LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AAA Security

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
R.F.M. Lucker

AAA Security

Ongelezen bericht door R.F.M. Lucker »

Wie heeft er problemen met deze firma wij zijn op dit moment in een rechtzaak met deze firma omdat ze gewoon willen dat ik voor iets betaal wat niet is geleverd deze zaak loopt nu al meer dan een jaar en er zijn intussen al 3 deurwaarders op stukgelopen omdat er maar geen duidelijkheid kan worden verkregen over wat wel en wat niet zou moet worden geleverd worden door deze firma

ik hoop op reacties over AAA security en over hoe deze mensen werken

n jogems

Re: AAA Security

Ongelezen bericht door n jogems »

Het is ongelofelijk ze blijven mensen dit soort onzin aanbieden ook deze week nog bij ons in de buurt in Amsterdam.
Het wordt tijd dat dergelijke bedrijven als All repair etc etc nu eens geen personeel meer konden krijgen welke gek wil daar nu nog werken
Word het niet eens tijd om een zwarte lijst op internet te plaatsen waar bedrijven alc aaa security etc etc op thuis horen.Wie helpt mij daar mee?
Kan iemand mij zeggen of dat wel kan en mag een pagina als zoiets van www.slechtbedrijf.nl

BlackICE

Re: AAA Security

Ongelezen bericht door BlackICE »

that list already exists

check http://www.zwartboek.net my friend

Dennis

Re: AAA Security

Ongelezen bericht door Dennis »

Ik snap iets niet, moet de gemeente niet toestemming geven voor huis-aan-huis verkoop? (dat moet wel voor collectes etc.) Waarom geven gemeentes dan vergunningen aan deze bedrijven? Zo moeilijk kan het toch niet zijn om even wat meer informatie op te zoeken over een bepaald bedrijf?

G. Algera

Re: AAA Security

Ongelezen bericht door G. Algera »

Wij zijn niet ingegaan op de "aanbieding" van AAA Security. Achteraf goed, blijkt nu we info opzoeken op internet. Het enige waar ik van baal is dat ze 2 uur van mijn kostbare vrije tijd hebben opgeslokt (zowat de hele zaterdagochtend). Zoek eerst op internet, voordat je wat accepteerd!

Marco

Re: AAA Security

Ongelezen bericht door Marco »

Ik ben net benaderd door een 2-tal mensen van C.E.T. security en/of Protection One.
Of ze gebruiken een zeer misleidende agresieve verkooptechniek of er zit iets niet in de haak met dit bedrijf. Heeft iemand hier al meer van gehoord?
Ze willen zogenaamd "investeren" en een duur beveiligingssysteem hier ophangen en het enige dat hier tegenover staat is dat wij actief aan mond-op-mond reclame doen ... na een uur gelul blijkt dat er wel 10% van het systeem (€ 387) aanbetaald moet worden en er 48 maanden €135 moet worden betaald :(
Wat een verspilling van mn tijd ze denken dat ik achterlijk ben ofzo.

V. Leer

Re: AAA Security

Ongelezen bericht door V. Leer »

http://beveiliging.cjb.net/ hier trof ik meer informatie aan over AAA en andere namen van dit bedrijf

r.m.l van der vleuten

Re: AAA Security

Ongelezen bericht door r.m.l van der vleuten »

wij hebben ook ons zelf bij de neus laten nemen door aaa security en weeten nu niet hoe verder als iemand ons kan helpen of nog wat tips heeft horen wij het graag

r.m.l van der vleuten

Re: AAA Security

Ongelezen bericht door r.m.l van der vleuten »

ook wij hebben met aaa_security temaaken gehad aleen
zijn wij er wel in getuind wie weet wat wij kunnen
doen tegen dit soort praktijken alle hulp is welkom
bij voorbaat dank

e. jonker

Re: AAA Security

Ongelezen bericht door e. jonker »

AAA security is nu actief in Hoorn en omgeving.Ze hebben mij telefonisch benaderd en me laten overhalen voor een afspraak ,maar ik vertrouwde het niet en ging even rondneuzen.Dus terecht wees gewaarschuwd.

