Ervaringen Zeker en Mobiel

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
koho

Re: Ervaringen Zeker en Mobiel

Ongelezen bericht door koho »

talk81 schreef: Zeker en Mobiel ontzettend bedankt voor alle service!!!!
Groetjes Chantal
Lekker doorzichtig. Profiel aangemaakt 24-3 om 13:15, en 14 minuten later heb je dit (je enige bericht) gepost. Echt heel overtuigend van de meneer of mevrouw van Zeker & Mobiel :P

Van Berg

Ongelezen bericht door Van Berg »

De verkoper aan de deur zei tegen mij dat ik moest tekenen voor dat hij hier was, mijn bankrekeningnummer moest opschrijven en dat ik gebeld word of ik akkord ga met de contract. Trouwens zei ik ook tegen die verkooper dat ik niet de huis eigenaar ben , "jaa jaa we bellen well of u vader akkord gaat of niet" want de huis eigenaar is mijn vader.. Toen mijn mijn vader gebellt werd had hij doorgegeven dat hij met de contract niet akkord ging. Op 27-03-2012 is er €28,75 door Zeker en Mobiel Rioolontstopping van me bank rekening afgeschreven worden. :twisted: Well een opzegbrief opgestuurd via post, volgens "zeker en mobiel" : zullen wij uw opzegging in onze administratie opnemen als een opzegging voor het twede jaar :x

Zeker en Mobiel

Ongelezen bericht door Zeker en Mobiel »

Geachte meneer Van Berg,

Ik werk voor het klantenteam van Zeker en Mobiel. Dit team is opgericht om klanten te helpen die een klacht of een vraag hebben. Graag ontvang ik van u uw Zeker en Mobiel klantnummer of uw adresgegevens (postcode en huisnummer) en het telefoonnummer waarop u overdag te bereiken bent, zodat wij kunnen kijken wat er mis is gegaan en hoe we dit voor u kunnen oplossen. U kunt uw gegevens e-mailen naar [email protected] met het woord “klantenteam” als onderwerp.

Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. Alvast hartelijke dank voor u medewerking.

Met vriendelijke groet,

E. de Wit
Zeker en Mobiel Klantenteam

Kerstin

Ongelezen bericht door Kerstin »

Vandaag kreeg ik weer (voor de 3de keer) iemand van ZEKERr & MOBIEL aan de deur. [ongefundeerde bewering verwijderd door moderator]

Hij vertelde me hetzelfde verhaal als de laatste twee keer, namelijk dat hier in onze buurt vaak verstoppingen voorkomen(Wij wonen hier nu sinds 2 jaar en wij hadden nog NOOIT een verstopping en ook onze buren niet). Eerst moet ik zeggen: wij wonen in een appartementencomplex, waar de woningen deels verhuurd en deels verkocht zijn. Hij zei dat hij alleen bij koopwoningen langs gaat, omdat de huurders bij hun huur al een bedrag bijbetalen voor de onstopping van de riolering. Daarop gaaf ik hem de aantwoord, dat wij als kopers servicekosten betalen, waarvan een klein bedrag elke maand voor de onstopping van de riolering, als dat nodig zou zijn. Daarop krijg ik een glimlachje en een blik, alof hij wou zeggen hoe naiv ik toch ben en hij zei dat dat wel niet zo is....dat dat bedrag wat wij betalen alleen voor de ontstopping is van de algemene riolering onder de appartementen en dat als wij in ons huis een verstopping zouden hebben wij dus zelf een bedrijf zouden moeten bestellen en een hoog bedrag zouden moeten betalen. Ik zei dat dat niet zo was, want ik weet als koper wel precies waarvoor ik servicekosten betaal. Ik zei dat ik niet ging tekenen en vroeg hem weer om een visitekaartje (wat ik de vorige 2 keer ook heb gedaan), maar toen werd hij nerveus en zei dat ie wel wat op zou gaan sturen en ging snel weg.

Zeker en Mobiel

Geachte Kerstin,

Ik werk voor het klantenteam van Zeker en Mobiel. Dit team is opgericht om (potentiële) klanten te helpen die een klacht of een vraag hebben.
Allereerst wil ik u mijn excuus aanbieden voor de gang van zaken en ik wil hier dan ook graag actie op ondernemen. Kunt u mij aangeven wanneer de werver op welk adres was? Dan kan ik de desbetreffende werver hierop aanspreken. Wanneer u ons hiermee helpt om onze service te verbeteren stuur ik u graag een bloemetje voor de genomen moeite.

