LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goedkopekozijnen.nl wie?!

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.

www.goedkopekozijnen.nl betrouwbaar? goed adres?

JA
10
38%
NEE
16
62%
 
Totaal aantal stemmen: 26

akkerman20
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2007 07:51

Goedkopekozijnen.nl wie?!

Ongelezen bericht door akkerman20 »

Hallo allemaal,

Ik sta op het punt om met goedkopekozijnen.nl uit Muntendam/ Nieuwe Pekela in zee te gaan vanwege, je raadt het al, de prijs.

Mijn vraag is alleen of iemand ervaringen heeft met dit bedrijf, goed of slecht?

Omdat mijn vriendin en ik leken zijn op dit gebied :oops: en ik van dit bedrijf verder niks van kon vinden op dit forum wil ik graag jullie hulp inroepen!!

Alvast ontzettend bedankt voor jullie reactie(s)! :wink:

deboerafbouw.nl
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 dec 2006 19:20

Re: Goedkopekozijnen.nl wie?!

Ongelezen bericht door deboerafbouw.nl »

goedendag,
ik ken het bedrijf zelf niet maar als ik u goed begrijp kijkt u alleen naar de prijs denk dat het verstandiger is om ook naar het product te kijken en evt after-sales
niet dat goedkoop duurkoop wordt
weet niet welk merk kozijnen of ze leveren als u dat weet kun je aleen idee krijgen
mvg de boer

DePoater
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jan 2007 22:37

Re: Goedkopekozijnen.nl wie?!

Ongelezen bericht door DePoater »

Hallo,

Er zijn al zovaak diverse onderwerpen mbt kunststof kozijnen in dit forum naar voeren gebracht. Goedkoop betekend in sommige gevallen duurkoop.

Ik zal je een aantal punten noemen waar je op moet letten:
1) is het bedrijf aangesloten bij de VKG (zie www.vkgkozijn.nl)
2) welke profielsoort biedt het bedrijf aan (merk Schüco / K-Vision / Gealan) Let op! met name bedrijven in de grensstreek willen de kozijnen nog wel eens uit duitsland halen. Vaak zitten de glaslatten aan de buitenzijde, dus glaslatje losmaken en de "boef" is binnen.
3) Nooit een aanbetaling doen, of vraag anders een bankgarantie van het bedrijf. Zodra ze moeilijk doen, en ze geven deze niet, dan weet je dat het bedrijf financieel niet goed in elkaar zit met alle gevolgen van dien.
4) indien je bijv 3 offertes heb aangevraagd, en er schiet er 1 bijzonder naar beneden, ga er dan maar vanuit dat er iets aan de hand is. Vaak is de goedkoopste offerte niet de beste!!!

Succer ermee.

santygo
Berichten: 540
Lid geworden op: 01 apr 2004 19:46

Re: Goedkopekozijnen.nl wie?!

Ongelezen bericht door santygo »

welke profielsoort biedt het bedrijf aan (merk Schüco / K-Vision / Gealan)
Ooit gedacht aan Veka-profiel? Steekt er toch wel met kop en schouders boven uit!

DePoater
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jan 2007 22:37

Re: Goedkopekozijnen.nl wie?!

Ongelezen bericht door DePoater »

Inderdaad, Veka is ook een goed profiel.

felicitas
Berichten: 159
Lid geworden op: 17 jun 2005 20:12

Re: Goedkopekozijnen.nl wie?!

Ongelezen bericht door felicitas »

echt slechte profielen wat kunststof betreft worden niet meer gemaakt, waar wel heel grote verschillen zijn is namelijk hoe wordt iets gemonteerd en afgewerkt en hoe is de service achteraf, hier onderschijden zich de bedrijven.
hier kom je alleen maar achter door referentie adressen te vragen bij u in de buurt en ga daar dan ok heen en ga praten met deze mensen dan hoor je het uit eerste hand, een tip is wel om er meerdere langs te gaan, het is even werk en uitpluizen, maar het gaat niet om een pak brood bij de supermarkt, zo kun je veel leed en ellende van te voren uitsluiten.

gealan, veka, feba, belisol, schuco, kommerling k-vision (kommerling en trocal) het zijn allemaal goede merken en profielen, het enige wat hier dan nog speelt is de uitstraling hoe iets er uit ziet, bv geen gladde pvc kozijnen maar met houtnerf zowel aan de binnen kant als buitenkant

maar montage blijft het belangrijkste want zelfs gouden kozijnen zien er niet uit als ze slecht gemonteerd zijn.

