kunststof kozijnen gas-vrij nederland

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
hj.kwint62
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 okt 2023 21:31

Re: kunststof kozijnen gas-vrij nederland

Ongelezen bericht door hj.kwint62 »

Het is bijna exact dezelfde flyer als de flyer van gasvrij ned.
Kon volgens gasvrij nederland op een site bekijken welke deur ik wilde enz. Dit was nedko kozijnen ik heb dat bedrijf gebeld maar die kennen gasvrij nederland niet als waar ze een samenwerking mee zouden hebben.
Gasvrij nederland had ook een rekeningnummer bij sns bank waar je vooruitbetaling op naar moest overmaken.
Dus ben je gedupeerd ga aangifte doen en ga ermee naar sns, die hebben ook een fraudeafdeling.

hj.kwint62
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 okt 2023 21:31

Re: kunststof kozijnen gas-vrij nederland

Ongelezen bericht door hj.kwint62 »

Rachel ook aanbetaling gedaan naar rekeningnummer van sns?

hj.kwint62
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 okt 2023 21:31

Re: kunststof kozijnen gas-vrij nederland

Ongelezen bericht door hj.kwint62 »

Als geld naar sns nummer is overgemaakt
Dan met aangifte van politie meenemen en de afschriften van die aanbetaling aan sns dit aanbieden bij sns.
Hoe meer gedupeerden dit aangeven dan kunnen ook hun ( SNS ) er een fraudezaak van maken.

Rachel87
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 aug 2023 22:11

Re: kunststof kozijnen gas-vrij nederland

Ongelezen bericht door Rachel87 »

Nee via het Warmtefonds is de hele aanbetaling gedaan. Het warmte fonds doet er verder mee, ze willen geen nieuwe klanten waarschuwen. Degene aan de telefoon zei dat andere klanten wel tevreden waren over Gasvrij-Nederland. Gelogen dus om hun eigen hachje te redden. Heel erg dat ze het niet serieus nemen.

Vorig jaar is er een uitzending geweest bij Undercover Nederland over Dave ten B.

Rachel87
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 aug 2023 22:11

Re: kunststof kozijnen gas-vrij nederland

Ongelezen bericht door Rachel87 »

Jablan schreef:
19 okt 2023 20:37
Rachel87 schreef:
19 okt 2023 17:55
Gasvrij Nederland heeft geen curator.
Ze staan op verschillende adressen. Parkweg, veilingstraat 7, en <verwijderd door moderator>. Dat laatste adres is ook hetzelfde adres als van inmiddels voormalig bestuurslid Michel de G..

In de voorwaarden staat dat je brieven naar <verwijderd door moderatie> moet sturen. Hier woont voormalig bestuurder Gerrit S. De brieven krijg je uiteraard retour, maar het ging om het juridische stukje. Een aangetekende brief is altijd rechtsgeldig. Ook bij retour sturen.
Even rondgeneusd met de zoekmachines in Enschede. Veilingstraat 7 is een opslag, die ook postbussen verhuurt. De andere twee zijn woonhuizen met camera's aan de gevel. Je zou haast op stap gaan en ter plekke rondkijken of bij de buren vragen ...
KLopt Undercover Nederland heeft bij dat woonhuis gestaan met al die camera's. Daar woont Gerrit S.

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: kunststof kozijnen gas-vrij nederland

Ongelezen bericht door Moneyman »

Rachel87 schreef:
19 okt 2023 17:55
De brieven krijg je uiteraard retour, maar het ging om het juridische stukje. Een aangetekende brief is altijd rechtsgeldig. Ook bij retour sturen.
Dat klinkt leuk, maar slaat nergens op. Een juridische status heeft een retour ontvangen aangetekende brief niet: de inhoud heeft betrokkene immers niet bereikt. Alleen bij expliciete weigering kan (dus niet: zal) een rechter nog oordelen dat het niet ontvangen hebben aan de geadresseerde te wijten is. Er is dus geen sprake van die veronderstelde "rechtsgeldigheid", wat dat overigens ook zou moeten betekenen.

16again
Berichten: 16106
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: kunststof kozijnen gas-vrij nederland

Ongelezen bericht door 16again »

Wanneer de ontvanger te verwijten is , dat een bericht hem niet bereikt, dan heeft de verklaring in die brief wel zijn werking

Rachel87
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 aug 2023 22:11

Re: kunststof kozijnen gas-vrij nederland

Ongelezen bericht door Rachel87 »

Ok ik had iets heel anders gelezen. Dat een aangetekende brief altijd rechtsgeldig is (als je de afzender op de brief zet) ook als de ontvanger de brief weigert. Maarja het doet er niet toe. Al zou je een rechtzaak winnen dan is er geen garantie dat je het geld terug krijgt.

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: kunststof kozijnen gas-vrij nederland

Ongelezen bericht door Moneyman »

16again schreef:
21 okt 2023 18:33
Wanneer de ontvanger te verwijten is , dat een bericht hem niet bereikt, dan heeft de verklaring in die brief wel zijn werking
Dat zeg ik.