U kunt uw gegevens e-mailen naar [email protected] met het woord “klantenteam” als onderwerp.

En wat betreft het servicecontract geef ik u groot gelijk. U heeft inderdaad geen servicecontract van een extern bedrijf nodig als bij u deze service al in de servicekosten zitten.

Alvast hartelijke dank voor u medewerking.

Met vriendelijke groet,

E. de Wit

Erkan_68

Ongelezen bericht door Erkan_68 »

Vandaag zijn ze in Amsterdam - West bezig waarschijnlijk.

Ik kwam thuis en er lag een mooi getekend contract die door mijn vrouw was getekend. Omdat ik altijd zeg aan mijn vrouw nooit iets aan de deur te kopen of te tekenen heeft de verkoper mij gebeld. Telefonisch heeft meneer het alleen over een pasje gehad welke het eerste jaar gratis zou zijn voor rioleringservice bij ontstoppingen. Ik dacht waarom niet kan handig zijn, en heb gevraagd of meneer informatie zou achterlaten zodat ik het op mijn gemak thuis nog kan nalezen.

Ik heb mijn vrouw toen gemeld dat meneer iets zou achterlaten ter informatie, nou dat blijkt dus een mooie contract te zijn, getekend door mijn vrouw want wist zij veel, ik had immers gezegd dat het oke was dat meneer wat papierwerk achter zou laten voor mij om te lezen.

Dit soort verkoopmethoden is niet meer van deze tijd, maar dat het op deze manier gebeurt is wel erg kwalijk. Als voorzichtige mensen er al intrappen kan ik mij niet voorstellen hoeveel oudere mensen er wel niet mee instemmen. Het verkochte product is misschien top, maar de manier waarop dit gebeurt is niet netjes en ik wens dan ook geen zaken te doen met dit soort onethische bedrijven.

Ik heb trouwens per e-mail het verzoek gedaan om het contract vandaag nog laten te ontbinden samen met het ingescande opzeggingsbrief. Een e-mail gericht naar het bedrijf is immers net zo rechtsgeldig als verzonden briefpost. Ik heb zeker niet de intentie om hier ook maar een eurocent aan te spenderen.

Met vriendelijke groeten allemaal,
Erkan.

p.s: email Zeker&Mobiel : [email protected]

Zeker en Mobiel

Geachte heer Erkan,

Ik werk voor het klantenteam van Zeker en Mobiel. Dit team is opgericht om (potentiële) klanten te helpen die een klacht of een vraag hebben.
Allereerst mijn excuses voor de gang van zaken. Uw opzegging is intussen verwerkt en u krijgt hier nog een bevestiging van thuisgestuurd.
Dank u voor het uiteenzetten van wat er gebeurd is. We zullen de vertegenwoordiger hierop aanspreken en maatregelen nemen om dit in de toekomst verder te voorkomen.

Met vriendelijke groet,

E. de Wit

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

Zeker en Mobiel schreef:Geachte heer Erkan,

Allereerst mijn excuses voor de gang van zaken. Uw opzegging is intussen verwerkt en u krijgt hier nog een bevestiging van thuisgestuurd.
Dank u voor het uiteenzetten van wat er gebeurd is. We zullen de vertegenwoordiger hierop aanspreken en maatregelen nemen om dit in de toekomst verder te voorkomen.

Met vriendelijke groet,

E. de Wit
En dat moet men hier geloven, na de Zoveelste klacht over jullie organisatie ruikt dit topic wel heel erg naar een verstopt riool. En het is iedere keer hetzelfde verhaal.

In mijn gemeente werd gewaarschuwd dat men NIKS maar dan ook NIKS met jullie organisatie van doen heeft. Dit in tegenstelling wat uw colporteurs de mensen willen laten geloven.

Zeker en Mobiel

Geachte Puma73,

Ik kan mij het gevoel van u voorstellen als u dit forum zo leest. Het is natuurlijk bekend dat het aantal mensen wat wel tevreden is niet op forums als deze reageren. Dus zijn hier vooral de klachten te lezen en onze reacties daarop. De klachten nemen wij uiterst serieus.

