Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Dirk-1
Berichten: 101
Lid geworden op: 05 okt 2003 11:48

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door Dirk-1 »

Justice man 007,

Je begon je topic wel goed.
Allereerst zet je aanbieding tussen aanhalingtekens.
Dus aanbieding ?????

en dan dit:
1) u neemt een advocaat in de arm en start een dagvaarding.
2) U onderneemt niks (en betaald niet meer); u krijgt na diverse aanmaningen een dagvaarding van Dexia. (zonder advocaat is het een utopie om te winnen)
3) U betaald de restschuld en verdere verschuldigde maandtermijnen en u neemt (wellicht onnodig) uw verlies.
Ook geheel juist. Meer kun je niet doen !

(Uitgebreide) brieven schrijven heeft geen enkele zin
Dubio heeft dit ook ergens al aangegeven . Een kort en krachtig briefje is ruim voldoende. Je krijgt toch standaard antwoorden.
Iedereen met de beschikking over een computer en dit forum acht ik in staat om een terzake doende brief naar Dexia (of anderen) te sturen.

Gezien je vele postings de laatste tijd moet je wel haast (electronisch) huisarrest hebben. Anders heb je daar toch geen tijd voor.
Heb jij nog wel een sociaal leven ?

Sorry dat ik een beetje pissig doe, maar je zegt het zelf:

ZONDER ADVOCAAT IS HET EEN UTOPIE OM TE WINNEN !!!!

Dus de door jouw voorgestelde kleine vergoeding kan beter besteed worden aan die advocaat.

De dubbel nul stond bij James Bond voor zijn licence to kill.
Jij gebruikt ook een dubbel nul in je naam. Als je dan ook een licence to kill hebt, kun je beter je engergie richten op het om zeep helpen van Dexia en andere aandelenlease aanbieders.

Sorry maar dit moest ik ff kwijt..
Zet maar een advertentie in het Limburgs dagblad en bied daar je diensten aan. Doe dit niet op dit forum.

Gegroet............Dirk-1

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door kwast »


kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door kwast »

Hehe, hij heeft de pagina snel aangepast. Hij zal wel weg blijven vanaf nu :lol:

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door justice man 007 »

wat is er mis met af en toe een potje kaarten of poolen of gewoon wat te chatten?Iedereen heeft wel iets voor afleiding, en ik besluit dan wel eens zoals vele miljoenen Nederlanders om dan eens een spel te kaarten of eens te schaken etc.
Niks mis mee toch?
Verder verloopt eind van de maand de site dus als er bepaalde zaken niet meer opstaan dan is dat niet dat ik me ervoor schaam maar omdat ik de meerwaarde van Vip zijn niet meer hoef, speel nog maar zelden (zie voor het bewijs de rating activity)

m.v.g. justice man 007

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door Idaho »

Snel alle info weggehaald Justice boy?
Gelijk heb je hoor, want anders trapt niemand er meer in, ga nou gewoon lekker achter de meisjes aan, speel je potje kaart, chat een beetje (daar kan je trouwens al genoeg mensen in de maling nemen) en laat dit forum verder met rust jongen, geloof me, is een stuk beter.

Gert
Berichten: 48
Lid geworden op: 07 apr 2004 20:15

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door Gert »

[quote]Geplaatst op 07 Apr 2004 22:29 door Gert


--------------------------------------------------------------------------------

Dus de zaak van eegalease is niet zo eenvoudig als het lijkt !! Wel een gezellig forum overigens .
Laatst gewijzigd door Gert op 08 apr 2004 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door kwast »

Wel héééééél toevallig dat je precies op het moment dat ik je onthul als een 21-jarige snotneus zonder enige aanwijsbare juridische achtergrond, je je pagina wijzigt. 8)

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door Idaho »

Ach bij nader inzien.....blijf ook maar, van een zekere kant bekeken ben je wel komisch, beetje croosjes model, maar dan met wat meer samenhangende zinnen.
Veel plezier nog jongen en dat er maar veel mensen gebruik mogen maken van jouw adviezen..... :lol:

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door kwast »

Zit hier pas net en ben/was geen Paula. Dit is mijn eerste naam hier.

