LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarom Legiolease aanklagen?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door Gast4 »

Rudy ik was al eerder op het forum aanwezig dan jij. Daarom ken ik je en het siert je niet dat je mensen dood wenst en erg hatelijk bent. Je was er een hele tijd niet mijn wens is, hou het zo.

docent
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 mei 2004 01:55

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door docent »

Ik heb een brandende vraag: het is me opgevallen dat dubio zich niet meer laat horen. Na een (oppervlakkige, het zijn er maar liefts 512; allemaal negatief?) controle van zijn postings is het me opgevallen dat deze allemaal binnen kantoortijden plaats hebben gevonden, of net erna. Kan ik hieruit de conclusie trekken dat hij werkt voor Dexia?????

Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door Gast4 »

Ja en nee :oops:

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Ja dat is zo.
Blijkt a) overduidelijk uit zijn berichten en b) is bevestigd worden door zijn collega leida.
Volgens haar werken ze beide op de afdeling algemene zaken.
Had beter kunnen heten: algemene afwijzingen. :oops:

m.v.g. justice man

Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door Gast4 »

Wie is wie op zo'n forum is in deze fase niet meer belangrijk. Mensen die gedagvaard zijn laten het achterste van hun tong niet zien ik ook niet :D :shock:

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door Willems »

Gast 4,
Dat ik mensen de dood toewens, zoals jij beweert, en zelfs méér dan dat, is in overeenstemming met datgene wat zijzelf mij aanwrijft. Ik doe geen stap terug en betaal met gelijke munt, wat het gevolg ook mag zijn.
Ik ken je niet en wens je ook niet te kennen, dat jij hier op dit forum vóór mij was betwijfel ik ten zeerste, Antionette zal het wel weten.
Laat ik het zeer duidelijk stellen:indien jij wie je ook mag wezen, mij niet voor de voeten loopt, zal je geen last met mij hebben op geen enkel niveau, echter laat het duidelijk zijn indien anders dan zal je moeten leven of de pijp uit met felle tegenreacties. ok?

Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door Gast4 »

Willems ik hoop dat de zaligheid jou mag vergeven.

vandalen

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door vandalen »

Me toch weer vergist in Willems. Daar gaat hij weer. Jammer Willems. U haalt uzelf zo omlaag!
Lang of niet lang op dit forum maakt niet uit Willems. Fatsoen heb je of dat heb je niet. U lijkt me niet zo piepjong. Het valt u dus ook niet meer te leren.
Groeten
Theo van Dalen

hel en verdoemenis als je het niet met u eens bent?
indien jij wie je ook mag wezen, mij niet voor de voeten loopt, zal je geen last met mij hebben op geen enkel niveau, echter laat het duidelijk zijn indien anders dan zal je moeten leven of de pijp uit met felle tegenreacties
Laatst gewijzigd door vandalen op 26 mei 2004 23:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door Willems »

Beste Justiceman,
Wat ik kan doen is, de rechter in kennis stellen van de studie met bijbehorende enthourage. Zij zullen ook hun weet weten, echter zoals ik eerder betoog, het gaat dikwijls niet om de waarheid maar om de macht. En als gedupeerde is er niet veel te verwachten, wat niet wegneemt dat deze gegevens staan als een paal boven water!
Laatst gewijzigd door Willems op 26 mei 2004 23:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door Gast4 »

Willems welk academisch niveau heb je bereikt. In mijn ogen iets van de Police Academy deel 4.

falco
Berichten: 111
Lid geworden op: 11 mei 2004 22:58

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door falco »

Dan viel er tenminste nog wat te lachen gast4 :roll: :cry: Als je daar van houdt tenminste, ik had het na P.A. 1 al gezien.

Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door Gast4 »

Ik ook alleen meneer Willems niet vandaar :D

Math
Berichten: 325
Lid geworden op: 19 jul 2003 13:08

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door Math »

Komt ene Nickels ook even zijn zegje doen na twee jaar forum. Man je weet niet wat we allemaal meegemaakt hebben in onze families en dan ons beschuldigen dat we dollartekens zagen. Net of ik al mijn kinderen bewust in de schulden wilde zetten. Je weet echt niet wat de meesten van ons meemaken.

falco
Berichten: 111
Lid geworden op: 11 mei 2004 22:58

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door falco »

Math, dat soort figuren denkt de wijsheid in pacht te hebben. Maar hebben dat niet! "Kijk eens hoe intelligent ik ben, maar wat een gebrek aan emotionele intelligentie ik heb". Zo moet je dat zien.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door Willems »

Vandalen en Gast 4,
Mijn academische niveau gaan jullie geen moer aan. Kennelijk begrijpen wij elkander niet goed.
Nogmaals en dit voor de laatste maal: Dit forum is geen heilig land van goed fatsoen en zaligheid noch het bewaren van het decorum. Dit forum is een arena vol criminelen, dieven, bedriegers en oplichters. Mag het jullie niet zinnen blijf dan weg hier gaat het hard tegen hard.
Verleden week had ik lieft vier virussen moeten wegwerken. Ik zou zeggen met de beste bedoelingen: zoek een kerk of een kapel en gaat languit rusten voor het altaar en ontwijk dit helse forum.

falco
Berichten: 111
Lid geworden op: 11 mei 2004 22:58

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door falco »

Nog zo een Math!

vandalen

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door vandalen »

Willems
Fatsoen beperkt zich niet tot een forum. Ik ga u niet uitleggen wat het is. Onbegonnen werk. Die virussen is vervelend en getuigt ook niet van fatsoen van de maken.
Groeten
Theo van Dalen

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door Willems »

Vandalen,
Jouw morele inzet overtuigt geenszins. Je kan en hoeft niets uit te leggen en zeker niet wat betreft goed fatsoen. Mensen met fatsoen blijven niet door mekkeren tot in den treure toe. Bespaar dit forum en jezelf verzieking en probeer te begrijpen dat dit forum geen pretpark is maar ernstige zaak!!!

Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door Gast4 »

Willems ga eens naar een dierenarts of een tovenaar misschien begrijpen die je.

Het is wartaal beste man wat je bralt.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Rudy Willems, waar ben je mee bezig (ook de anderen trouwens)?
Het is de bedoeling dat men elkaar in zijn waarde laat. Je mening zeggen? Oké! Je hoeft het er niet altijd mee eens te zijn, dat mag je ook zeggen, maar doe dat op een "normale" manier.

Gesloten