Wij zijn een ISO 9001:2008 gecertificeerd bedrijf en zijn altijd bezig om onze service te verbeteren.
Onlangs hebben is de site van Zeker en Mobiel helemaal aangepast. Met meer transparantie, meer uitleg over wat we wel en wat we niet doen.

En wat betreft de opmerking dat uw gemeente niets met onze organisatie te doen heeft, dat klopt. Ik verwijs u daarvoor ook graag naar ons nieuwsbericht:
http://www.zekerenmobiel.nl/news/item/z ... -gemeentes

Met vriendelijke groet,

E. de Wit
Klantenteam Zeker en Mobiel
http://www.zekerenmobiel.nl/

tkd

Ongelezen bericht door tkd »

Gister zijn ze in Amsterdam Nieuw-West bezig geweest.
Ik stond op het punt te vertrekken naar mijn werk komt er een vertegenwoordiger van Zeker & Mobiel aan de deur. In eerste instantie heeft hij het alleen maar over een pasje dat je krijgt en als er problemen zijn wordt dat zomaar gratis en voor niks verholpen. De service hoort bij een koophuis net zoals ze bij een huurhuis ook een serviceteam hebben voor al dit soort problemen.
Hij ging nog even door met zijn verhaal over hoe handig het wel niet is en helemaal als je zelf niet zo handig bent met de riolering.
Toen gaf hij me een pen en zei dat ik alleen daar nog even een paraafje neer moest zetten dan kreeg ik een pasje en was het in orde. Oh ja, het rekeningnummer vroeg hij ook nog, maar die heb ik niet gegeven.

In al mijn haast heb ik alles snel binnen op tafel gelegd en er niet naar omgekeken. Toen ik 's avonds thuis kwam ging ik het contract doorlezen en daar stond op dat ik jaarlijks een bedrag van minimaal 115,-euro moet betalen! Maar dat had hij er niet bij verteld? Als ik dat had geweten had ik nooit met het contract ingestemd. De vertegenwoordiger vertelde het verhaal zo dat het leek alsof het gratis was en bij de service van het rioleringsbedrijf hoort als je een koophuis hebt.

Ik heb meteen een mail gestuurd naar [email protected] en de opzeggingsbrief per post verstuurd (niet aangetekend, want ik heb net zoals dhr. Erkan niet de intentie om hier ook maar een eurocent aan te spenderen, behalve de postzegel). Vandaag kreeg ik meteen een reactie dat ze mij per post een bevestiging zullen sturen van de opzegging. Ik probeerde daar weer op te reageren alleen kreeg ik de mail steeds terug ivm serverproblemen. Ik vertrouw dit alles nu helemaal niet meer en heb dus ook weer een mail naar [email protected] gestuurd.
Om het zekere voor het onzekere te nemen heb ik mijn verhaal toch maar op dit forum geschreven omdat ik zie dat hierop wel wordt gereageerd door (hopelijk) iemand van Zeker & Mobiel.
Ik wil zeker weten dat mijn opzegging is ontvangen en niet dat ik straks alsnog een rekening krijg toegestuurd of dat er mij wordt verteld dat ik nooit heb opgezegd omdat ik de brief niet aangetekend heb verstuurd.
Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Zeker en Mobiel

Geachte TKD,

Allereerst mijn excuses voor de gang van zaken. Uw opzegging is intussen verwerkt en u krijgt hier nog een bevestiging van thuisgestuurd zoals u al is toegezegd.
Dank u voor het uiteenzetten in de mail van wat er gebeurd is. We zullen de vertegenwoordiger hierop aanspreken en maatregelen nemen om dit in de toekomst verder te voorkomen.

Met vriendelijke groet,

E. de Wit

angela12

Ongelezen bericht door angela12 »

