LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Exakta probleem

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
burgt190
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2006 09:49

Exakta probleem

Ongelezen bericht door burgt190 »

Ik heb ook hele fijne ervaringen met Exakta. 3 jaar terug is er een dakkapel geplaatst zonder problemen. Anderhalf jaar terug is er boven een nieuw kozijn geplaatst met de nodige problemen. Hij paste totaal niet en hebben hem er maar tussen geduwd. Schots en scheef. Afwerking naar de buren leek ook nergens op. Na een x aantal keer bellen kwam er eindelijk iemand kijken en die zei dat er een verkeerd kozijn in zat. Enkele maanden daarna zouden we een nieuw kozijn krijgen. Op een dag stond er een montageploeg voor de deur maar het nieuwe kozijn was nog niet klaar. Dag er op is deze geplaatst. Tussendoor is er ook nog een schilder geweest om buitenboel te schilderen die ze bij de eerste keer hadden beschadigd. Dit werd ook maar afgeraffeld. Ook moest ik aan een nieuwe verwarming omdat bij het eerste kozijn deze er niet meer onder paste. Na plaatsing van het laatste kozijn hebben ze ook een nieuw rabatdeel aan buitenzijde geplaatst. Hele voorkant moest opnieuw geschilderd worden, maar helemaal niets na weer een tiental keer bellen. In december met die sneeuwbui ontzettende lekkage gehad bij het nieuwe kozijn. Gebeld en een paar dagen erna is er een aantal mensen geweest en die hebben lekwatergaatjes gemaakt in kozijn. Maar ja ik had waterschade aan gevel en plafond van benedenverdieping en laminaat wat omhoog komt. Hierover weer gebeld. Maar werd steeds weer van kastje naar de muur gestuurd. Bij laatste keer bellen hebben we het nummer van hun verzekeringsagent gekregen. Toen we die belden hoorden we dat Exakta Failliet was. Dus wat moeten we nu. Exakta is zwaar vervelend. Ik bedank ze en vooral Directeur J.Wijnands en adviseur Gert Jan den Uil en alle andere mensen van Exakta voor de puin hoop die ik nu heb. Ik betaal nu al anderhalf jaar voor een kozijn wat niet goed is en de kosten van vrijnemen en bellen en schilderen etc. kan ik dus op mijn buik schrijven. Maar ja Exakta zal wel weer onder een andere naam verder gaan. Mensen bedankt voor de armoede waar wij nu mee zitten. Zo zit het Nederlandse systeem schijnbaar in elkaar. Wie kan ons helpen uit deze ****.

Groeten Marco

FlipKaneel
Berichten: 276
Lid geworden op: 24 sep 2005 23:47

Re: Exakta probleem

Ongelezen bericht door FlipKaneel »

Je zou eens met andere gedupeerden de bestuurders/commissarissen van Exakta persoonlijk aansprakelijk moeten stellen wegens wanbeleid oid. Een beetje advocaat moet daar geen moeite mee hebben wat i zo hier en daar hoor.

rira
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jul 2005 11:32

Re: Exakta probleem

Ongelezen bericht door rira »

Ook ik heb met Exakta en XXXX te maken gehad :evil: ! Deze XXXX heeft de sterren van de hemel zitten liegen om mij ervan te overtuigen dat ik gebonden was aan een overeenkomst die ik had geannuleerd. Daarna kreeg ik te maken met YYYY die mij er toe wilde dwingen om een "schade" van 5.000,- Euro te vergoeden. De correspodentie wemelde van de taalfouten en ik wist niet wat ik hoorde toen ik er achter kwam dat hij een directielid is/was. Ik heb het op een proces aan laten komen en dat heb ik met vlag en wimpel gewonnen :D . Hun advocaat sloeg echt alles en was ronduit brutaal :twisted: . Het zou me niets verbazen als ze nu weer een smerig spelletje spelen, over de ruggen van vele mensen die ze gedupeerd hebben. Geef vooral niet te gauw op, laat je niet om de tuin leiden, en zoek naar mogelijkheden om voor jezelf op te komen en je recht te halen!!!

Gesloten