Slechter ervaring met Complete Climate

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
EBV74
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 sep 2023 17:03

Slechter ervaring met Complete Climate

Ongelezen bericht door EBV74 »

Op 26 mei had Complete Climate <verwijderd door moderator> toegezegd dat de airco voor onze 2 slaapkamers en kantoor geinstalleerd zouden worden. Door (naar hun eigen zeggen) personeelstekort heeft de installatie bijna 3 weken geduurd i.p.v. 1-2 dagen. We hebben in die tijd 6 verschillende mensen gezien, soms kwamen ze alleen in de middag en/of avond even, soms helemaal niet. De heren van Complete Climate komen zeer sympathiek, en bieden steeds hun excuus aan over de gang van zaken. Na 3 weken was eindelijk de oplevering maar twee dagen na de oplevering (en betaling) werkte de airco al niet meer!

Ze zijn nog 1x langs gekomen en zeiden dat er een nieuwe unit besteld moest worden, dit ging 6 weken duren. Na 6 weken hoorden we niets en zijn we zelf gaan app’en en bellen. Na 2 weken hebben we een ingebrekestelling verstuurd waar geen reactie op kwam. Na nog een paar WhatsApp berichten gestuurd te hebben zouden ze in de week van 21 augustus de nieuwe unit plaatsen, de afspraak werd weer 3 x uitgesteld en 1 september zou hij (naar eigen zeggen) 100% zeker komen. We hebben ze niet gezien. Sindsdien hebben we dagelijks meerdere keren contact gezocht met meerdere medewerkers maar geen reactie terug ontvangen, geen telefoontje geen WhatsApp.

Hoe het verder moet met deze airco weet ik ook niet. De (niet werkende) airco heeft ons 4.000 euro, en een hoop vrije dagen (want er moet toch iemand thuis zijn voor de installateurs) gekost. Heeft iemand een idee hoe je hier nu nog mee verder kan?

Ik heb wel wat reviews online gezet omdat ik vind dat andere mensen gewaarschuwd moeten worden voor deze gang van zaken (trustpilot en google waar al meerdere (overigens wel goede) reviews stonden.)

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Slechter ervaring met Complete Climate

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Neem contact op met uw rechtsbijstandverzekering.

Zonder rechtsbijstandverzekering kunt u zelf een dagvaarding opmaken (of laten opmaken) en door een deurwaarder op laten sturen, zodat een rechter uitspraak gaat doen.

Plaats reactie