Gold dakonderhoud / Tops dakwerken

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
niekv
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jul 2013 12:33

Gold dakonderhoud / Tops dakwerken

Ongelezen bericht door niekv »

Deze vakmannen hebben ons dak gerepareerd, veel praatjes maar met hun handen kunnen ze helemaal niets (behalve geld in ontvangst nemen). Tops Dakwerken heeft zich failliet laten verklaren (omdat er heel erg veel klachten waren over ze) en is verder gegaan met een ander bedrijf, namelijk Gold Dakonderhoud. Veel mooie praatjes dat ze het komen maken maar komen steeds niet opdagen (communicatie telefonisch, niet appen, want hij schrijft als een kind van 2)
Laatst gewijzigd door Radar op 19 mar 2024 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Naam eigenaar verwijderd

Nevyn
Berichten: 1290
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Gold dakonderhoud / Tops dakwerken

Ongelezen bericht door Nevyn »

Oké en wat is uw vraag?
En wat gaat u tegen ze ondernemen?
Of is dit gewoon even gal spugen?

Lady1234
Berichten: 27130
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Gold dakonderhoud / Tops dakwerken

Ongelezen bericht door Lady1234 »

De Ts heeft zijn klacht al in april op Klacht.nl gezet.

Rob van de berk
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 nov 2023 22:00

Re: Gold dakonderhoud / Tops dakwerken

Ongelezen bericht door Rob van de berk »

Beste u haalt 2 bedrijven door elkaar wij zullen een onderzoek starten wie u bent er loopt ook een aangifte er is ook een melding gedaan voor dit bericht ik hoop dat u het netjes dit bericht verwijderd want dit gaat helemaal nergens over of neemt contact op met radar

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Gold dakonderhoud / Tops dakwerken

Ongelezen bericht door Moneyman »

Rob van de berk schreef:
09 nov 2023 22:05
Beste u haalt 2 bedrijven door elkaar wij zullen een onderzoek starten wie u bent er loopt ook een aangifte er is ook een melding gedaan voor dit bericht ik hoop dat u het netjes dit bericht verwijderd want dit gaat helemaal nergens over of neemt contact op met radar
Ik heb sterk de indruk dat het wél over jullie gaat... :wink:
niekv schreef:
03 nov 2023 12:58
(communicatie telefonisch, niet appen, want hij schrijft als een kind van 2)

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Gold dakonderhoud / Tops dakwerken

Ongelezen bericht door Jablan »

Rob van de berk schreef:
09 nov 2023 22:05
Beste u haalt 2 bedrijven door elkaar wij zullen een onderzoek starten wie u bent er loopt ook een aangifte er is ook een melding gedaan voor dit bericht ik hoop dat u het netjes dit bericht verwijderd want dit gaat helemaal nergens over of neemt contact op met radar
Berichten verwijderen kan niet als er is gereageerd. Dat is een voordeel van deze software. Het feit, dat je hier reageert op een topic met twee bedrijfsnamen, maar niet uitlegt wat Rob Van De Berk in jouw ogen verwisselt, zegt mij genoeg.

Veldt01
Berichten: 991
Lid geworden op: 16 jul 2006 15:05

Re: Gold dakonderhoud / Tops dakwerken

Ongelezen bericht door Veldt01 »

Ik ben geneigd, TS te geloven. Tops is inderdaad failliet verklaard (de oorzaak is uiteraard niet te achterhalen, maar veel positieve recensies had het bedrijf niet).
Met Gold dakonderhoud is wat vreemds aan de hand. Delen van hun site functioneren totaal niet (bijv. het contact deel) echter men claimt meer dan 10 jaar ervaring echter het de B.V. is pas in 2023 opgericht en beide bedrijven hebben/hadden inderdaad dezelfde eigenaar (dhr. R.).

Als je ergens cowboys tegenkomt is het in de dakdekkerswereld. Er zijn heel goed / betrouwbare bedrijven in actief echter ook de grootste hobbyisten / rommelaars. Mijn ervaring is eerst te checken of men is aangesloten bij een Branchevereninging en de juiste keuren hebben (bijv. Dakmark of VGO.
Triggers om verder te zoeken: te goedkoop, deel of alles contant zonder rekening, werken op hoogte zonder steiger/ de juiste veiligheidsmiddlen, B of C keus materiaal voor minder en dakinspecties waar zonder rapport de gekste constateringen uit voortkomen. En een dakbedijf met verkoop aan de deur en dan ook nog meteen tijd hebben zou ik ook heel snel doorsturen (er zijn er te weinig en de goede hebben behoudens voor noodreparaties doorgaans een aardige wachttijd)

Smientje
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mar 2024 20:54

Re: Gold dakonderhoud / Tops dakwerken

Ongelezen bericht door Smientje »

Ook wij hebben van doen gehad met gold dakonderhoud. Wij hebben dezelfde ervaringen als ts en daarbij word de hele conversatie zeer onplezierig. Er word gedreigd, en het is zeer onprettig.

Het werk wat ze afleveren is prutswerk. Maken niets af en houden zich niet aan de afspraken.

Een dikke vette afrader

Plaats reactie