Lanzo van Slooten

Re: AAA Security

Ongelezen bericht door Lanzo van Slooten »

AAA-security zijn nu ook in Baarn aan de gang.

Boycotten die handel.

erik

Re: AAA Security

Ongelezen bericht door erik »

Wat is er nou mis met het bedrijf ?
Ze benaderden mij (in Den Bosch) ook voor een afspraak.

Dat ze zeggen dat het gratis is en daarmee binnenkomen?
Of is er iets mis met de mensen die er vervolgens wel iets voor gaan betalen? Je bent er toch zelf bij?

Erik

Re: AAA Security

Ongelezen bericht door Erik »

Sorry, ik heb mijn vorige artikel verkeerd geschreven, ik werk namelijk voor AAA Den Bosch en dus is de juiste weergave als volgt:

Wat is er nou mis met het bedrijf ?
We benaderden de mensen (in Den Bosch) ook voor een afspraak.

Dat we zeggen dat het gratis is en daarmee binnenkomen is een bekende oplichterstruc.
Of is er iets mis met de arme mensen die vervolgens opgelicht worden? Wij zijn er toch zelf bij en lachen ons naderhand kapot!

Tako

Re: AAA Security

Ongelezen bericht door Tako »

ADT is maar met een ding bezig en dat is op korte termijn met leugens beveiliging te verkopen.
Ik ben zelf opzoek gegaan naar alternatieven en ben bij goedgeregeld uitgekomen (onderdeel van Nuon).
Ik heb op MIJN verzoek een monteur uitgenodigd en ben zeer tevreden, gewoon een vrijblijvens advies en geen opdringeringe verkopers met gladde praatjes.
Daarnaast was het verschil tussen hen en ADT echt enorm, ik moest dan wel in één keer betalen, maar ja betalen in termijnen kost natuurlijk altijd veel meer geld
Bij ADT krijg je helemaal niks voor niets!!! je betaal gewoon per maand een deel van je systeem terug!

Ondanks alle negatieve berichten ben ik heel tevreden over Nuon (Goedgeregeld) www.goedgeregeld.nl

Ik heb liever duidelijkheid en betaal in 1 keer, dan gewoon "bezeikt worden" achter m'n rug om.
Geen verrassing dat ik onlangs hoorde dat et heel slecht gaat met ADT. Logisch lijkt me toch....

iemand uit dordrecht

Re: AAA Security

Ongelezen bericht door iemand uit dordrecht »

begin dit jaar zat ik bij mijn vriendin op visite,ze zei tegen mij dat er iemand langs zou komen om te praten over alarminstalaties,ze waren eerder die dag bij iedereen langs geweest in die buurt en ze zouden een paar setjes weg geven,die kon je winnen werd er gezegt. dus ik zat samen met mijn vriendin te luisteren,we moesten een paar vragen beantwoorden,ik kon dus ook meedoen,ik geloof dat hij een paar uur binnen heeft gezeten. de voorwaarde was dat je aan mond op mond reclame moest doen,dus je moest een paar mensen opgeven en die zouden dan gebeld worden en gevraagt worden wat ik er over had verteld. mijn vriendin en ik wonnen allebei zo'n alarminstalatie,we moesten wat papieren invullen,er werden allerlei gegevens gevraagt en wew moesten onze handtekening zetten,met mijn stomme kop heb ik dat nog gedaan ook want toen ze net de deur uit waren rook ik al onraad,mijn vriendin las de papieren nog eens en bleek dat ze wat hadden veranderd in het contract,namelijk dat er een veel hoger salaris van mijn vriendin in stond dan ze werkelijk verdiende,die jongens hadden zulke gladde praatjes dat we er allebei in zijn gestonken. ik zat de volgende dag bij mijn ouders en vertelde het verhaal dat ik een alarminstalatie had gewonnen en de nek haren van mijn moeder gingen gelijk over eind staan,toen ging ik pas echt inzien wat ik had gedaan,wat ik namelijk niet had gelezen was dat je er gelijk voor 3 jaar aan vast zat en dat je 60 euro per maand moest betalen aan de meld kamer,ik heb mijn verhaal ook nog ergens anders op internet gezet en er waren mensen die het verhaal kenden en gelijk zeiden dat het oplichters waren,wettelijk kon ik binnen 8 dagen opzeggen en ben gelijk die brief gaan schrijven,die hebben mijn vader en moeder samen met mijn vriendin persoonlijk in capelle aan de ijssel afgegeven ik heb een bevestiging gehad dat het was opgezegt,dus gelukkig met een sisser afgelopen.. hoe kon ik zo stom zijn zeg.....

