LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goede aannemer in Amsterdam

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Total Concept Builders
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 jun 2007 14:42

Goede aannemer in Amsterdam

Ongelezen bericht door Total Concept Builders »

Hoi iedereen op het forum

Ben erg blij met dit kritisch forum over diverse beroepsgroepen. Zelf werk ik al 20 jaar als aannemer in Amsterdam.

Voor het TV programma de woon en klusmagazine heb ik een prachtig appartement gebouwd en het op mijn iniatief laten keuren door vereniging eigen huis. 5 verborgen gebreken werden er geconstateerd terwijl het landelijk gemiddelde 21 is. Een heel artikel over deze keuring is te vinden in het magazine van vereniging eigen huis maand maart 2007.

Een goede aannemer is voor mij een aannemer die zijn werk laat keuren door een onafhankelijke partij zoals bijvoorbeeld vereniging eigen huis en zich dan ook conformeerd aan de uitslag ervan.

Kwaliteit zit niet alleen in de naam maar vooral in de persoon die het bedrijf runt.

uiteindelijk denk ik dat het erg belangrijk is dat er een goede klik is tussen klant en aannemer.

Soms zijn conflicten ook niet vermijden hoe je je best ook doet,verbouwingen kunnen heel complex zijn maar ook financieel hoe goed je het ook omschrijft in de offerte.

De bekende discussies over meer en minderwerk ,planning vinden plaats en het overkomt ook mij. Maar ben je dan onbetrouwbaar?

In een stad als Amsterdam die veel oude huizen heeft is er door een aannemer alles van te voren te voorzien? ik denk het niet

Helaas heeft onze beroepsgroep een slechte naam en ik deel de mening dat dat in een flink aantal gevallen terecht is.

Het is daarom elke keer weer lastig voor mij als ondernemer elke keer weer het vertrouwen te winnen.

Gelukkig kan je als klant veel informatie vinden over aannemers die er een potje van gemaakt hebben.



p.s. Binnenkort ben ik ook te zien op TV als bouwexpert in een programma van RTL 5

met vriendelijke groet,

Fred

Total Concept Builders
Laatst gewijzigd door Total Concept Builders op 03 jun 2012 12:44, 4 keer totaal gewijzigd.

Pindakaas21
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jun 2007 16:04

Re: Goede aannemer in Amsterdam

Ongelezen bericht door Pindakaas21 »

Dus eigenlijk ben je gewoon een Bn'er Fred ? haha...
Maar voor de rest ben ik het wel met je eens hoor!
Toppie

Total Concept Builders
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 jun 2007 14:42

Re: Goede aannemer in Amsterdam

Ongelezen bericht door Total Concept Builders »

Dank voor je reactie.

Liever een mensen mens d


Trouwens voor iedereen die van is te gaan verbouwen. Vereniging Eigen Huis heeft fantastische contracten op hun site die de klant erg veel rugdekking geven. Een aannemer die zich hieraan conformeerd legt het vertrouwen bij de klant en steld zichzelf op een 2e plaats.

groet

Total Concept Builders
Laatst gewijzigd door Total Concept Builders op 14 jun 2007 13:50, 2 keer totaal gewijzigd.

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: Goede aannemer in Amsterdam

Ongelezen bericht door cybertomaat »

Beste Fred ......

Zoals U zouden er meer moeten zijn !!!
Ik hoop dan ook van harte dat onze Mod.
Uw reclame toestaat ...
hier zullen nog vele mensen een hoop aan
hebben.

Misschien dat U af en toe ook tijd vrij kunt
maken om hier op t forum wat mensen
met raad (en daad ?) bij te staan ???

Vriendelijke groet van uw medemensenmens
uit Amsterdam ...

>cybertomaat< :wink:

Total Concept Builders
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 jun 2007 14:42

Re: Goede aannemer in Amsterdam

Ongelezen bericht door Total Concept Builders »

Hartelijk dank voor de uiterst positieve reactie. uiteraard wil ik iedereen graag met raad bij staan en ben daar ook al mee begonnen. Ik hoop dat de nadruk niet teveel op reclame ligt,het is niet mijn intensie. Ik heb al werk tot maart 2008 en kan niet meer werk aan. Om nog meer kwaliteit en service te kunnen leveren ben ik de hoeveelheid klussen aan het terugbrengen. Ook ik slaag er als bouwer niet altijd in om alles goed geregeld te krijgen. Het is zo moeilijk om nee te zeggen als mensen aandringen.
Laatst gewijzigd door Total Concept Builders op 03 jun 2012 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: Goede aannemer in Amsterdam

Ongelezen bericht door cybertomaat »

Succes verder met de klussen
en ik was u idd inmiddels al
op een topic tegengekomen :wink:

(nog een GiBo afwerker nodig ???)

kazana
Berichten: 170
Lid geworden op: 18 nov 2005 18:59

Re: Goede aannemer in Amsterdam

Ongelezen bericht door kazana »

Als je het werk niet meer aan kan mag je boor en zaagwerk doorschuiven naar mij :wink:
Ben net begonnen als kleine zelfstandige op m,n 54ste.

Gesloten