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: kunststof kozijnen gas-vrij nederland

Ongelezen bericht door Moneyman »

Rachel87 schreef:
21 okt 2023 18:49
Ok ik had iets heel anders gelezen. Dat een aangetekende brief altijd rechtsgeldig is (als je de afzender op de brief zet) ook als de ontvanger de brief weigert.
Helaas. De enige rechtsgeldige kennisgeving is via een deurwaardersexploot.

Lady1234
Berichten: 27130
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: kunststof kozijnen gas-vrij nederland

Ongelezen bericht door Lady1234 »

De (terug)ontvanger moet dan al sowieso de brief ongeopend laten, om dat bij een rechtszaak in te brengen. Want hij kan wel een uitnodiging voor een feestje gestuurd hebben.

Rachel87
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 aug 2023 22:11

Re: kunststof kozijnen gas-vrij nederland

Ongelezen bericht door Rachel87 »

Ze zijn gisteren op tv geweest bij Under Cover Nederland.

Hoe kan ik zien of het rekeningnummer van SNS is? Ik zie wel een rekeningnummer op de factuur.

Rachel87
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 aug 2023 22:11

Re: kunststof kozijnen gas-vrij nederland

Ongelezen bericht door Rachel87 »

Volgens SNS is gasvrij nederland failliet.
Ze raden aan om contact op te nemen met SNS, met je eigen bank, en aangifte te doen.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: kunststof kozijnen gas-vrij nederland

Ongelezen bericht door Jablan »

Rachel87 schreef:
30 okt 2023 09:39
Hoe kan ik zien of het rekeningnummer van SNS is? Ik zie wel een rekeningnummer op de factuur.
Als het een IBAN is, zou je het zo moeten kunnen zien. De opbouw is NL-controlegetal 2 cijfers-banknaam 4 letters-10 cijfers voor de rekening.
Anders zijn er sites, die een rekening voor jou omzetten naar een IBAN, kom je er ook achter.
Laatste mogeiljkheid is de klantenservice 'ik heb een aparte vraag. Ik heb hier een rekeningnummer, maar ik wil graag weten bij welke bank dat is. Kunt u mij helpen?'.

Rachel87
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 aug 2023 22:11

Re: kunststof kozijnen gas-vrij nederland

Ongelezen bericht door Rachel87 »

Het is inderdaad een SNS rekening. Ik heb vanochtend gebeld. Er had nog iemand uit dezelfde woonplaats gebeld na het zien van dit forum.



https://www.kijk.nl/programmas/undercov ... morQSUXCFH

De uitzending. Halverwege begint het. Mocht iemand het willen zien.

hj.kwint62
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 okt 2023 21:31

Re: kunststof kozijnen gas-vrij nederland

Ongelezen bericht door hj.kwint62 »

Uitzending gezien van Alberto Stegeman zondag 29-10-2023.
De lui in de opnamen van de kunststof kozijnen zijn bij mij thuis geweest.
Dave ten B met verkooppraatje en Gerrit S om op te meten, ik herken ze nu in de uitzending Gerrit S met lang haar en volledig getatoeëerd.
Maar zoveel dat er gedupeerden zijn zou ik zeggen ga naar de SNS bank of doe aangifte.

Rachel87
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 aug 2023 22:11

Re: kunststof kozijnen gas-vrij nederland

Ongelezen bericht door Rachel87 »

Vreselijk. Bij degene waar ik dit topic voor geopend heb was het waarschijnlijk een broertje van Dave die in kwam meten. Wat een leven hebben die gasten dat je constant van auto moet wisselen omdat veel mensen je zoeken. Dan die grote mond erbij tegen Alberto.

Ze hebben ook nog een IT bedrijf NetBerge. Net als Gasvrij Nederland ingeschreven op Veilingstraat 7. Inmiddels hebben ze het adres snel gewijzigd. Als je op Google kijkt zie je ze nog met Veilingstraat online staan. Als de broertjes eerlijk waren gaven ze geen vals adres op.

Rachel87
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 aug 2023 22:11

Re: kunststof kozijnen gas-vrij nederland

Ongelezen bericht door Rachel87 »

SD holding BV is van Steven en Dave ten B...
Een bedrijf is zelfs ingeschreven op het adres van de KVK zelf. Liggen ze te slapen bij KVK?. Begrijp dit echt niet dat het ongezien kan.

hj.kwint62
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 okt 2023 21:31

Re: kunststof kozijnen gas-vrij nederland

Ongelezen bericht door hj.kwint62 »

Rachel87
wat is SD holding bv voor bedrijf dan ?

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: kunststof kozijnen gas-vrij nederland

Ongelezen bericht door Moneyman »

Rachel87 schreef:
30 okt 2023 23:16
SD holding BV is van Steven en Dave ten B...
Een bedrijf is zelfs ingeschreven op het adres van de KVK zelf. Liggen ze te slapen bij KVK?. Begrijp dit echt niet dat het ongezien kan.
:lol: Dat betekent dat die holding uitgeschreven en geliquideerd gaat worden, omdat ze hun inschrijving niet meer betalen. Daarom heeft de KVK hun eigen adres als vestigingsplaats opgegeven. Ze zitten dus alles behalve te slapen.

Je trekt allerlei conclusies zonder zelf te weten hoe het zit.

Plaats reactie