LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ETD kunststoftechniek Enschede

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
ieman
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mei 2007 13:35

ETD kunststoftechniek Enschede

Ongelezen bericht door ieman »

ETD kunststoftechniek laat mensen mensen een verkoopovereenkomst tekenen terwijl ze verkeerd voorgelicht zijn.Je denkt dat het om een vrijblijvende offerte gaat.
Lees:misleidende verkoop kunststof kozijnen vanaf nr. 3.

ook ieman
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 mei 2007 10:45

Re: ETD kunststoftechniek Enschede

Ongelezen bericht door ook ieman »

hierbij wilden wij even onze bevindingen kwijt over ETDkunststoftechniek.
Ten eerste zijn wij zeer correct voorgelicht, en ten tweede hebben ze KEURIG werk afgeleverd, echt, mijn complimenten.

Dit mag ook gezegd worden, dunkt me.

goed, proffessioneel en supernetjes gewerkt en afgewerkt, zowel bij ons maar ook bij onze overburen...

tip voor eenieder die overweegt over te gaan op kunststofkozijnen.

AerynSun
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 aug 2007 22:30

Re: ETD kunststoftechniek Enschede

Ongelezen bericht door AerynSun »

Vandaag stond er een man aan de deur met de melding dat er in de buurt een renovatieproject zou starten en dat veel mensen hun kozijnen laten vervangen door kunstof kozijnen.

Okay, dat is leugen nummer 1. Er is niet zoiets als een renovatieproject, laat staan dat 'veel mensen' meedoen, want anders hadden we dat via de buurt tamtam wel vernomen.

Of ik interesse had om iemand langs te laten komen voor een vrijblijvend gesprek? 'Tuurlijk, gewoon doen. Ik wil ooit wel kunstof kozijnen. Ooit ja ;)

Krijg ik een kaartje: "ETD Kunstoftechniek". Even Googlen. Holy Crap! Wat een slechte reacties!

Ik kijk nu al uit naar dat gesprek van morgen 8)

(En nee, ik teken niks)

assepoester74
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 dec 2007 12:51

Re: ETD kunststoftechniek Enschede

Ongelezen bericht door assepoester74 »

Een paar weken geleden stond er op een middag een man bij ons voor de deur. Hij stelde zich aan me voor en vertelde dat hij van ETD kozijnen was en ze binnenkort een buurtproject hadden, en of ik interesse had in een vrijblijvende offerte voor kunstkozijnen.
Hij vertelde er nadrukkelijk bij dat het om een vrijblijvende offerte ging en we echt nergens aan vast zouden zitten.

's Avonds kwam hij bij ons, een heel verhaal waarin hij diverse malen vertelde dat we echt nergens aan vast zouden zitten.
Hij vertelde ons dat ze in de buurt al verschillende kunststofkozijnen hadden geplaats, en ook bij een huis ons om de hoek. Dat bleek achteraf een leugen te zijn, want we hebben dat aan deze mensen gevraagd en de kozijnen waren helemaal niet door ETD geplaats maar door een ander bedrijf.

Uit eindelijk ging hij wat op papier zetten, ons nogmaals vertelellen dat we echt nergens aanvast zouden zitten, was immers vrijblijvend...
Bleek het achteraf WEL een koopovereenskomst te zijn!
Zo smerig en gemeen, hoe bestaat het dat zulke mensen bestaan. Kunnen die 's avonds nog wel in de spiegel kijken???

Wij konden er nog wel van af omdat daar een wet voor bestaat, en dat we er weer vanaf wilden, was meneer niet blij mee, werd zelfs min of meer bedreigd door hem.

Nooit maar dan ook nooit ga ik ooit met dit bedrijf in zee.

Gesloten