ook pp letten dat er met stelkozijnen gemonteerd wordt, ook dit is een betere manier van monteren dan stompe montage waar dan altijd die buitenzijde wordt dichtgemaakt met die grijze kit wat niet echt een fraai gezicht is, of met compri band wat op den duur ook verweerd en het er dan moeilijk weer uit te halen is.

men kan natuurlijk ook informeren bij deskundigen van eigen huis, daar kunnen ze je over montage's genoeg vertellen.

lean20
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jun 2007 21:04

Re: Goedkopekozijnen.nl wie?!

Ongelezen bericht door lean20 »

Hallo akkerman20 en anderen,

wij waren benieuwd of jullie nog met goedkopekozijnen in zee zijn gegaan. Wij hebben ook van hun een offerte gekregen die er zeer aantrekkelijk uitzag.
Of zijn er misschien nog anderen die ervaring hebben met dit bedrijf?

m.c
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 nov 2007 13:26

Re: Goedkopekozijnen.nl wie?!

Ongelezen bericht door m.c »

hallo,

wij hebben kunststof kozijnen van de firma Goedkopekozijnen.nl en zijn tot nu toe erg tevreden.

erik30
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 aug 2007 00:09

Re: Goedkopekozijnen.nl wie?!

Ongelezen bericht door erik30 »

Heb begrepen dat goekopekozijnen.nl is opgericht door [persoonsgegevens verwijderd door moderator]. Deze man is al meerdere keren failliet geweest toen hij een eigen zaak had in Assen. Kraft Geveltechniek. Betrouwbaar? weet het niet!

maas01
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 dec 2007 12:53

Re: Goedkopekozijnen.nl wie?!

Ongelezen bericht door maas01 »

Goekopekozijnen.nl is een afgeleide ( lees: nieuw probeersel ) van [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator].
Deze heren stonden aan het roer in het verleden bij:
Kraft Eurokozijn,
Kraft Geveltechniek,
Enca Kozijn,
Schwenker.
Dus betrouwbaar...???? Oordeelt uzelf ( alles is inmiddels ter ziele )

felicitas
Berichten: 159
Lid geworden op: 17 jun 2005 20:12

Re: Goedkopekozijnen.nl wie?!

Ongelezen bericht door felicitas »

als het VKG pretendeert dat het allemaal goede bedrijven zijn die aangesloten zijn die aan allerlei eisen moeten voldoen tav de kozijnen en montage, waarom zit er dan zo'n enorm prijsverschil tussen de aangesloten bedrijven?? want als het allemaal zo'n beetje hetzelfde is dan zouden de prijzen toch ongeveer gelijk moeten liggen, soms zijn ze het dubbele.

Dennis1971
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 mei 2008 00:18

Re: Goedkopekozijnen.nl wie?!

Ongelezen bericht door Dennis1971 »

Heeft buiten m.c voor de rest niemand ervaring met het bedrijf Goedkopekozijnen.nl, ik denk er namelijk over om kunststofkozijnen bij hun te kopen. :roll:

Dennis1971
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 mei 2008 00:18

Re: Goedkopekozijnen.nl wie?!

Ongelezen bericht door Dennis1971 »

Ik heb recentelijk kunststofkozijnen laten plaatsen door het bedrijf goedkopekozijnen.nl uit Muntendam. Ik mag wel zeggen dat ik zeer tevreden ben met het resultaat en de service die dit bedrijf heeft geleverd.

Goede kwaliteit en service voor een redelijke prijs een aanrader dus.

Judithjuh
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 feb 2009 19:18

Re: Goedkopekozijnen.nl wie?!

Ongelezen bericht door Judithjuh »

Ook wij zijn op zoek naar een mooi dakkapel.
Nu kregen wij ook deze naam door, en ik ben op google wezen kijken, en wam zo ook bij deze site terecht.

Nadat ik telefonisch contact gehad had met de telefoniste.. Vertelde zei mij, dat ik een afpraak had met [persoonsgegevens verwijderd door moderator]. Vervolgens krijg ik een mail met de bevesteging. Uw afspraak staat gepland met onze adviseur : [persoonsgegevens verwijderd door moderator] :? Hij heette toch [persoonsgegevens verwijderd door moderator]...

