidelijk, Dexia moet nu dokken voor iets wat zij niet bedacht hebben.

KPN gold jaren als solide aandeel, dat er een enorme schuldenlast door UMTS licenties is opgedoken had niemand verwacht in de tijd dat deze werden aangeschaft. Analisten vonden zelfs dat er ver onder de prijs betaald is voor de licenties. De hype was toen in volle gang en UMTS de toekomst van mobiele telecomunicatie.

Achteraf klagen is wel erg makkelijk. Aandelen zijn altijd een risico en als je zo goed wist dat er na een koersstijging altijd een daling komt, waarom dan gekocht, je wist toch dat je met verlies kon blijven zitten.

Zelf ook op zoek naar status en geld geweest?

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door kwast »

Hoho, de enige naam die ik op dit forum gebruik is kwast. Wel eens per ongeluk gast als ik ben vergeten in te loggen, maar dat is dan ook alles.
Jokkebrok Willems :!:

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Willems »

Kwast,
Je weet niet meer waar je het moet zoeken. Je functioneert als een strontvlieg, absoluut niets van jezelf, maar telkens weer moet je het hebben van een ander. En dat is geen jokkebrok!

Michiel Luidens

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Meneer Willems,

In plaats van te kiezen voor een solide belegging heeft u met een truukje geprobeerd de Nederlandse fiscus op te lichten. Hoe durft u vanuit Antwerpen ? Probeer dat meer eens met de Belgische staat of zit de BOB u soms te dicht op de hielen ?

Uw truukje is mislukt dus hou op met uw gejank, wees een vent en draag uw verlies !

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door kwast »

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Volgens mij heeft een fruitvlieg dan ook niets van zichzelf

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Willems »

Geldweg,

Je kan niet lezen! Bruneel is in zoverre vergeleken met Dutroux, dat beiden, terwijl zij verzuipen in de beerput als gevolg van hun daden, zich desalniettemin als onschuldige opstellen.
Waarom had Dexia als professionele Bank, een stinkende zaak als Labouchere en LegioLease overgenomen ? Leg eens uit zwamster!
KPN werd verkocht als solide en betrouwbaar terwijl het bijna failliet was, dit geen misleiding maar bedrog!
Vooraf klagen is zich bewust laten afmaken. Bedrog blijkt altijd achteraf en nooit vooraf!
Een fatsoelijke Bank behoort te weten wanneer een hausse voorbij is, maar om dan te doen alsof er niets aan de hand is, terwijl de hausse reeds een half jaar voorbij is, is welbewust oplichten. Een leek zal dit niet weten en rekent daarom op goed fatsoen van de aanbieder, die dan gemakkelijk op goed vertrouwen de zaak kan oplichten!. Heb geen behoefte aan status, omdat mijn status bepaal ik zelf en niemand anders. Wat geld betreft, ik heb 38 jaar gewerkt en geloof nu ruim voldoening te hebben in mijn prestaties!. Het leeglopen en als straathonden alle as emmers plat snuffelen laat ik aan anderen met een grote smoel over!!

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door kwast »

Het leeglopen en als straathonden alle as emmers plat snuffelen laat ik aan anderen met een grote smoel over!!
Echt kappen nu Willems :lol: :lol: . Mijn toetsenbord kan niet tegen mijn tranen van het lachen :lol: :lol:

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Willems »

Luidens

Je lult al een hele tijd over de fiscus pure speculatie waarvan je geen verstand van heeft.. Zowel in Nederland als in België ontkomt niemand
van de belastingen in loondienst. Als halve gare belastingsambtenaar probeer je je te laten gelden door te vissen als een lafaard, maar je zit goed verkeerd. Je durft niet bij de belastingen te gaan met je praatjes, ze zullen jou onmiddellijk eruit schoppen, onderkruiper.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Willems »

Lachen, maar dan als een boer die kiespijn heeft, lafaard!!

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Willems »

"Een fruitvlieg heeft niets van zichzelf" aka kada bra, domme Kwast!!!

geldweg
Berichten: 171
Lid geworden op: 23 jul 2004 12:41

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door geldweg »

Dacht gezien het voorstel van 2001 dat 2 a 3 jaar ervoor de aandelen waren gekocht, dus in een periode van een stijgende beurs.

Vergelijking Bruneel Dutroux als onschuldig is echt onzin.
Dutroux heeft vanaf begin zijn schuld erkent in de zaak, alleen heeft hij gepoogd zich als medeplichtige in een netwerk te plaatsen en niet als hoofdschuldige.
Hij claimde alles in opdracht van Nihoul gedaan te hebben, daarnaast vind ik de vergelijking
Dexia heeft Labouchere naar mijn weten overgenomen voor de lease beerput openging, vandaar de rechtzaak tegen Aegon. De handelswijze van Aegon is discutabeler dan die van Dexia in deze hele affaire. Aegon heeft de producten bedacht niet Dexia. Neemt niet weg dat Dexia ook eea te verwijten valt, zij zijn doorgegaan met het verkopen van de producten en moeten nu boeten voor iets wat mede door Aegon is verkocht. Door de overname hebben zij wel de aansprakelijkheid overgenomen.

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door kwast »

willems schreef:aka kada bra
:?: :shock: :? :lol: :lol: :lol: :lol:

Michiel Luidens

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Willems neem je verlies in plaats van anderen de schuld geven. Lafbek !

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Willems »

Kwast, zit er absoluut niks in jou, dan telkens andere te herhalen , zoekende als een strontvlieg naar iets om erop te rusten? Heb je geen schaamtegevoel? Wat kom je eigenlijk hier op het forum doen? De ene keer klets je als een gedupeerde en de andere keer schaamteloos als een Dexia figuur: nooit eigenwaarde gekend, asbakker!

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Willems »

Luidens,

Welke verlies? Dexia dient nog voor het gerecht aan te tonen dat zij géén dief is. Van AFN heeft zij al een boete, nu afwachten op het gerecht; een trap in haar achterste voldoet ruimschoots! Dan is jouw grote smoel tevens voor altijd gesnoerd, teef!!

Gesloten