e.l. van dijk

Re: AAA Security

Ongelezen bericht door e.l. van dijk »

mensen, jullie weten toch wel beter dat niets gratis is in het leven?... en dat je altijd de opdrachtbevestiging en de punten door moet lezen voordat je je handtekening zet. of je nou een alarmsysteem koopt of een mobiele telefoon die ook gratis wordt aangeboden, het kost je altijd geld!

youssef

Re: AAA Security

Ongelezen bericht door youssef »

Voor iedereen die is opgelicht door personeel van AAA-security wil ik namens hun mijn oprechte excuses aanbieden omdat wat ik uit jullie ervaringen lees weet dat dat de ratten zijn geweest die het bedrijf helaas heeft aangenomen.Deze mensen kan ik U verzekeren zijn allen inmiddeels weg omdat ze alleen maar grove leugens vertellen.Ik kan dit weten omdat ik voor AAA-security regio almere werk en nog nooit een klacht heb gehoord over ons bedrijf.Bovendien wil ik ook benadrukken dat als iemand je een viertal contracten voorlegd dat je die toch niet gaat tekenen zonder te lezen , ja toch?En om gelijk even te reageren op de mensen die het bedrijf willen boycotten:Ze zetten toch geen pistool op je slaap om binnen te komen toch?Nodig ze dan gewoon niet uit en ga niet een compleet bedrijf zwart maken omdat er een paar rotte appels tussen zitten.Als je bij de AH een keer slecht bent geholpen wil toch niet zeggen dat alle medewerkers rotte vis zijn of zie ik dar verkeerd.Als er iemand nog wat te melden heeft hoor ik het graag.

simone

Re: AAA Security

Ongelezen bericht door simone »

Vorige week zag een leuke vacature staan in de Gelders Dagblad. Hier in werd gevraagd voor een vertegenwoordiger maar er werd niet bij gezegd over welk bedrijf het ging. Ik bellen en werd iets duidelijker dat het om beveiligings systemen ging. Hij vroeg aan mij of ik op gesprek wou komen. Ja tuurlijk van een gesprek wordt je nooit dommer. Maar daar aangekomen bleek het dus om triple A te gaan. Hij heeft de hele werking laten zien en hoe je snel geld kon verdienen. Maar aangezien ik niet dom ben, ben ik niet in zijn mooie klets praatjes getrapt. Ze kletsen zo mooi dat je zo aan het werk wil. Dus mensen pas op als je daar terecht komt laat je niet ompraten.
Dit was trouwens in Apeldoorn.

Peter Kessen

Re: AAA Security

Ongelezen bericht door Peter Kessen »

Het is vandaag 04-03-2003 en ja hoor gisteren waren ze aan de deur met de enquete en vandaag werden we gebeld en werd ons verteld dat we een installatie ter waarde van €1600,- gewonnen hadden..

U bent gewaarschuwd dus.

Ans

Re: AAA Security

Ongelezen bericht door Ans »

Ook zo'n schatje aan de deur gehad van aaa security, en natuurlijk trappen wij daarin. Al veel inbraken gehad in onze buurt, dus wat doe je. Je "wint"een systeem!!!!!!
Maar goed dat er Tros-radar is die je attent maakt op deze praktijken. We hebben nog binnen 8 dagen een aangetekende brief gestuurd, en nu maar hopen dat het goed komt.
Nou Tros Radar jullie verdienen de warme douche.
Ans

Gesloten