ik heb op 18 maart zeker en mobiel gebeld om dat ik last had van een verstopping.het water kwam omhoog in het toilet en in de badkamer.
de monteur kwam netjes een dag later de verstopping verhelpen , hij heeft het riool toen 'uitgespoten'
maar de monteur was nog niet weg of ik kwam tot de ontdekking dat er helemaal niet was verholpen.
ik heb toen weer teruggebeld de afdeling planning nam contact op met de betreffende monteur en deze is dezelfde avond weer bij mij geweest.
met een veer door de wasbak heen en ja alles liep door, alleen het putje van de douche kwam nog omhoog maar dat kon ook lucht zijn volgens de monteur en zou verdwijnen.
ik heb toen me wasmachine aangezet en even later kwam het water weer omhoog.
nu is het zo dat we hier in de straat ook wel last hebben van wortelgroei en meteen werd door de monteur aangenomen dat die dus in mijn riool zouden zitten (die middag al)
ik heb weer terug gebeld naar zeker en mobiel(die avond) en toen was de telefoniste al een heel stuk minder aardig , nou oke er zou de volgende dag nog een monteur komen kijken maar als die ook niets kon dan hield het op en moest ik de vve inschakelen.
nou deze monteur kwam de volgende dag en deze is nogeneneens binnen geweest!!! ja zei hij ik zie die straat hier en dat is het wortelgroei en moet een camera bij komen maar deze monteur heeft dus ook helemaal geen stappen ondernomen voor een camera.
ik ben wijselijk bij de deur weggegaan want ik werd steeds en steeds kwader.
nu kwam ik gisteravond uit mijn werk weer alles verstopt.
toen heb ik de rrs service dienst gbeeld deze kwam heeft met een hele dikke veer alles doorgestopt en wat bleek??? een gewone verstopping 5 meter onder de vloer!!!
allemaal vochtige doekjes en wc papier.
kosten 142 euro , het was al avond natuurlijk.
als de monteur van zeker en mobiel op een degelijke manier alles had doorgespoten dan wash et probleem opgelost geweest!
ik ben al eerder door zeker en mobiel geholpen met een verstopping en ik heb nooit problemen met hun gehad, maar als door de telefoon al behandeld wordt alsof ze je zat zijn en dan een monteur die helemaal niet binnen kijkt , ik vind het schandalig!!
overigens vertelde de monteurvan rrs ook dat er zich geen wortels in mijn riolering bevinden want dan waren ze wel meegekomen aan de veer.
ik betaal aan een abonnement van zeker en mobiel en nog heb ik dus deze ellende.

Zeker en Mobiel

Geachte mevrouw Angela12,

Ik werk voor het klantenteam van Zeker en Mobiel. Dit team is opgericht om klanten te helpen die een klacht of een vraag hebben.

Allereerst mijn excuses voor de gang van zaken. Dit is niet hoe we normaal gesproken werken en zeker niet de kwaliteit die we voorstaan. Ik kan me goed voorstellen dat u zeer teleurgesteld bent in de gang van zaken.

Ik wil u bedanken voor het uiteenzetten in de mail van wat er gebeurd is. Ik wil u vragen om uw gegevens te mailen naar [email protected] met "klantenteam" als onderwerp. Dan kan ik kijken wat er mis is gegaan en hoe we dat in de toekomst kunnen verbeteren. Als dank en als excuses wil ik u dan ook graag een bos bloemen sturen.
En die rekening van RRS, die vergoeden we natuurlijk.

Met vriendelijke groet,

E. de Wit

angela12

Ongelezen bericht door angela12 »

vandaag heb ik telefonisch contact gehad met iemand van zeker en mobiel , ik heb een bos bloemen gehad en de rekening van rrs wordt ook vergoed.
ook heb ik welgemeende excuses gehad en daarmee is voor mij de kous af.
ik vind dat zeker en mobiel in dit geval erg netjes gehandeld heeft!
iets toegeven en excuses maken vind ik erg schappelijk en ben er dan ook blij mee.
ik blijf klant van zeker en mobiel en we zien als ik ze ooit weer nodig heb ze positief tegemoet!

voroniys

Ongelezen bericht door voroniys »

Ik heb een slechte ervaring met de opzegging van de abonement van Z&M gehad.
Nadat ik heb factuur van hun gekregen heb ik mijn abonement opgezegd. Later heb ik factuur gekregen om non 21,32 te betalen. Uit telefonisch contact met Z&M is gebleken dat mijn abonement is stilzwijgend per 17 maart is verlengd, en de rekening voor de nieuwe periode is alleen maar op 29te maart naar mij verstuurd. Volgens de dame van Z&M dit is volledig volgens de wet. Ik ben geen jurist om wettelijke kant te beordelen, maar als consument vindt ik personlijk deze praktijk minsters dubiose of zelf malafide.
Nette bedrijven, zo als verzekeraars of ANWB bijvorbeeld stellen klant ruim van te voren op de hogte over de contract verlenging, Z&M doet het niet.
Dus mensen - oppasen met tijtig opzeggen van de contract met Z&M, zij doen het niet netjes.

