LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dexia legio lease

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
renske
Berichten: 32
Lid geworden op: 15 nov 2003 16:18

dexia legio lease

Ongelezen bericht door renske »

Ook wij gaan niet betalen!!!!
Wij hebben ons ook aangemeld bij Lease-verlies.
De verkoper heeft ons de winstverdriedubbelaar zo opgedrongen, dat als we de papieren, die week niet getekend terug zouden sturen, dat dan deze grote kans aan ons voorbij zou gaan we hebben dit aan Dexia en Leaseverlies doorgegeven, deze hebben alleen een brief van ontvangst gestuurd.
We hebben ons verhaal nu aan de ombudsman voorgelegd, die je gratis via dit forum om advies kunt vragen.


Renske.

JOOST1
Berichten: 364
Lid geworden op: 05 jul 2003 21:18

Re: dexia legio lease

Ongelezen bericht door JOOST1 »

Van de ombudsman krijg je een briefje dat je je moet aanmelden bij leaseverlies. Als je dit forum van het begin dan kom je tal van deze topics tegen.

Joost

renske
Berichten: 32
Lid geworden op: 15 nov 2003 16:18

Re: dexia legio lease

Ongelezen bericht door renske »

Beste Joost,

Ik ben benieuwd hoe de ombudsman op mijn schrijven reageert,
heb er bij vermeld dat ik me heb aangemeld bij leaseverlies.



Renske.

Inge
Berichten: 97
Lid geworden op: 03 aug 2003 11:57

Re: dexia legio lease

Ongelezen bericht door Inge »

Nou Renske je zult wel wat meer moeten doen dan die ombudsman aanschrijven. Die schuift jouw probleem namelijk door naar Leaseverlies en die doen helemaal niets voor je.

Ik wil je voor teleurstellingen voorkomen. Kijk eens bij zoeken en ga maar gauw spitten. Vraag anders advies bij een advocaat.

liba
Berichten: 127
Lid geworden op: 09 okt 2003 11:11

Re: dexia legio lease

Ongelezen bericht door liba »

lees hier eens

http://www.rechten.nl/

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: dexia legio lease

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Renske,

De Stichting Lease verlies is er voor die mensen die hun maandtermijnen blijven betalen en aan het eind van de rit de restschuld betalen.
Daarna is het afwachten op het vonnis van de rechter in de zaak die zij hebben aangespannen.

Als je niet meer betaalt, krijg je aanmaningen van dexia, vervolgens van een incasso bureau en uiteindelijk een dagvaarding.
Hier heb je een advocaat bij nodig die jou helpt.

Hieronder een stukje van de site van Leaseverlies:

"Indien een incassoprocedure tegen u wordt gestart zult u voor de rechter worden gedaagd. De Stichting adviseert u na het ontvangen van de dagvaarding contact op te nemen met een advocaat bij u in de buurt voor advies. Helaas kunnen noch de advocaten van de Stichting, noch de Consumentenbond of de VEB u hierbij in uw specifieke geval helpen. In beginsel is het van belang dat u op de zitting verschijnt, tenzij uw advocaat u anders adviseert. Aangezien de incassoprocedure betrekking zal hebben op uw persoonlijke geval, is uw advocaat de aangewezen persoon voor al uw vragen.

LET OP! Laat u het aankomen op een procedure en doet de rechter definitief uitspraak over onderwerpen die ook in de collectieve actie spelen, dan kunt u later GEEN beroep meer doen op een uitspraak in de collectieve actie van de Stichting."

Renske, in welk gedeelte van Nederland woon je.
www.rechten.nl is een goede tip. Dit is advocaten kantoor Rompelberg.
Zij zitten in Heerlen.

Daarom mijn vraag, waar woon je.

Weet je al of je in aanmerking komt voor toevoeging.
Op www.rvr.org bij infobalie vindt je hier meer over.

Niet alle advocaten kantoren werken met toevoeging, ook daar moet je rekening mee houden.

Groeten,
Piet

Gesloten