LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geef Dexia maar alle ruimte.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Gast

Geef Dexia maar alle ruimte.

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben door een client op deze site gewezen om meer inzicht te krijgen in zijn/jullie zaak en ben zeer geschokt.
Jullie rollen als dronken mannen over elkaar heen en vormen en club ruziende kinderen.
Het is voor Dexia een genot om te kunnen zien hoe onverstandig jullie hier met elkaar omgegaan.
In plaats van een goed en informatief forum te zijn dat elkaar steund en helpt zie ik een groep mensen die elkaar steed weer in de haren zit.
Als ik jurist voor Dexia was en zag hoe hier tewerk gegaan word dan won ik iedere zaak van jullie.
Jullie moeten elkaars ideeën eerst eens goed doorlezen en proberen te begrijpen wat een ander bedoeld, ieder idee kan een stap in de goede richting zijn.
Je moet proberen het goede uit ideeën te halen en dat te gebruiken, zo blijven mensen ideeën geven voor jullie denktank, door mensen te kwetsen verlies je mensen en hun ideeën.
Ik kan met dit forum niets beginnen, jullie halen elkaar al onderuit voor dat Dexia dat heeft gedaan en dat is niet slim.

Net als in het recht is hoor en wederhoor heel belangrijk om een goed en onderbouwd oordeel te kunnen geven.
Mijn advies aan jullie is dan ook, heb meer respect voor elkaar en vorm een groep die allen de zelfde kant in kijkt en met een mond spreekt.
Maak van deze groep een echt goed geinfomeerd team en vecht dan samen tegen Deixa in plaats van tegen elkaar.

Mijn bijdragen aan dit forum is eenmalig en ik wens jullie veel sterkte en wijsheid.
Word een team en je kunt het van Dexia winnen.

met vriendelijke groet Mr. JW van Sloten.

Winnie

Re: Geef Dexia maar alle ruimte.

Ongelezen bericht door Winnie »

Voor een advokaat maakt u wel veel taalfouten :lol: Maar het is goed bedoelt 8)

Gast

Re: Geef Dexia maar alle ruimte.

Ongelezen bericht door Gast »

Dit bedoel ik dus, eerst lezen en begrijpen en niet zeuren oven de vorm.
Dit is jullie grootste probleem, leer te begrijpen wat een ander wil zeggen en geef dan pas een oordeel.
Met los zand kun je geen zandkasteel bouwen, daar moet je wat water voor bij de wijn(zand) durven doen.

m.de w2

Re: Geef Dexia maar alle ruimte.

Ongelezen bericht door m.de w2 »

Dat bedoel ik nu he,Taalfouten daar wordt weer op gewezen.
Als u nu met iets belangrijkers op dit forum komt dan heeft ieder er iets aan!!!!!!(winnie)

Of ben je zelf te DOM om iets goeds te verzinnen.???
:shock: Ben je zelf zo slim om alles goed te doen,vertel nu dan eens help ons uit dit spelletje met die hufters van DEXIA,wijsneus!!!
:?

HELP ELKAAR STEUN IEDER :wink:

(natuurlijk barst er weer een wolk van gezeik los op dit forum,maar dat zijn we gewent)..........oeps een taal fout

Gast

Re: Geef Dexia maar alle ruimte.

Ongelezen bericht door Gast »

Het zijn allemaal rare woorden. Pak het woordenboek er eens bij.

elisabeth

Re: Geef Dexia maar alle ruimte.

Ongelezen bericht door elisabeth »

Precies de spijker op zijn kop, meneer van Slooten.
Bedankt voor uw bijdrage. Aan de reacties te merken wordt de waarheid van uw verhaal niet herkend.
De enige weg is een belangengroep met visie. Met elkaar in contact treden om de visie helder en eenvoudig (bewust) te krijgen, is heel iets anders dan wat er hier op het forum gebeurt. Zo blijft de versplintering en ondermijning de hoofdrol spelen.
Er is een gesloten front nodig. Want het is heel belangrijk dat er iets gaat gebeuren in Nederland op het gebied van de normen en waarden.
Via deze catastrofe zit er een mogelijkheid in, om woorden in daden om te zetten.
Als wij, als gedupeerden, net als Dexia, ook blijven ook hangen in de schuldvraag, wordt het van kwaad tot erger, zoals we kunnen zien. En steeds ingewikkelder. Tijd en geldverlies. Met al die rechtzaken die nu weer op stapel staan. Met al die verschillende rechters.
Heb e-mail aan Zalm en Agnes Kant gestuurd met een heel simpel voorstel. Ben benieuwd.

Jonnie

Re: Geef Dexia maar alle ruimte.

Ongelezen bericht door Jonnie »

Wat waren dat voor voorstellen ? Kan ik ook mailtjes sturen.

Jon

Dick

Re: Geef Dexia maar alle ruimte.

Ongelezen bericht door Dick »

Als ik voor Dexia werkte ging ik hier ook lekker zitten stoken.
Zo te zien en te lezen lukt dit wel aardig.
Elkaars vlooien afvangen lukt kennelijk beter dan samen Dexia aanpakken. Van Sloten je hebt dus gelijk !!!!