Gert
Berichten: 48
Lid geworden op: 07 apr 2004 20:15

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door Gert »

Wel toevallig dat je nog niet zo lang geleden van het bestaan van dit forum afwist.
Laatst gewijzigd door Gert op 08 apr 2004 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Zoals je kunt zien “kwast” ben ik 3 dagen geleden sinds maanden voor de eerste keer weer op de site geweest van spelpunt, heb toen het verzoek neergelegd om mijn vipnaam en site te doen verwijderen, daar ik er toch geen gebruik meer van maak.
Dat ik 21 ben ontken ik ook niet, verder valt het me alleen op dat mensen alleen maar zijn aan het zoeken om een ander “zwart” te maken of in een verkeerd daglicht te stellen.
Bij mij is hier geen enkele reden voor, daarbij kan ik wel degelijk mensen helpen, en is dit ook al meermaals inmiddels gebeurd, naar tevredenheid; of zie jij klachten over mij dat ik afspraken niet na kom??

Nee; dus hou op met die praktijken en ga net als ik wat zinnigs doen.

Dat ik momenteel zoveel tijd kan steken in het gehele “effectenlease gebeuren” is dat ik in de overgang zit van de ene naar de andere werkgever.

Op deze manier kan ik a) mensen helpen en doe ik b) nog wat nuttigs voor mezelf en de maatschappij!

Beter kan toch niet zou ik haast denken…

m.v.g. justice man 007

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door kwast »

Wel toevallig dat je nog niet zo lang geleden als, Toos van der Heuvel , ook de homepage van Captain America - en daarvoor een contactadvertentie van Jean de Zwaan op dit forum hebt onthuld.

:shock: Dit zegt me helemaal niets, vrees ik

En dat verhaal van onze kaartenlegger: het zal allemaal wel, ik houd nu eenmaal niet van lijkenpikkers en al helemaal niet van types die denken dat ze -omdat ze een wetboek schijnen te hebben- verstand hebben van juridische zaken. Ik hoop dat niemand in je kletsverhaal trapt.

Wel grappig overigens dat je nog wel zijn foto kunt zien op de eerder doorgegeven link. Er staat onder dat het zijn neefje is maar eerder op de middag was hij het zelf nog :P . Jammer dat ik geen mirror heb

bacchus

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door bacchus »

Er blijken hier op dit forum diverse potten diverse ketels te verwijten dat ze zwart zijn.
Ik onthul jou, maar niet mezelf, hoewel ik net zo erg ben of was. Dubbele moraal wordt dit genoemd. Moraalridders van het onzuiverste soort.
Flikker toch allemaal een end op en richt een reünieclubje op en laat degenen die echt wat willen opsteken dit doen!
Justice007, Ruud930, Paula, Luc, Albert, Jan_Jan, AvE, Kwast,0001 wie komen we allemaal wel niet tegen deze dagen.
De bezitters van dit forum, dat denken ze!
Lekker stel! :cry: :evil:

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door Karel »

Laten we vaststellen, bachus, dat jouw bovenstaande reactie ook alleen maar een grote scheldpartij is. Helaas heb ik (nog) niets van je gezien op dit forum wat als positief is overgekomen. Als je nou niets anders kan brengen dan bovenstaande reactie, werk je zelf mee om dit forum als volkomen nutteloos te gaan maken. Er zijn al héél wat mensen om deze redenen afgehaakt en daar zaten hele goeie bij. Je laatste bijdrage is ook iets van de "pot en de ketel".

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door kwast »

Bachus, dan ga je toch lekker een brief laten schrijven door 007 en betaal je daar geld voor. Het leek me wel handig mensen hiervoor te behoeden en daarom heb ik me vandaag geregistreerd.

bacchus

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door bacchus »

Het doet me een groot genoegen te zien hoe sommig zich aangesproken voelen en me bevestigen in mijn mening.
Zoek het maar lekker uit met jullie kruistocht en egobevrediging. :evil:

Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door Gast4 »

Bacchus alvorens je ons verlaat kijk eens op het onderstaande misschien is het nog niet te laat voor je.


http://www.bacchusgamma.org/

bacchus

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door bacchus »

Gezondheid gaat voor alles :idea: :shock: :!:

Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door Gast4 »

Dat is zo Bacchus daarom verwijs ik je ook door!! Misschien dat je dan weer tot je zelf komt. En het beste hoor met je. :shock: :shock:
Laatst gewijzigd door Gast4 op 08 apr 2004 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door Karel »

D'r wordt me toch een hoop onzin op dit forum verkondigd, een chatbox is daar niets bij!

Gesloten