LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Moeten deze wel betalen?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

Mensen die wisten waar ze mee bezig waren, of dat hadden moeten weten, moeten wel betalen

Ja
7
54%
Nee
6
46%
 
Totaal aantal stemmen: 13

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Moeten deze wel betalen?

Ongelezen bericht door Dubio »

Moeten mensen die wel wisten waar ze mee bezig waren, het speculeren met geleend geld waarbij je , bij daling van de beurs een restschuld over kan houden, WEL betalen?
En de adviseurs die zeiden: u kunt hooguit uw inleg kwijtraken, of zelfs zeiden dat die ook niet verloren kon gaan. En die vaak ook zelf meerdere contracten hadden lopen: moeten zij wel betalen?

zoex
Berichten: 407
Lid geworden op: 18 nov 2003 08:37

Re: Moeten deze wel betalen?

Ongelezen bericht door zoex »

Stop nu eens met die stomme polls

:twisted:

john.elsewhere
Berichten: 52
Lid geworden op: 29 jan 2004 12:59

Re: Moeten deze wel betalen?

Ongelezen bericht door john.elsewhere »

Inderdaad stoppen met die idiote polls. Daar schiet je geen donder mee op! En ook dat domme gechat moet eens ophouden. Laten we het zakelijk en to-the-point houden!!!

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Moeten deze wel betalen?

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Dubio haalt hier wel iets aan waarover tussen hem en "het forum" een groot meningsverschil bestaat.

Dubio: Jullie konden alles over de risico's etc. weten, dus niet zeuren,
gewoon BETALEN.

500.000 anderen : Dat je bij aandelen kopen kon verliezen wisten we
wel, maar de adviseurs hebben ons ervan
overtuigd dat je bij aandelen leasen geen enkel
risico liep, dus betalen we NIET.

Wil Dubio met deze poll uitlokken dat wij allemaal reageren dat we door Dexia ten onrechte worden gedwongen de restschuld te betalen zodat hij ons dan weer "de les" kan lezen ??????????????????

Aangezien er geen nieuwe feiten/ontwikkelingen zijn reageer ik niet op dit oude probleem.

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Moeten deze wel betalen?

Ongelezen bericht door Karel »

Breng dat Dubio maar eens aan het verstand! !

Daarbij komt nog als mensen werkelijk bewust met geleend geld een gokje waagde op de aandelenmarkt, men zeker niet de "gruwel" producten van Legio/dexia hebben aangeschaft en wel om de redenen dat men een veel te hoge rente betaalde en ook omdat niets bij deze producten te beïnvloeden was. Mensen die enigzins iets wisten van aandelen hebben altijd geageerd tegen deze producten en gewezen op de grote risico's en de weinig effectieve winstkansen. Met andere woorden, alle mensen die een product van dit soort kaliber in hun maag gesplist hebben gekregen, waren allemaal volslagen leken op het gebied van beleggen.
Deze poll van Dubio was dus wederom één van zijn vele nietszeggende bijdrage op dit forum! ! !

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Moeten deze wel betalen?

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Gossie Dubio; je maakt je niet beroemd met deze poll :P

misschien kun je ze beter aan de enige echte poll MAN overlaten :oops:
maar uit respect heb ik wel gestemd;

adviseurs/ verkopers die wisten wat ze verkochten en zelf ook bewust zijn ingestapt door contracten aan te gaan moeten wel betalen....
deze wilde toch e.e.a. bewust??!

m.v.g.

justice man 007

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Moeten deze wel betalen?

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Dubio suggereert dat ook er adviseurs zijn die contracten voor zichzelf hebben afgesloten.
Is dat zo ?
Ik denk dat hij dat verzint om aan te geven dat er met de contracten niets mis was.
Als hij wel gelijk heeft toont dat alleen maar aan hoe ondeskundig de adviseurs waren, ondeskundig op aandelengebied, wel deskundig in verkooptrucks.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Moeten deze wel betalen?

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste Oom Dagobert,

ik denk dat Dubio het nu wel correct/ bij het goede eind heeft, ik ben van mening dat meer dan 50% van de ex- adviseurs ook contracten heeft afgesloten; sommige wisten het niet wat ze zelf afsloten en adviseerde maar denk dat ongeveer 80% wel degelijk wist wat ze zelf aflsoten en adviseerde, maar ik denk dat ook deze ex- adviseurs proberen hun geld terug te krijgen; hoe oneerlijk dat ook zou zijn; ik denk ook dat hun zoiets hebben van: nooit geschoten is altijd mis!

m.v.g.

justice man 007

André_Jansen
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 feb 2004 22:10

Re: Moeten deze wel betalen?

Ongelezen bericht door André_Jansen »

Nu begrijp ik heb wat ze bij DEXIA met zorgplicht bedoelen, als hun eigen adviseurs zelf niet eens weten wat ze afsluiten.

Wat kun je dan van de gewone man verwachten???

Die is toch een volledige leek op dit vlak.

André_Jansen

Gesloten