LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tricijn

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
moedertjeherma
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 mei 2010 17:32

Tricijn

Ongelezen bericht door moedertjeherma »

Van Tricijn een betalingsherinnering gekregen, terwijl we nooit een aanslag hebben ontvangen. Meteen inclusief een boete. Per mail gereageerd en uitgelegd. Tricijn vindt dat we de boete moeten betalen. Je mag je er niet op beroepen, dat je de aanslag niet per post hebt gekregen. Helpt geen moedertje lief aan; de boete van € 6,-- moest betaald worden. Heb de aanslag betaald, maar de boete niet. Twee weken later een bevel in naam der Koningin met het boetebedrag van € 46,--, binnen twee dagen te betalen.
Als Tricijn bij al haar klanten meteen een betalingsherinnering stuurt, kan zij behoorlijk rijk worden. Als klant heb je geen mogelijkheid om je te verweren, tenzij je een rechtszaak begint.

P.slokker
Berichten: 56
Lid geworden op: 01 jun 2010 16:33

Re: Tricijn

Ongelezen bericht door P.slokker »

Ik heb vandaag een aanslag over 2010 van Tricijn gekregen over een woning waar ik sinds 3 augustus 2009 niet meer woon en ook niet meer de eigenaar over ben.
Ik woon inmiddels in Hilversum, dus ook buiten Tricijns gebied. Ik heb via de website een klacht ingediend aangezien ik niet van plan ben om per post bezwaar in te dienen en porto kosten te maken terwijl je deze kosten ook nog eens niet op hun kan verhalen.
En dat allemaal omdat hun administratie niet op orde is.

tvg
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2005 19:07

Re: Tricijn

Ongelezen bericht door tvg »

Klopt, Tricijn heeft een hele nare agressieve manier van geld innen.
Ook al kruist de 1e betaling met de snelle herinnering met opslag, die opslag jagen ze zeer aggressief na, de openstaande 6 euro wordt met een dwangbevel in naam der koningin binnengehaald met opslag van tot 46 euro, geen tegenspraak :evil:

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Tricijn

Ongelezen bericht door ronald g »

Ik neem aan dat tricijn niet onder de noemer aannemers e.d. valt maar een bureau dat waterschapsbelastingen int. Als je verhuist naar een gebied buiten het waterschap zul je dat door moeten geven want dan kunnen facturen op het juiste adres komen. Wat betreft de aanslag die P.Slokker heeft gekregen, die kan niet van 2010 zijn maar een afrekening over 2009, geheel terecht dus.

P.slokker
Berichten: 56
Lid geworden op: 01 jun 2010 16:33

Re: Tricijn

Ongelezen bericht door P.slokker »

ronald g schreef:Ik neem aan dat tricijn niet onder de noemer aannemers e.d. valt maar een bureau dat waterschapsbelastingen int. Als je verhuist naar een gebied buiten het waterschap zul je dat door moeten geven want dan kunnen facturen op het juiste adres komen. Wat betreft de aanslag die P.Slokker heeft gekregen, die kan niet van 2010 zijn maar een afrekening over 2009, geheel terecht dus.
:| Ehm niet terecht. De aanslag is geschrapt, je hebt volgens mij mn verhaal niet goed begrepen...
Ik heb een aanslag gekregen voor een huis waar ik de eigenaar niet van ben.

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Tricijn

Ongelezen bericht door ronald g »

@P Slokker maar in 2009 wel eigenaar van bent geweest.

Gesloten