Na de verhalen over eerder faillissementen doet mij niet goed aanvoelen.. Je zal het beleven heb je je dakkapel 2 jaar zitten bedrijf failliet..

Mij is verteld dat ze met het merk: Thyssen uit Duitsland werken. Overigens zie ik hem niet tussen de opsomming met goede merken staan..

Volgende week komt hij hier langs om een offerte op te maken.. Welke zaken moet ik naar vragen? Zodat ik weet dat het pluis zit?

Groetjes

Wanders, Peter
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jan 2009 19:11

Re: Goedkopekozijnen.nl wie?!

Ongelezen bericht door Wanders, Peter »

Hallo Judithjuh,
vraag na referentieadressen. Ga daar de kwaliteit, betrouwbaarheid en service verficeren.
Succes hiermee!

famicke
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 feb 2009 17:57

Re: Goedkopekozijnen.nl wie?!

Ongelezen bericht door famicke »

Zojuist zijn de monteurs van Fa. Goedkopekozijnen bij ons vertrokken. Ik wil laten weten dat er in 1 dag veel en goed werk is geleverd,alle beloften op een keurige manier zijn nagekomen.
Er hoeft geen achterdocht naar deze fa. te zijn.
De afwerking is perfect er valt niets op aan te merken.
Misschien heeft de mevr. de naam. [persoonsgegevens verwijderd door moderator] aan gehoord aan de telefoon. En 1x failliet als dat al zo is wil niet zeggen weer failliet
Ik kan het iedereen aanraden. Nu de bovenverdieping en deels beneden gedaan en zal niet aarzelen om de rest door deze fa. te laten doen.
vr.gr. Marja Icke[/b]

anjapost
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mar 2009 09:38

Re: Goedkopekozijnen.nl wie?!

Ongelezen bericht door anjapost »

wij hebben in 2007 2 nwe ramen laten zetten en dit is netjes en vlot gedaan.
Over de afwerking hadden wij afspraken gemaakt.
3 april 2009 komen ze weer langs om meerdere kozijnen te vervangen. De verwachting is dat dit ook in 1 dag gedaan kan worden. Ook nu hebben we weer afspraken over de afwerking gemaakt. Als het mogelijk is moeten ze zelfs 1 houten kozijn er erg netjes uit halen zodat wij deze nog kunnen verkopen.
Tot op heden hebben wij geen aanmerking op de werkwijze en wij zijn erg kritisch en vertrouwen "bedrijven"op voorhand niet dus...
Ik laat weten hoe het verloopt aankomende vrijdag 3 april!

Over het overmaken van de financien: gewoon op de dag van levering en als het goed gedaan is! Ook al staat het anders vemeld in de offerte!
vr.gr.

cjw
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 mei 2009 20:05

Re: Goedkopekozijnen.nl wie?!

Ongelezen bericht door cjw »

Ik twijfel na het lezen van al dat commentaar.....

Anjapost heeft 3 april e.e.a. laten plaatsen en zou nog wat informatie op het forum zetten. Hoe is het gegaan? Ben je tevreden ?

Hoe is de afwerking en vooral ook de nazorg van het bedrijf ? Komt men net zo snel en efficient als er iets niet goed is gegaan?

anjapost
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mar 2009 09:38

Re: Goedkopekozijnen.nl wie?!

Ongelezen bericht door anjapost »

Hierbij een berichtje naar aanleiding van het plaatsen van meerdere kozijnen door de frima goedkope kozijnen .
Wij zijn tevreden. Ze zijn netjes geplaatst. Hang en sluit werk is goed en recht.
Afwerking is keurig en in overleg een beetje aangepast.
We hadden 1 houten kozijn die we wilden behouden. Deze is ook keurig eruit gehaalt en is door ons nog te verkopen. Deze was nog vrij nieuw.
De plaatsing is door 3 mensen gedaan en zij waren in een dag klaar. Terugkomen voor aanpassingen was niet nodig.
Al met al tevreden.

m.c
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 nov 2007 13:26

Re: Goedkopekozijnen.nl wie?!

Ongelezen bericht door m.c »

hallo,

zie mijn eerdere reaktie over Goedkopekozijnen.

ik was eerst achterdochtig. maar de kozijnen zijn naar alle tevredenheid
geplaatst. dit is gedaan in 2007.

ook naderhand nog goed geholpen met het afstellen.

wij hebben referentie adressen gevraagd en deze waren ook tevreden.

succes ermee.

Gesloten