Zeker en Mobiel

Geachte Voroniys,

Ik werk voor het klantenteam van Zeker en Mobiel. Dit team is opgericht om klanten te helpen die een klacht of een vraag hebben.

Het spijt me te horen dat u het opzeggen van het servicecontract als vervelend heeft ervaren.

U heeft op 17 maart 2010 een jaarcontract getekend dat telkens met een jaar verlengd zou worden. Dit is per 17 maart 2011 dan ook weer gebeurd. Dit gebeurt automatisch, zodat u niet ten tijde van een verstopping net buiten een contractperiode valt en alsnog voor onvoorziene kosten komt.

Vanaf december 2011 is de wet veranderd en worden contracten tegenwoordig na een jaar automatisch verlengd in een contract voor onbepaalde tijd. Dit met een maand opzegtermijn. Dit is door de wetgever geregeld, om te voorkomen dat de consument onnodig lang aan een contract vast zit, waar hij liever van af wil.

Zo dus ook uw abonnement. Vanaf december 2011 had u geen jaarcontract meer dat automatisch werd verlengd voor een heel jaar, maar een contract voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van 1 maand. Tot de laatste dag van deze “opzegmaand” hebben wij een leveringsverplichting (wij zullen komen als u een verstopping heeft) en u een betalingsverplichting.

U heeft op 9 april 2013 opgezegd. Wij hebben deze opzegging verwerkt en u een acceptgiro gestuurd voor de openstaande periode.

Ik vind het nogmaals erg vervelend dat het blijkbaar niet geheel duidelijk was. We gaan dan ook kijken hoe we dit in de toekomst beter kunnen communiceren. Ik hoop dat dit antwoord u wat helderheid verschaft. Mocht u toch nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd weer bellen.

Met vriendelijke groet,

E. de Wit

voroniys

Ongelezen bericht door voroniys »

Beste meneer de Wit,

mits jullie daar bij Zeker&Mobiel hebben stiekem tijd machine ontwikkeld zie ik geen oplossing. De enige echte oplossing die mogelijk was - een brief over abonnement verlengen met acceptgiro voor volgende jaar contributie op 28 februari te versturen i.p.v. 29 maart. Gewoon een 1 ding wijzigen - een brief 1 maand VOOR i.p.v. 1 maand NA de abonnement verlenging datum op te sturen. Zo simpel is het en eist geen jaar tijd voor de implementatie. Zo als bekend - "desire - 100 ways, no desire - 100 reasons"
Duidelijk, dat in afgelopen jaar jullie hadden geen zin om deze probleem op te lossen. Dus nu, al in mei alleen maar 1 ding mogelijk - slechte publiciteit als gevolg van slechte beleid te accepteren.

Zeker en Mobiel

Geachte Voroniys,

Helaas beschikken wij inderdaad niet over een tijdmachine. Het enige wat ik blijkbaar nog kan doen is u nogmaals onze excuses aan te bieden.

Met vriendelijke groet,

E. de Wit

tommy27091985

Ongelezen bericht door tommy27091985 »

Heb zojuist iemand van deze firma voor de deur gehad en zijn verkoop praat gehoord en klonk overtuigend maar nu dat ik dit lees heb ik er niet meer zo'n fijn gevoel over.
Heb op het formulier alleen handtekening gezet maar geen bankrekening nummer ingevuld nog daar zou ik later nog over worden teruggebeld hebben zij hier iets aan ivm contract stel dat ik het niet meer zou willen?

Zeker en Mobiel

Hallo tommy27091985,

Helaas schrijven onze tevreden klanten (zo'n 60.000 in heel NL) niet op dit forum. En lees je hierdoor alleen daar waar het eventueel mis is gegaan. Het is waar dat er bij ons ook fouten worden gemaakt maar we zoeken altijd naar een oplossing zodat de klant uiteindelijk tevreden is.

Wat betreft jou vraag: Als je aan de deur hebt getekend dan valt de verkoop onder de colportage wet en heb je acht dagen de tijd om te beslissen of je er wel of niet mee wil doorgaan.

We zien je graag als klant en zullen ervoor zorgen dat je dan ook een tevreden klant zult zijn.

Met vriendelijke groet,

E. de Wit

Plaats reactie