LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zeer goede ervaring met Twan Bouwservice

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Sander en Ingrid
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 nov 2012 13:51

Zeer goede ervaring met Twan Bouwservice

Ongelezen bericht door Sander en Ingrid »

Ik wil hier even een berichtje achterlaten omdat ik super tevreden ben over dit bouwbedrijf!!! Wij hebben door Twan de Turck een stenen schuur laten plaatsen met afdak eraan (waaronder je kunt loungen) Wij zijn uiterst tevreden omdat hij een echte vakman is. Hij denkt met je mee en heeft goede ideeen. Daarentegen was de prijs zeer goed. Verschillende offertes laten maken, maar het scheelde erg veel met elkaar (tot 35 %). Wat me opviel is dat Twan staat voor zijn kwaliteit. Het is zelf een vakman en de mensen die voor hem werken zijn ook vakmannen. Hij werkt met zeer goede materialen en hij is niet beroerd om een dag wat langer te werken zodat het snel klaar is. Hij heeft ook nog extra dingen gedaan en rekende daar niets meer voor. Wij zijn zo blij met hem.
Wanneer iemand nog een betrouwbaar bouwbedrijf zoekt is dit zeker een aanrader!!!!
http://www.twanbouwservice.nl
Gr. Sander

Gesloten