LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] reactie op Tros-prijs

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
waterbeddenconcurrent

reactie op Tros-prijs

Ongelezen bericht door waterbeddenconcurrent »

Hahaha, op de Amsterdamse kabel (geloof in het programma van MokumTV of At5) zag ik het spotje waarin de Waterbeddenconcurrent reageert op dde Tros-prijs voor slechtste reclame. Hier de tekst:
Man a.
huh, als je de goedkoopste wilt zijn, kun je natuurlijk geen biljoenen uitgeven aan reclame.

Man b.
(Prins Bernhard accent):
Ja, aber daarum hoeft die Wasserbeddenconcurrent niet gelijk die allerslechste und dreckigste reclamefielmpje zu machen

a.
Nou, da's toch leuk dat ze voor zo'n home-made movie toch maar effe een soort Edison winnen.

b.
(verslikt zich in de sigarenrook) nou, nou, poef, poef, rustig maar, het is maar de Loden Leeuw-Preisje von das Tros-programma Radar.

Lachen, want ze hebben dan wel de kuttigste reclame, maar ook gevoel voor hunor.
Robert

Robert

Re: reactie op Tros-prijs

Ongelezen bericht door Robert »

Zie net dat ik nu sta geregistreerd als Waterbeddenconcurrent, maar dat was mijn onderwerp. Ik heet Robert en kom uit Amsterdam, maar verblijf vaak in Wesel in Duitsland.

Berry

Re: reactie op Tros-prijs

Ongelezen bericht door Berry »

Ja, dit is echt zo triest. Echt te erg voor woorden deze reclame. Deze reclame moet echt zo snel mogelijk van het scherm, want dit verlaagd het imago van de Nederlandse media.

groeten, Berry

Berry

Re: reactie op Tros-prijs

Ongelezen bericht door Berry »

Uuh sorry verkeerd gelezen, jij vind m juist leuk die reclame. Nou, ik zeker niet! Echt trieste zooi!

jan bennink

Re: reactie op Tros-prijs

Ongelezen bericht door jan bennink »

ze hebben wel hun zin...

landelijke bekendheid voor heel weinig geld.

Lala

Re: reactie op Tros-prijs

Ongelezen bericht door Lala »

Het is maar dat ik de tekst nu geschreven zie staan, want ik versta geen bal van wat die lui zeggen! Wat een irritante reclame. En die Frisia is er ook 1 die ik meteen wegzap. O ja en Postkrediet met die dokter Simon, jakkkkie!

John

Re: reactie op Tros-prijs

Ongelezen bericht door John »

Berry,

je bedoelt : dit verrijkt het imago van de Nederlandse media.

Gesloten