LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] een stukadoor?

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
paro
Berichten: 61
Lid geworden op: 07 nov 2006 17:50

een stukadoor?

Ongelezen bericht door paro »

hallo allemaal
over 3 manden krijg ik mn appartament en wil alles glad hebben, maar waar vind ik een goede stukadoor en wat kost het wit of zwart, incl of exl? waar moet ik opletten want het schijnt dat als het niet goed wordt gedaan dan kan je schuuren krijgen of weet ik veel? graag reageer.
gr

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: een stukadoor?

Ongelezen bericht door D1RK »

1 zonder woonplaats krijg je alleen reactie's van die tever zitten.

2 met woonplaats kunnen de bouwvakkers die geld nodig hebben jou envelopje met mail adres gebruiken..

3 Scheuren, ze noemen dit zetten, en met iets duurdere materialen zal het minder scheuren...

4materiaal, beton en gasbeton overgang is scheurgevoelig, net als gips of gipsplaatwanden, dus die eerst met een elastisch middel laten bewerken voorkomt problemen, of een strip erin..

5 tijdens deze vakantie periode zijn er weinig bouwvakkers online dus als je eind aug nog maals op jezelf reageerde, liefst in weekend, zien ze je bericht weer in de laatste 5 staan...

Veel succes, Dirk, kan veel maar.....,
heb wat dit betreft wel 2 linker handen...!

paro
Berichten: 61
Lid geworden op: 07 nov 2006 17:50

Re: een stukadoor?

Ongelezen bericht door paro »

woon in amsterdam

bedankt Dirk voor je snelle reactie

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: een stukadoor?

Ongelezen bericht door D1RK »

Volendammers zijn redelijk dichtbij en niet de goedkoopste, maar meestal wel erg goed!

Ik heb mail naar de persoon die bij ons was gestuurd naar jou bericht,
ik was erg tevreden, en 2x bij ons en diverse familie's in vriendenkring!

Tjerk
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jul 2007 10:18

Re: een stukadoor?

Ongelezen bericht door Tjerk »

Ik ben zeer ontevreden over het werk van de heren Oudenalder van Oudenalder sloopwerken. Ze hebben het werk zeer slordig gedaan. De muren die gestuct zijn zien er nu nog onregelmatiger uit dan voor het stucen. twee muren zijn ze vergeten. Ik heb tot 4 maal toe een afspraak gemaakt om het werk af te maken en te repareren maar hierbij zijn ze telkens niet komen opdagen. Ik heb alles door een ander moeten laten repareren. Ik moet erg veel moeite doen om mijn geld terug te krijgen. Ga niet met deze mensen in zee.

KlantAdam
Berichten: 151
Lid geworden op: 09 jun 2007 07:58

Re: een stukadoor?

Ongelezen bericht door KlantAdam »

Ben erg nieuwsgierig naar een verhaal over spuitwerk wat je egaal moet afstrijken (na spuiten) zodat het lijkt op stucwerk( glad dus). Zijn hiermee mensen bekend en wat kost dit per m2? Spuitwerk egaal glad afstrijken lijkt ons erg mooi en praktisch echter onbekend met prijs en methode !

paro
Berichten: 61
Lid geworden op: 07 nov 2006 17:50

Re: een stukadoor?

Ongelezen bericht door paro »

geen idee, ben zelf ook op zoek naar glad, weet niet wat de prijs ervoor is.

Koesje
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jul 2007 21:06

Re: een stukadoor?

Ongelezen bericht door Koesje »

@tjerk: als je een sloopbedrijf vraagt om te stuuken hoef je geen genie te zijn om bijna zeker te weten dat je niet te vrede gaat zijn met het resultaat.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: een stukadoor?

Ongelezen bericht door D1RK »

Spuit of smeerwerk hangt meer van de hoeveelheid meters af.

Wegens bouwvak is er voor de vragensteller nu niemand beschikbaar, het enige wat deze nu nog smeren is zonnebrand!

Het prijsje is afhandelijk van welk materiaal je op de muur wil, wat is de ondergrond, soms moet je eerst de losse slecht hechtende laag weghalen....
en dan nog waar, met vele CV pijpen of ramen word het duurder, dus kleine stukken zijn duurder dan een grote wand!
Ze rekenen materiaal en het vermoedelijke aantal uren, en je kunt vaak kiezen of achteraf de werkelijke uren of vooraf vaste prijs met de vermoedelijke uren!

Als je goedkoop wilt is meestal vooraf prijsopgave voordeliger, maar ik vind dat ze bij vaste materialen + werkelijke uren netter werken, en dat vind ik belangrijkste, ook bij deze Zwart/Wit werkers!

KlantAdam
Berichten: 151
Lid geworden op: 09 jun 2007 07:58

Re: een stukadoor?

Ongelezen bericht door KlantAdam »

Dirk dank voor je interesse in mijn vraag echter ik mis het antwoord :wink:

1:Ben erg nieuwsgierig naar een verhaal over spuitwerk wat je egaal moet afstrijken (na spuiten) zodat het lijkt op stucwerk( glad dus). Iemand mee bekend?


2: kost dat in de markt


Nou dirk was wel lief bedoelt

KlantAdam
Berichten: 151
Lid geworden op: 09 jun 2007 07:58

Re: een stukadoor?

Ongelezen bericht door KlantAdam »

Zeg Paro heb je al wat gehoord of een adres? ben nieuwsgierig naar de ontwikkelingen?

Gesloten