LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Maximale breedte kozijn

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Ontevreden Klant

Maximale breedte kozijn

Ongelezen bericht door Ontevreden Klant »

Hoi,

Wij hebben 2 kunstof deuren laten leveren van ieder 1.1 meter breedt en 2.60 m hoog.

Ik ben nu bang dat de afmetingen te groot zijn, en dat de deuren kunnen doorbuigen (slechts 3 schanieren) en vanwege het enorme gewicht (dubbel glas, metalen frame) ;

In de offerte staat zwart op wit:
Onderhoud: beperkt zich tot het licht olien !

Er wordt nu al verteld dat we regelmatig (jaarlijks) het hangwerk moeten laten afstellen.

Zelfs een van hun monteurs vertelde ons dat de deuren wel errug groot waren (zijn opmerking: waarom geen schuifpui?)

Ik wil van de koopovereenkomst af omdat:
1. levertijd belachelijk lang was, en nog steeds niet afgewerkt is ;
2. Op tocht gaten tussen raam en kozijn is een stripje geplakt ! Hoezo hoog rendement ?
3. Krassen op de buitenlak ! Dit is weggewerkt met verf, maar je blijft het zien ;
4. Tocht.


Kan ik van de koop af denken jullie op basis van bovenstaande argumenten, en op basis van het feit dat het onderhoud toch meer is dan zwart op wit in de koopovereenkomst staat ?

M.vr.gr,

Ontevreden klant.

popiejopie

Re: Maximale breedte kozijn

Ongelezen bericht door popiejopie »

Ontevreden klant,

Ga de klachten eerst eens voorleggen aan de ondernemer die de werkzaamheden heeft uit gevoerd.(werkzaamheden die naar jouw mening niet goed zijn uitgevoerd, krassen, tocht en stripjes hoef je niet te accepteren)

In afwachting

popiejopie

Margareth

Re: Maximale breedte kozijn

Ongelezen bericht door Margareth »

Hoi,
Mag ik vragen om wat voor bedrijf het hier gaat,wij hebben ook al lang problemen met de leverancier, en wij hebben ondervonden dat je alleen weinig kunt bereiken, misschien allemaal samen ??

fs

Re: Maximale breedte kozijn

Ongelezen bericht door fs »

het bedrijf is in Limburg gevestigd. Heb geen zin om het bedrijf nu al in een kwaad daglicht te stellen, voordat ik met mijn advocaat met hun gesproken heb, en voordat de kwestie is afgehandeld.

Zal het zeker noemen als de zaak onbevredigend wordt afgehandeld !! Heb ook erg leuke fotos genomen, die anderen erg zullen waarschuwen.

Er zijn nog een paar issues:
In de offerte wordt gesproken over een hardstenen dorpel van 3.6 m. Ze hebben 2 dorpels geleverd en aan elkaar gekit. Volgens mij is dat contractbreuk.

Tevens komt er veel condens vorming naar binnen gedruppeld, dus kunnen wij nu geen houten vloer installeren, totdat alles verholpen is.
Dit mag dus echt niet.

Tevens zijn er kleur verschillen te zien (wit en creme) doordat er verschillende strippen zijn gebruikt.

Spijt dat we hebben van dit bedrijf !

Gesloten