Gast

Re: Geef Dexia maar alle ruimte.

Ongelezen bericht door Gast »

Van Slooten heeft altijd gelijk.

B Suikerbuik
Berichten: 55
Lid geworden op: 01 aug 2003 20:55

Re: Geef Dexia maar alle ruimte.

Ongelezen bericht door B Suikerbuik »

Ik heb het stukje van Mr van Sloten gelezen en kan hem alleen maar gelijk geven,dus.
Wie heeft er zin om op dit forum een echte vraagbaak op te zetten?
Wie wil er een club mee opzetten waarmee we een blok kunnen gaan vormen.
Wie heeft zin om aktief met dit probleem aan de gang tegaan?
Het is echt 1 minuut voor twaalf en we moeten dus als een gek aan het werk, of gaan we verder met een club die er al is en jullie hulp goed kan gebruiken.
Ik denk dat de steek en prik akties van payback al heel veel voor jullie heeft gedaan.
De interne problemen moeten wel opgelost worden maar het is een lastige wesp die maar om het hoofd van Dexia blijft vliegen, en de bank gekmaakt.
Zaterdag is er een vergadering van Payback in Woerden en als er mensen zijn die echt aktief iets willen doen en geloven in samenwerking dan ligt er een open kans om krachten te bundelen toe een grote macht.
We moeten eens meer met elkaar praten in de zin van "samen sterk" i.p.v. hoe hak ik de ander zijn kop er af.
Wat Mr Van Sloten goed heeft gezien is dat we allemaal alleen zijn en geen groep zijn die met een mond spreekt en een belang voorop steld.
Dat gaat ons allemaal echt opbreken omdat Dexia al die losse personen zonder probleem afmaakt maar een goed en sterk team versla je niet zomaar.
Dus zet die trots eens aan de kant en werk eens samen aan ons doel
"WE WILLEN ONS RECHT HOUDEN EN ONS GELD TERUG"
Alle neuzen moeten naar een kant en we moeten allemaal vechten voor wat we waard zijn, en dat het liefst samen.

mvg Berty Suikerbuik

D.Scheurwater

Re: Geef Dexia maar alle ruimte.

Ongelezen bericht door D.Scheurwater »

En Gij geleuft in Spreukjes Suikerbuik oplichters zijn het. Het geld van de leden achterover drukken.

Succes met je gezwam.

B Suikerbuik
Berichten: 55
Lid geworden op: 01 aug 2003 20:55

Re: Geef Dexia maar alle ruimte.

Ongelezen bericht door B Suikerbuik »

We krijge we nauw wir Scheurwatter, wa ga du nou doen?
Op zun broabands is wel leutig nor da kan du rest nie leasen.
Mor un groepke meese gelijk zo in de **** zette is nie leutig.

Alle meesen die iets vur un ander doen motte meer respect vur hebbe, afzeike kandu altij nog, maor wa doe du gij eigelijk vur dees groepke meesen?
Ik denk gin flikker, allean mee stront goaien da kandu, dus hou doe bakkus.

Joske Suikerbuikske.

Meisje
Berichten: 96
Lid geworden op: 03 jul 2003 13:17

Re: Geef Dexia maar alle ruimte.

Ongelezen bericht door Meisje »

Waarom gaat u nu verder in het Fries :?:

John H
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 aug 2003 23:50

Re: Geef Dexia maar alle ruimte.

Ongelezen bericht door John H »

blond zeker meisje?

Patrick
Berichten: 87
Lid geworden op: 31 jul 2003 21:47

Re: Geef Dexia maar alle ruimte.

Ongelezen bericht door Patrick »

Jee, wat is iedereen gemakkelijk te bepraten zeg.

Meneer Van Sloten bedoelt het misschien goed, maar hij zit er grondig naast als hij met een blik op het forum kan zien dat er niks mee aan te vangen is!

Stel dat slechts 1 op de 100 artikelen hier de moeite waard is. Met 9300 topics en laten we aannemen 5 artikelen per topic zijn er dan nog altijd minstens 465 interessante en nuttige berichten te vinden! Al wat nodig is, is een beetje kanaliseren en klaar is Kees. Een schat aan waardevolle informatie. Zonder dit forum had ik nu geen anti-Dexia strategie gehad.

Ja, we rollen over elkaar heen, ja, we zijn kleine kinderen en ja, onze neuzen staan allemaal een eigen kant op. Zo werken openbare forums en mensen nu eenmaal. Stap daar overheen en voeg zelf wat nuttigs toe als je daar de behoefte aan hebt!

Groeten,

Patrick

mieke
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 aug 2003 11:21

Re: Geef Dexia maar alle ruimte.

Ongelezen bericht door mieke »

Ten dele vind ik dat van Sloten gelijk heeft. Ik volg het forum al een tijdje maar reageer nu pas. Wat ik lastig vind dat je je door heel veel topics moet door worstelen en daar dan wat uit moet halen. Ik mis wat structuur, maar misschien komt dat doordat ik wanhopig op zoek ben naar het beste advies. Wel of niet betalen. Helemaal nu ik afgelopen zaterdag een brief van GGn heb ontvangen.

Mieke

Gesloten